FLEETNEWS #119

19.07.21 #119 2 info@fleetnews.gr Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΑΝΝΑ ΜΗΛΙΑΔΗ miliadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΜΑΝΤΩ ΤΖΟΛΑ tzola@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 Η ιταλική εταιρεία σχεδιασμού και μηχανικής Pininfarina παρουσίασε το Teorema , ένα virtual πρότυπο μοντέλο που αναδεικνύει την ηλε - κτρική και αυτόνομη μελλοντική κι - νητικότητα, με έμφαση στην εμπει - ρία του χρήστη και την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας. Το Teorema, πενταθέσιο όχημα με απόληξη Kamm για βελτίω - ση της αεροδυναμικής και της σπορ γραμμής του, αναπτύχθηκε με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας από σχεδιαστι - κές ομάδες στα κεντρικά γραφεία της Pininfarina στο Cambiano, κοντά στο Τορίνο και τη Σαγκάη. Οι σχεδιαστές προσπάθησαν να δημιουργήσουν συμμετοχική αί - σθηση και να ενθαρρύνουν την αλ - ληλεπίδραση μεταξύ επιβατών και εξωτερικού περιβάλλοντος, όπως ανέφερε η εταιρεία. «Η Teorema θέλει να προσφέρει την ευχαρίστηση της οδήγησης και του ταξιδιού, χωρίς την απογοήτευση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και άλλων συμβιβασμών, συνδυάζοντας την AI, τη συνδεσιμότητα 5G και την τελευταία τεχνολογία για να απολαύ- σουν οι επιβάτες νέες απίστευτες εμπειρίες κατά το ταξίδι» , δήλωσε ο Chief Creative Officer, Kevin Rice . Αναλυτικά στο fleetnews.gr TEOREMA ΤΗΣ PININFARINA Η Aston Martin κάνει ένα τερά - στιο βήμα προόδου με το πρό - τυπο αυτοκίνητο Valhalla που μπαίνει πλέον σε παραγωγή και αποτελεί ένα εξαιρετικό υβριδι - κό supercar, με επίκεντρο τον οδηγό. Η καρδιά του Valhalla είναι το νέο σύστημα κίνησης PHEV, που διαθέτει τρεις κινητήρες. Ο βασι - κότερος κατά παραγγελία κεντρι - κός κινητήρας 4,0 λίτρων διπλού υπερσυμπιεστή V8 αποτελεί τον πιο προηγμένο, ταχείας απόκρι - σης και υψηλής απόδοσης κινη - τήρα V8 που έχει ποτέ τοποθετη - θεί σε Aston Martin. Αναπτύσσει 750PS στις 7200σαλ και μεταδίδει κίνηση αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Τον νέο κινητήρα V8 συμπληρώ - νει το υβριδικό σύστημα μπατα - ρίας 150kW / 400V με ένα ζεύγος ηλεκτροκινητήρων, ο ένας στον εμπρόσθιο και ο άλλος στον οπί - σθιο άξονα. Το ηλεκτρικό σύστη - μα προσδίδει 204PS επιπλέον, με συνολική ισχύ 950PS. Όταν κυκλοφορεί σε λειτουργία EV, η ισχύς της μπαταρίας μεταδίδεται αποκλειστικά στον εμπρόσθιο άξονα. Στους άλλους τρόπους λειτουργίας η ισχύς της μπαταρί - ας μοιράζεται στους δύο άξονες και το ποσοστό ισχύος προς κάθε άξονα διαφοροποιείται συνεχώς, ανάλογα με τις απαιτήσεις οδή - γησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το 100% της ισχύος μπορεί να με - ταδοθεί στον οπίσθιο άξονα, συ - μπληρώνοντας την πλήρη ισχύ του ICE V8 για μέγιστη επίδοση. Ο κινητήρας ολοκληρώνεται με ένα νέο 8-τάχυτο κιβώτιο DCT. Αποκλειστικά σχεδιασμένο και κατασκευασμένο για την Aston Martin, αυτό το νέο κιβώτιο με ωστήρια χειρισμού (paddle-shift) αναπτύχθηκε ειδικά για την υβρι - δική εποχή. Διαθέτει ηλεκτρική όπισθεν και Ηλεκτρονικά Ελεγ - χόμενο Διαφορικό στον οπίσθιο άξονα για μέγιστη πρόσφυση και ευελιξία διεύθυνσης. Το Valhalla αποτελεί τη νέα γενιά της Aston Martin και καθορίζει τον νέο οδηγό και νέα οδηγι - κή εμπειρία - «την Επιδεξιότητα Οδήγησης». Πρόκειται για ένα πραγματικά πολυτελές, αποκλει - στικό, βρετανικό supercar. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΤΟΠΡΟΤΥΠΟ VALHALLA ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΣΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ SUPERCAR AstonMartin Valhalla

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=