FLEETNEWS #124

27.09.21 #124 15 — Filip Rousseau της UBench — Taco van der Leij , Vice President Europe της Webfleet Solutions 4 ο ΘΈΜΑ ΡΟΈΣ ΜΆΘΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΈΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑΣ Καθώς τα οφέλη της συνδεδεμένης τεχνολογίας είναι λίγο διαφορετικά για τους υπεύθυνους εταιρικών στό - λων και κινητικότητας, αφενός, και τους ειδικούς της αλυσίδας εφοδια - σμού και τους μεταπωλητές, αφετέ - ρου, παραθέτουμε δύο ειδικές ροές εκμάθησης, όπου θα λάβετε πληρο - φορίες και εξειδίκευση κατάλληλες για τον τύπο συνδεσιμότητάς σας. Αμφότερες οι ροές θα εξετάσουν θέματα όπως: ΚΌΣΤΟΣ ΣΥΝΤΉΡΗΣΗΣ, ΕΠΙΣΚΕΥΉΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΊΑΣ „ Αγοραστές εταιρικών στόλων: Τα δεδομένα, βασικό συστατι - κό αποτελεσματικότητας στόλου ( Ljubomir Jovanovic , Technical Operations Manager της Nelt Co ) „ Εφοδιαστική αλυσίδα και Με- ταπωλητές: Υπηρεσία Συμμόρ - φωσης Ταχογράφων - Ανοικτή Πλατφόρμα ( Antonio Cucco Fiore , Sales Manager Digital andMobility Services & Timo Ketterer, Head of Service Product Management της Continental Automotive ) ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΎ „ Αγοραστές εταιρικών στόλων: Τη - λεματική και ηλεκτροκίνηση - από κοινού για το μέλλον της κινητικό - τητας ( ALD Automotive ) „ Εφοδιαστική αλυσίδα και Με- ταπωλητές: Τηλεματική, κατάλ - ληλη για βιώσιμη διαχείριση στό - λου ( Wayne Warburton , Head of Mobility Services της Siemens UK ) ΑΥΞΗΜΈΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΌΤΗΤΑ „ Αγοραστές εταιρικού στόλου: Μετά τη διαχείριση στόλου (IoT Fleet Automation ( Kenneth Malmberg , Senior Director Market Development and Alliances της Ridecell ) „ Εφοδιαστική αλυσίδα και Με- ταπωλητές: Κύρια σημεία και συμπεράσματα του Global Fleet Survey Connected Vehicles 2021 ( Sven Van Rossum , Marketing & Research του Fleet Europe ) ΑΠΟΤΊΜΗΣΗ ΔΕΔΟΜΈΝΩΝ „ Αγοραστές εταιρικών στόλων: Μετατρέποντας τα δεδομένα οχή - ματος σε αξία και επιχειρηματική δραστηριότητα ( Benoit Joly , EVP Automotive &Mobility της Wejo ) „ Εφοδιαστική Αλυσίδα και Με- ταπωλητές: Βασικές προσδοκί - ες από συνδεδεμένα δεδομένα, βάσει βέλτιστων πρακτικών της PPG ( Aleksandra Jackowska , Strategic Sourcing Manager της PPG Industries ) ΤΕΧΝΗΤΉ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗ ΣΤΟ ΣΤΌΛΟ „ Αγοραστές εταιρικών στόλων: Κάμερες AI για ασφάλεια οδηγού και υπεύθυνους στόλου ( Richard Adams , Catherine Lewis και Brodie von Berg , της Founding Partner MiX Telematics και Carl Hanson , Group Asset Director της Wincanton ) „ Εφοδιαστική Αλυσίδα και Μετα- πωλητές: Συνδεδεμένη Τεχνολο - γία στη ZimmerBiomet ( Adam Longenecker , Strategic Sourcing Lead EMEA της ZimmerBiomet ) ΣΩΣΤΌΣ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΌΣ ΣΤΌΛΟΥΒΆΣΕΙ ΣΥΝΔΕΣΙΜΌΤΗΤΑΣ „ Αγοραστές εταιρικών στόλων: Ο ρόλος των κατασκευαστών στην προστιθέμενη αξία της τηλεματι - κής στόλου ( Christoph Ludewig , VP OEM Europe της Geotab , Michiel Westdorp , Fleet Manager της Hoppenbrouwers Techniek και Willem Duijf , CEO της Moove ConnectedMobility ) „ Εφοδιαστική Αλυσίδα και Μετα- πωλητές: Ξεπερνώντας τις προ - κλήσεις κατά τη δημιουργία προ - γράμματος Συνδεδεμένου Στόλου ( Ricardo Centeno , Fleet Director Ibérica της Lactalis ) Εγγραφείτε τώρα στο Connected Fleets Conference, που διεξάγεται στις 30 Σεπτεμβρίου 10:30 -18:00 ώρα Ελλάδος Η ομοσπονδιακή γερμανική κυβέρ - νηση θα υποστηρίξει την ανάπτυξη στόλων ηλεκτρονικών λεωφορείων, αφού λάβει το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Ένωση, συμπεριλαμβα - νομένων υποδομών συνολικού ύψους 1,25 δισ. ευρώ, έως το 2024. Τα χρήμα - τα μπορεί να χρησιμοποιηθούν προς υποστήριξη της αγοράς νέων ηλε - κτρονικών λεωφορείων, αλλά και τη μετατροπή τερματικών σταθμών και συνεργείων, επισημαίνει ο Αντιπρόε - δρος της VDV , Werner Overkamp . «Αυτά είναι καλά νέα από την ομοσπον- διακή κυβέρνηση και μας ενθαρρύνουν στις προσπάθειές μας να μετατρέψουμε τους ήδη φιλικούς προς το κλίμα στό- λους λεωφορείων μας σε ηλεκτρικούς». Αναλυτικά, τα ακόλουθα στοιχεία είναι προς χρηματοδότηση: „ Η προμήθεια και μετασκευή λεω - φορείων εναλλακτικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης και η προμήθεια της απαραίτητης για τη λειτουργία υποδομής (οι χρηματοδοτήσεις κα - λύπτουν το 80% των πρόσθετων επεν - δυτικών δαπανών για ντίζελ που θα μετατραπούν σε ηλεκτρικά μπαταρίας και κυψελών καυσίμου. Το 40% των πρόσθετων επενδυτικών δαπανών για ντίζελ όταν πρόκειται για μετατροπή σε βιοαέριο και το 40% του συνολικού επενδυτικού κόστους των μη δημόσι - ων υποδομών που απαιτούνται). „ Μελέτες σκοπιμότητας. Στους δρόμους της Γερμανίας και με έντονα αυξητική τάση, κυκλοφορούν περίπου 500 λεωφορεία ηλεκτρικά μπαταρίας, 1.500 υβριδικά και 50 λεωφορεία κυψελών καυσίμου. Οι εταιρείες συγκοινωνιών έχουν ήδη υποβάλει αιτήσεις χρηματοδότησης για 1.400 επιπλέον ηλεκτρικά λεωφο - ρεία, κάποια από τα οποία έχουν ήδη εγκριθεί. Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=