FLEETNEWS #125
04.10.21 #125 14 O Green NCAP δημοσίευσε τα απο - τελέσματα τριών δημοφιλών αυτο - κινήτων με υψηλές πωλήσεις. Δύο μι - κρά και ένα σουπερμίνι. Από τα τρία, το Mazda2 βρίσκεται στην κορυφή με 3½ αστέρια. Το crossover της Ford , Puma , αποσπά 3 αστέρια και το DS 3 Crossback παίρνει 2½ αστέρια. ΤοMAZDA2 δοκιμάστηκε με το βενζι - νοκινητήρα 1.5 λίτρου, Skyactiv-G και σημείωσε εντυπωσιακές επιδόσεις. Το ελαφρύ αυτοκίνητο βαθμολογή - θηκε ιδιαίτερα υψηλά, με 6,9/10, για την ενεργειακή απόδοση. Ο έλεγχος των εκπομπών ρύπων είναι καλός, αλλά θα ωφελούσε ένα φίλτρο μικρο - σωματιδίων βενζίνης (GPF), καθώς οι μετρήσεις μικροσωματιδίων ήταν υψηλές σε μερικές από τις πιο απαι - τητικές δοκιμές του Green NCAP. Το Puma, το μικρό crossover της Ford, δοκιμάστηκε με τον ήπιο υβρι - δικό κινητήρα βενζίνης άμεσου ψε - κασμού του 1.0 λίτρου και έλαβε άνε - τα τρία αστέρια, με καλή βαθμολογία για την ενεργειακή του απόδοση και ικανοποιητικά αποτελέσματα στον έλεγχο των ρύπων και των αερίων θερμοκηπίου. Η αμμωνία, NH3, ένας ρύπος που δεν εντάσσεται στους κανονισμούς, μειώνει τη βαθμολογία στο δείκτη καθαρού αέρα και μια βελτίωση σε αυτόν τον τομέα θα ενέτασσε το αυ - τοκίνητο στα 3½ αστέρια. Το DS 3 Crossback έρχεται τελευταίο σε αυτόν το γύρο δοκιμών. Όπως και το Ford, το DS3 Crossback δυ - σκολεύεται να ελέγξει τις εκπομπές αμμωνίας και οι εκπομπές NOx κατα - γράφονται επίσης ως πρόβλημα στις αυστηρές δοκιμές του Green NCAP. Ωστόσο, το φίλτρο μικροσωματιδίων του κινητήρα turbodiesel 1,5 λίτρου λειτουργεί καλά, με τις εκπομπές μικροσωματιδίων να ελέγχονται ικα - νοποιητικά σε όλες τις δοκιμές. Ο Aleksandar Damyanov του Green NCAP δήλωσε: «Αυτές οι δοκιμές απο- δεικνύουν ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα με κινητήρα καύσης μπορούν να απο- δώσουν καλά. Ελπίζουμε πως οι δοκιμές του Green NCAP θα ενθαρρύνουν τους κατασκευαστές να προσπαθήσουν για βέλτιστα επίπεδα ελέγχου εκπομπών, χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία που διαθέτουν. Για παράδειγμα, οι εκπομπές αμμωνίας πρέπει να ληφθούν σοβαρότε- ρα υπόψη για να επιτύχουν υψηλότερη βαθμολογία. Τα φίλτρα μικροσωματι- δίων κάνουν εξαιρετική δουλειά και το Mazda2 θα είχε ακόμα καλύτερη από- δοση αν τα διέθετε. Σε κάθε περίπτωση, συγχαρητήρια στη Mazda για τις εντυ- πωσιακές επιδόσεις, ειδικά όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου». ΜΕΓΑΛΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ, ΜΙΚΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Η αξιολόγηση του Green NCAP Η Bentley Motors , στο πλαίσιο της στρατηγικής “Beyond100” προς την ενίσχυση της αειφορίας και της φι - λικότητας προς το περιβάλλον των προϊόντων και των υλικών της, συμ - μετέχει στο Leather Working Group ( LWG ) ως πρώτη εκπρόσωπος παγκο - σμίως από την αυτοκινητοβιομηχα - νία. Το LWG αποτελείται από κατα - σκευαστές δέρματος, προμηθευτές, τεχνικούς εμπειρογνώμονες καθώς και διάσημα brands από πολλούς κλάδους, πλέον και από το αυτοκί - νητο. Καταστατικός στόχος του είναι η βελτίωση των περιβαλλοντικών επιδόσεων στη βιομηχανία δέρμα - τος με εφαρμογή σαφών κριτηρίων βέλτιστων πρακτικών και αυστηρών προτύπων ελέγχου που παρακολου - θούνται από ανεξάρτητους φορείς. Όπως ανακοίνωσε η Bentley , η εται - ρεία προμηθεύεται τα καλύτερα δέρματα στην Ευρώπη, αποκλειστικά και μόνο ως υποπροϊόντα της βιο - μηχανίας τροφίμων. Οι τεχνίτες της είναι πλήρως εκπαιδευμένοι, ώστε να διασφαλίζεται η ελαχιστοποίηση των αποβλήτων κατά την κατασκευή της δερμάτινης καμπίνας μιας Bentley. Η BENTLEY MOTORS ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ LEATHER WORKING GROUP
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=