FLEETNEWS #120

26.07.21 #120 9 Η Daimler κατέγραψε ισχυρή από - δοση κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2021 παρά την έλλειψη ημιαγωγών. Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 36% σε 736.400 επιβατικά αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα. Έσοδα 43,5 δισ. ευρώ (β΄ τρίμηνο 2020: 30,2 δισ. ευρώ). EBIT 5.185 εκατ. ευρώ (β΄ τρί - μηνο 2020: μείον 1.682 εκατ. ευρώ). Ελεύθερες ταμειακές ροές (βιομη - χανίας) 2.586 εκατ. ευρώ (β΄ τρίμηνο 2020: 685 εκατομμύρια ευρώ). Καθα - ρή βιομηχανική ρευστότητα 20,9 δισ. ευρώ (τέλος του πρώτου τριμήνου 2021: 20,1 δισ. ευρώ). Καθαρά κέρδη ομίλου 3.704 εκατ. ευρώ (β΄ τρίμη - νο 2020: καθαρή ζημιά 1.906 εκατ. ευρώ). Προοπτικές 2021: Έσοδα και EBIT σημαντικά υψηλότερα από το επίπεδο του προηγούμενου έτους. Οι ελεύθερες ταμειακές ροές (βιομηχα - νίας) αναμένονται ελαφρώς κάτω από το επίπεδο του προηγούμενου έτους. Η Mercedes-Benz Cars & Vans πέτυ - χε ισχυρά αποτελέσματα το δεύτερο τρίμηνο χάρη σε πειστικά προϊόντα, ευνοϊκό συνδυασμό προϊόντων, τιμολόγηση και συνεχή πειθαρχία κόστους. Αυτό συνέβη παρά τις αρ - νητικές επιπτώσεις από την πολύ περιορισμένη διαθεσιμότητα συ - στατικών ημιαγωγών. Οι πωλήσεις της Daimler Trucks & Buses αυξή - θηκαν σχεδόν σε όλες τις περιοχές λόγω των βελτιωμένων συνθηκών της αγοράς, οι οποίες μεταφράστη - καν σε υψηλότερη κερδοφορία το δεύτερο τρίμηνο. Επιπλέον, το EBIT της Daimler Trucks & Buses επωφε - λήθηκε από την ισχυρή τιμολόγηση, τις υψηλότερες μεταπωλήσεις και τα θετικά μη επαναλαμβανόμενα αποτελέσματα αποτίμησης περίπου 100 εκατ. ευρώ. Το EBIT της Daimler Mobility επωφελήθηκε από το χαμη - λό κόστος πιστωτικού κινδύνου, την αποδέσμευση πίστωσης 120 εκατ. ευρώ και το βελτιωμένο κόστος χρη - ματοδότησης. O Ola Källenius , πρόεδρος του Δ.Σ. της Daimler AG και της Mercedes- Benz AG , δήλωσε: « Συνεχίζουμε να έχουμε μια ισχυρή οικονομική απόδοση σε όλα τα τμήματα παρά τη συνεχιζόμε- νη χαμηλή διαθεσιμότητα ημιαγωγών, η οποία επηρέασε αρνητικά την παραγωγή και τις πωλήσεις μας το δεύτερο τρίμη- νο. Ολόκληρος ο κλάδος αντιμετωπίζει επί του παρόντος μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης, οι οποίοι δυστυχώς επηρε- άζουν και τους πελάτες μας. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να ελαχιστοποιή- σουμε τον αντίκτυπο. Δεδομένης της υψηλής ζήτησης για τα οχήματά μας, η παράδοση στους πελάτες μας έχει ύψιστη προτεραιότητα», πρόσθεσε ο κ. Källenius. «Ο μετασχηματισμός μας προς την κινητικότητα χωρίς εκπομπές και το λογισμικό υποστηρίζεται από ένα υψηλό επίπεδο ρευστότητας στον βιομηχανικό τομέα. Εφαρμόζουμε τη στρατηγική μας τάχιστα». ΟΟΓΚΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ Daimler: Ισχυρή απόδοση το Β' τρίμηνο Η NIO ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗ ΝΟΡΒΗΓΙΑ Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Nio ετοιμάζεται να εισέλθει στη νορβηγική αγορά. Από τον Σεπτέμ - βριο, το SUV ES8 , οι οικιακοί φορ - τιστές και οι υπερφορτιστές θα διατίθενται σε Νορβηγούς πελά - τες και θα ακολουθήσουν οι τέσ - σερις πρώτοι σταθμοί ανταλλαγής μπαταριών πριν από το τέλος του έτους. Η Nio παρουσίασε το πρώ - το ηλεκτρικό αυτοκίνητό της κατά την ημέρα ίδρυσης της εταιρείας, το 2014. Το σπορ αυτοκίνητο EP9 διαδέχθηκε μια σειρά ηλεκτρικών SUV, τα ES6 , ES8 και EC6 . Τον Μάιο του τρέχοντος έτους, η Nio ανακοίνωσε σχέδια επέκτασης εκτός της Κίνας, ξεκινώντας από τη Νορβηγία. Εν τω μεταξύ, το SUV ES8 έλαβε το πράσινο φως για πώληση στην Ευρώπη. Από τον Αύγουστο, μια σειρά ES8 θα διατίθεται για δοκιμές οδήγησης στη σκανδιναβική χώρα. Το ES8 είναι ένα μεγάλο SUV που στοχεύει στην αγορά premium. Θα έχει αυτονομία μεταξύ 400 και 500 χλμ. (WLTP). Η Nio θα ακολουθήσει πρότυπο άμεσων πωλήσεων με το οποίο οι πελάτες παραγγέλνουν το όχημά τους στο διαδίκτυο. Το σέρβις θα πραγμα - τοποιείται σε κέντρα εξυπηρέ - τησης Nio. Πριν από την έναρξη πωλήσεων του οχήματος, έγινε η αποστολή στη Νορβηγία ενός φορτίου φορτιστών Nio. Η εται - ρεία προβλέπει να είναι διαθέσι - μοι στους καταναλωτές έως τον Σεπτέμβριο, ταυτόχρονα με τις πρώτες παραδόσεις οχημάτων. Οι φορτιστές τροποποιήθηκαν στα ευρωπαϊκά πρότυπα, με προ - σθήκη του στάνταρ ευρωπαϊκού ακροφυσίου φόρτισης, μέγιστη ισχύ 180kW και μέγιστη τάση 250 αμπέρ. Εντός του έτους θα λει - τουργήσουν και οι πρώτοι σταθμοί ανταλλαγής μπαταριών. Μετά το λανσάρισμα στη Νορβηγία, η Nio σχεδιάζει να εισέλθει σε περισσό - τερες ευρωπαϊκές αγορές.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=