FLEETNEWS #121

06.09.21 #121 14 Σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO Dynamics , oι ταξινομήσεις νέων αυ - τοκινήτων στην Ευρώπη μειώθηκαν τον Ιούλιο, μετά από τέσσερις μήνες ανάπτυξης. Τα BEV και τα PHEV σημείωσαν τα καλύτερα αποτελέσματα Ιουλίου μέ - χρι τώρα και το δεύτερο υψηλότερο μηνιαίο μερίδιο αγοράς για φέτος. Το Dacia Sandero προηγείται στην κατάταξη μοντέλων και τα Hyundai Tucson και Ford Puma μπαίνουν στην πρώτη δεκάδα. Τα στοιχεία από 26 ευρωπαϊκές αγο - ρές εμφανίζουν επιβράδυνση των ταξινομήσεων νέων αυτοκινήτων τον Ιούλιο, καταγράφοντας μείωση 24%, καθώς ο συνολικός όγκος μειώθηκε από 1,27 εκατομμύρια μονάδες σε 967.830. Παρόμοια αποτελέσματα καταγράφηκαν τον Ιούλιο του 2012, όταν η αγορά κατέγραψε 966.090 μονάδες. Τα ετήσια αποτελέσματα παραμένουν θετικά, αυξημένα κατά 17% σε σύγκριση με το 2020, με τα - ξινόμηση 7.381.735 μονάδων, αλλά μειωμένα κατά 24% σε σύγκριση με το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουλίου του 2019. Ο Felipe Munoz , αναλυτής της JATO Dynamics, σχολίασε: «Παρά τις προ- σπάθειες των τοπικών αρχών να ενι- σχύσουν την εμπιστοσύνη των κατα- ναλωτών, ο αντίκτυπος της πανδημίας εξακολουθεί να γίνεται αισθητός στον κλάδο». Ενώ ο όγκος αυξήθηκε στη Νορβηγία, την Κροατία, την Ελλάδα, τη Λετονία, τη Ρουμανία, την Εσθο - νία, την Ιρλανδία και τη Λιθουανία, το σύνολο αυτό αντιπροσώπευσε μόνο το 8% των συνολικών ταξινομήσεων του μηνός. Η ΖΉΤΗΣΗ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΆ ΟΧΉΜΑΤΑ ΣΥΝΕΧΊΖΕΙ ΝΑ ΑΥΞΆΝΕΤΑΙ, ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΡΚΕΤΉ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΉΣΕΙ ΣΕ ΑΝΆΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΆΣ Σε αντίθεση με τη γενική τάση, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές συνέχισαν να αγοράζουν οχήματα χαμηλών εκ - πομπών. Τον Ιούλιο, ταξινομήθηκαν συνολικά 160.646 οχήματα BEV και PHEV, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 17% των συνολικών ταξινομήσεων. Αυτό αποτελεί το δεύτερο υψηλότε - ρο μηνιαίο μερίδιο αγοράς μετά τον Ιούνιο του 2021 και το τρίτο υψηλό - τερο μέχρι σήμερα στην Ευρώπη - με τα BEV να αντιπροσωπεύουν το 47% του συνόλου. Ο κ. Munoz πρόσθεσε: «Οι καταναλω- τές συνεχίζουν να ανταποκρίνονται θε- τικά στις συμφωνίες και τα κίνητρα που συνδέονται με τα ηλεκτροκίνητα οχή- ματα, που τα καθιστούν πολύ πιο αντα- γωνιστικά ως προς τις τιμές τους. Αλλά παρά το γεγονός ότι γίνονται όλο και πιο ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΧΑΜΗΛΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ: ΡΕΚΟΡΜΕΡΙΔΙΟΥ ΑΓΟΡΑΣ H ανάπτυξη της αγοράς επιβραδύνεται ΤΟ TOP 10 ΤΩΝ ΠΩΛΉΣΕΩΝ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ 2021 – ΕΥΡΏΠΗ-26 ΣΥΝΟΛΙΚΆ Vs ΙΟΥΛ 20 Vs ΙΟΥΛ 19 PHEV* Vs ΙΟΥΛ 20 BEV* Vs ΙΟΥΛ 20 *Εξαιρούνται Εσθονία, Λιθουανία, Λετονία, Λουξεμβούργο 1 Dacia Sandero 20.446 +6% -2% Ford Kuga 4.247 -33% Volkswagen ID.3 5.433 Νέο 2 Volkswagen Golf 19.425 -37% -39% Peugeot 3008 3.039 +62% Renault Zoe 3.976 -57% 3 Toyota Yaris 18.858 +3% +14% Volvo XC40 2.931 -12% Kia Niro 3.953 +17% 4 Volkswagen Polo 17.343 -8% -17% Audi A3 2.919 +84% Skoda Enyaq 3.649 Νέο 5 Volkswagen T-Roc 16.496 -17% -6% Mercedes A-Class 2.848 -18% Fiat 500 3.644 Νέο 6 Hyundai Tucson 14.883 +39% +21% BMW Series 3 2.762 +4% Volkswagen ID.4 3.643 Νέο 7 Volkswagen T-Cross 14.170 +12% +14% Seat Leon 2.594 Νέο Ford Mach-E 3.314 Νέο 8 Dacia Duster 13.329 -19% -24% Hyundai Tucson 2.297 Νέο Volkswagen Up 3.197 +30% 9 Ford Puma 13.283 +2% Νέο BMW X5 2.196 +158% Hyundai Kona 3.174 -27% 10 Peugeot 2008 13.134 -34% +3% Volkswagen Golf 2.158 +145% Peugeot 208 2.623 +2% ΠΟΣΟΣΤΙΑΊΑ ΜΕΤΑΒΟΛΉ ΕΥΡΏΠΗ - 26 ΤΑΞΙΝΟΜΉΣΕΙΣ ΝΈΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ ΑΝΆ ΤΎΠΟ ΚΑΥΣΊΜΟΥ (%) vs Ιουλίου 2020 vs Ιουλίου 2019 Ιούλιος - Εκατ. μονάδες Ιούλιος

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=