FLEETNEWS #124
27.09.21 #124 13 Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομη - χανίες που έχουν ήδη επενδύσει δισεκατομμύρια ευρώ σε οχήμα - τα καυσίμου υδρογόνου σε βαριές βιομηχανίες, επικεντρώνουν όλο και περισσότερο την προσοχή τους στο υδρογόνο ως εναλλακτική ενέρ - γεια για αυτοκίνητα. Σύμφωνα με το Reuters , η BMW πρωτοπορεί στα αυτοκίνητα με καύσιμο υδρογόνο, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία σχε - διάζει να κυκλοφορήσει μοντέλο μαζικής αγοράς έως το 2030. Η BMW σκοπεύει επίσης να αλλάξει τις πολι - τικές της υδρογόνου στην Ευρώπη και την Κίνα. Στο πλαίσιο ενός έργου που υποστηρίζεται εν μέρει από τη γερμανική κυβέρνηση, η BMW έχει ήδη αναπτύξει ένα πρότυπο υδρογό - νου βασισμένο στο SUV X5 . Η Audi του Volkswagen Group εν - διαφέρεται επίσης για την αγορά αυτοκινήτων υδρογόνου και έχει δημιουργήσει ομάδα περισσοτέρων από 100 ατόμων που θα εργαστούν σε κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Το υδρογόνο μπορεί να τροφοδο - τήσει τα οχήματα των μεγαλύτερων κατασκευαστών φορτηγών στον κόσμο, όπως η Daimler , η Volvo και η Hyundai . Ο λόγος είναι πως οι μπαταρίες είναι πολύ βαριές για μεταφορές εμπορευμάτων μεγάλων αποστάσεων. Από την άλλη, οι κυψέ - λες καυσίμου υδρογόνου απαιτούν πολλές επενδύσεις, λόγω της τεχνι - κής δομής τους. ΟΙ ΠΡΆΣΙΝΟΙ ΘΈΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΩΘΉΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΎΣΕΙΣ ΥΔΡΟΓΌΝΟΥ Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχα - νίες ενδέχεται να λάβουν πολιτική πράσινη κάρτα, καθώς το Κόμμα των Πρασίνων της Γερμανίας επιθυμεί να επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στο «πράσινο» υδρογόνο, που παράγε - ται εξ ολοκλήρου από ανανεώσιμες πηγές. Επιπλέον, φημολογείται πως η Daimler σχεδιάζει να αναβιώσει τη Mercedes-Benz GLC F-CELL υδρογό - νου, εάν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή η γερμανική κυβέρνηση, συμπεριλαμ - βανομένου του Κόμματος των Πρα - σίνων, υποστηρίξει τα αυτοκίνητα υδρογόνου. Η BMW και άλλες γερμανικές αυτο - κινητοβιομηχανίες μπορεί να λάβουν τη στήριξη που επιθυμούν, καθώς η Ε.Ε. σχεδιάζει να αυξήσει τους σταθμούς ανεφοδιασμού υδρογόνου επαγγελματικών οχημάτων, με την ολοκλήρωση προώθησης των EV. Πηγές αναφέρουν πως η προώθηση σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου μπορεί να ξεκινήσει σε δύο ή τρία χρόνια. Εάν το Κόμμα των Πρασίνων αναλά - βει την εξουσία στη Γερμανία, οι κα - νονισμοί μπορεί να ανοίξουν το δρό - μο στα αυτοκίνητα υδρογόνου προς όφελος των αυτοκινητοβιομηχανιών. Αυτή η εξέλιξη μπορεί να ευθυγραμ - μιστεί και με το σχέδιο κατασκευής περισσότερων σταθμών ανεφοδια - σμού υδρογόνου από την Ε.Ε. ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ Προσβλέπουν στο υδρογόνο Η εταιρεία κατασκευής ελαστι - κών Bridgestone μετασχηματίζει τη δραστηριότητά της για παρα - γωγή περισσότερων ελαστικών ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα. Τα ελαστικά για EV δίνουν έμ - φαση στη χαμηλή αντίσταση κύλισης για εξοικονόμηση της μπαταρίας και μεγιστοποίηση της αυτονομίας, αντέχοντας παράλ - ληλα το μεγαλύτερο βάρος των ηλεκτρικών και υβριδικών οχη - μάτων, λόγω των βαρέων συστοι - χιών μπαταριών. Η Bridgestone αναφέρει πως η τεχνολογία της Enliten μειώνει την αντίσταση κύλισης έως και κατά 30% και το βάρος έως και κατά 20%, ενώ οι τεχνολογίες της B-Silent ελαχι - στοποιούν το θόρυβο των ελαστι - κών για αυτοκίνητα με αθόρυβο κινητήρα. Η εταιρεία προβλέπει ότι τα ελα - στικά EV θα αντιπροσωπεύουν το 20% των ελαστικών που προμη - θεύει ως αρχικό εξοπλισμό μέχρι το 2024, από 11% εφέτος και μόλις 4% το 2019. Ο Emilio Tiberio , COO & CTO της Bridgestone EMIA , δήλωσε: «Επενδύουμε για αποτελεσματικό- τερη ηλεκτρική κινητικότητα, πιο προσιτή στους οδηγούς και τους στόλους. Έτσι, πρωτοπορούμε σε ελαστικά premium και τεχνολογίες ελαστικών για EV, εξειδικευμένες λύσεις στόλου και κινητικότητας και συνεργαζόμαστε με κορυφαίους κατασκευαστές EV, αναπτύσσοντας δίκτυο λιανικής πώλησης και εξυπη- ρέτησης EV. Τα μισά από τα 10 δημοφιλέστερα EV στην Ευρώπη είναι εξοπλισμέ - να με ελαστικά Bridgestone ως αρχικό εξοπλισμό, συμπεριλαμ - βανομένων των BMW i3 , Fiat 500 EV , Nissan LEAF , Mercedes EQA και EQB και Volkswagen ID.3 και ID.4 . Η BRIDGESTONE ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ EV
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=