FLEETNEWS #119
19.07.21 #119 13 Οι Free2Move e Solutions -του Group Stellantis και της Engie EPS - και Accenture ενώνουν τις δυνάμεις τους για πρακτική και προσιτή σε όλους ηλεκτροκίνηση. Με τη συμβο - λή της Accenture, θα δημιουργηθούν τρεις βασικοί πυλώνες για την επίτευ - ξη του στόχου: Ο πρώτος είναι η δημιουργία μιας συνδρομητικής πλατφόρ - μας για πιο εύκολη και οικονομική φόρτιση. Η πλατφόρμα θα δίνει την ευκαιρία στους πελάτες της Free2Move eSolutions να έχουν πρόσβαση στο μεγαλύτερο δί - κτυο δημόσιας φόρτισης στην Ευρώπη χρησιμοποιώντας απλά μια εφαρμογή και με ένα εντελώς διαφανές πλάνο χρέωσης. Μέχρι στιγμής οι περισσότεροι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορούν να χρησιμοποιήσουν δημόσιους σταθμούς φόρτισης με τους οποί - ους έχουν απευθείας συνδρομή με αποτέλεσμα συχνά οι χρήστες να αναγκάζονται να αλλάξουν τη διαδρομή τους ώστε να βρουν τον κατάλληλο φορτιστή. Με τη νέα λύση αυτό δεν θα είναι απαραίτητο αφού διαθέσιμοι θα είναι σχεδόν όλοι οι δημόσιοι φορτιστές. Ο δεύτερος πυλώνας αφορά στην τοποθέτηση από την Accenture σταθμών φόρτισης σε όλη την Ευ - ρώπη, όπου τα οχήματα θα διασυν - δέονται με το σύστημα ηλεκτροδό - τησης (δίκτυα vehicle-2-grid) μέσω της εφαρμογής τεχνολογίας της Free2Move eSolutions. Τέλος, ο τρίτος πυλώνας της νέας συνεργασίας αφορά στην εξέλιξη νέων λύσεων από την Free2Move eSolutions και την Accenture, οι οποίες θα υποστηρίζουν μεγάλες εταιρείες που προσπαθούν να εξη - λεκτρίσουν το στόλο οχημάτων τους, βοηθώντας τις να επιταχύ - νουν την πορεία τους προς τη βιώ - σιμη μετακίνηση. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ Free2Move e Solutions - Accenture Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παραπέ - μπει την Ελλάδα στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την κακή ποιότητα του αέρα που οφείλεται στα υψηλά επίπεδα διοξειδίου του αζώτου (NO2). Για αντίστοιχο λόγο, που αφορούσε την υπέρβαση στα επίπεδα των αιωρούμενων σωματιδίων (ΑΣ10) είχε παραπεμφεί η χώρα μας και πέρσι. Το πρόβλημα είναι διαχρο - νικό και η Επιτροπή επισημαίνει πως η χώρα μας καταγράφει συ - νεχώς και σταθερά υπερβάσεις. Επίσης, δεν έλαβε τα κατάλληλα μέτρα ώστε η περίοδος υπέρ - βασης να είναι όσο το δυνατόν συντομότερη. Η Επιτροπή θεωρεί ότι οι προσπάθειες που έχουν καταβάλει μέχρι σήμερα οι ελλη - νικές αρχές δεν ήταν ικανοποιητι - κές και επαρκείς. Τον Δεκέμβριο του 2020, η Επιτροπή παρέπεμ - ψε την Ελλάδα στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με την κακή ποιότητα του αέρα λόγω των υψηλών επιπέδων αιω - ρούμενων σωματιδίων (ΑΣ10) στη Θεσσαλονίκη. Τα στοιχεία που υπέβαλε η Ελλάδα επιβεβαίωσαν τις συστηματικές υπερβάσεις στην περιοχή για δεκατέσσερα έτη από το 2005 (για όλα τα έτη με εξαίρεση το 2013). Το ΥΠΕΝ αναφέρεται στην απά - ντησή του σε μέτρα που έχουν ήδη ληφθεί καθώς και στο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλί - μα, στο Εθνικό Πρόγραμμα Ελέγ - χου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και σε επιπλέον μέτρα με σημαντικό - τερο αυτό της προώθησης της ηλεκτροκίνησης μέσω δέσμης συγκεκριμένων δράσεων. Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΕΠΕΜΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 ΝΟ 2 ΑΘΗΝΑ 10 80 60 40 20 0 Μέση ετήσια συγκέντρωση ΝΟ 2 ■ Αθήνα - Κυκλοφορίας (μέση) ■ Αθήνα - Υπόβαθρου (μέση) Οριακή τιμή
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=