FLEETNEWS #119

19.07.21 #119 6 Ο CEO του Volkswagen Group , Herbert Diess , παρουσίασε στις 13 Ιουλίου τη στρατηγική που περιλαμ - βάνει τις φιλοδοξίες του ομίλου να εξηλεκτρίσει το χαρτοφυλάκιό του, να ενοποιήσει τις πλατφόρμες και να εισαγάγει νέες υπηρεσίες λογισμικού και κινητικότητας. Ο κόσμος της κινητικότητας θα αλλάξει ριζικά έως το 2030: η ηλεκτρική κίνηση και οι πλήρως δικτυωμένες μεταφορές αυ - τόνομης οδήγησης θα καθορίσουν πώς θα κινούμαστε στο μέλλον. Με τη νέα στρατηγική του «New Auto - Κινητικότητα για τις Επόμενες Γενιές» , το Volkswagen Group θα αποτελέσει σημαντικό παράγοντα αυτής της μεταμόρφωσης και θα επι - ταχύνει τον μετασχηματισμό από κα - τασκευαστής οχημάτων σε κορυφαίο, παγκόσμιο πάροχο κινητικότητας βάσει λογισμικού. Μια εταιρεία που επαναπροσδιορίζει την κινητικότητα, ενώ παράλληλα δραστηριοποιείται επιχειρηματικά κατά τρόπο ευσυνεί - δητο και ουδέτερο ως προς το κλίμα. Βασική αρχή: η ανάπτυξη βιώσιμων, συνδεδεμένων, ασφαλών και προ - σαρμοσμένων λύσεων κινητικότητας για τις μελλοντικές γενιές. Οι ισχυρές μάρκες και το αυτοκίνητο θα συνε - χίσουν να διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην ατομική κινητικότητα στο μέλλον. Συγχρόνως, το βασικό προϊόν του Volkswagen Group - το αυτοκίνη - το - και το υποκείμενο επιχειρηματικό μοντέλο αλλάζουν ριζικά. Οι πηγές εσόδων θα αλλάξουν σταδιακά έως το 2030: από συμβατικά μοντέλα κι - νητήρων καύσης σε ηλεκτρικά αυτο - κίνητα μηδενικών εκπομπών και από πωλήσεις οχημάτων σε υπηρεσίες λογισμικού και κινητικότητας, που θα ενισχύονται από τη βασική τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης. Με τη στρατηγική «New Auto» , το Volkswagen Group επαναπροσδι - ορίζει αυστηρά τον εαυτό του και αναπτύσσει τις νέες ικανότητες που απαιτούνται. Εκτός από την ανάπτυξη λογισμικού και τη δυνατότητα αυτό - νομης οδήγησης, αυτό ισχύει και για τομείς όπως η τεχνολογία μπαταριών, η ανακύκλωση μπαταριών, η υποδο - μή φόρτισης και οι υπηρεσίες κινητι - κότητας. Με την πρόβλεψη διπλασι - ασμού των παγκόσμιων εσόδων από την κινητικότητα έως το 2030, οι προ - οπτικές είναι καλές. ΗVolkswagen θα ενισχύσει αυτήν την προοπτική μέσω των ισχυρών μαρκών της και βάσει κορυφαίων τεχνολογικών πλατφορ - μών, κυρίως στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ και την Κίνα. «Το αυτοκίνητο και η ατομική κινητι- κότητα έχουν λαμπρό μέλλον. Με τις καινοτόμες μάρκες και τις υπερσύγ- χρονες τεχνολογικές πλατφόρμες της, η Volkswagen ετοιμάζεται να διαδρα- ματίσει ηγετικό ρόλο στον νέο κόσμο της κινητικότητας» , ανέφερε οHerbert Diess. «Έχουμε θέσει ως στόχο να κατα- στούμε ηγέτης στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην παγκόσμια αγορά και είμαστε σε καλό δρόμο», συμπλήρωσε ο κ. Diess. «Με βάση το λογισμικό, η επόμενη και πολύ πιο ριζοσπαστική αλλαγή είναι η μετάβαση προς πολύ πιο ασφαλή, εξυπνότερα και τελικά αυ- τόνομα αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει για εμάς πως η τεχνολογία, η ταχύτητα και η κλίμακα θα έχουν μεγαλύτερη σημασία από σήμερα». Μέχρι το 2030, η VWσχεδιάζει να μει - ώσει το αποτύπωμα άνθρακα ανά αυ - τοκίνητο κατά 30% κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του σε σύγκριση με το επίπεδο του 2018. Στο ίδιο χρονικό πλαίσιο, το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας αναμένεται να αυξηθεί στο 50%. Το 2040, σχεδόν το 100% όλων των νέων οχημάτων του Volkswagen Group θα πρέπει να είναι μηδενικών εκπομπών - τουλάχιστον στις μεγάλες αγορές. Και μέχρι το 2050, ο Όμιλος σκοπεύει να επιτύχει κλιματική ουδετερότητα. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η VOLKSWAGEN ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ: ΚΙΝΗΤΙΚOΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠOΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙEΣ Η στρατηγική NewAuto του Volkswagen Group Σταδιακή αλλαγή πηγών εσόδων: ηλεκτρικά αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών, υπηρεσίες λογισμικού και κινητικότητας, τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=