FLEETNEWS #119

19.07.21 #119 10 Η ιστορία επιτυχίας του bestseller της Opel ξεκίνησε πριν από 30 χρό - νια με τον απόγονο του θρυλικού Kadett . Με την έκτη γενιά του το Astra, περνά στο επόμενο κεφάλαιο αφού για πρώτη φορά το συμπαγές μοντέλο διατίθεται με ηλεκτροκί - νηση. Το νέο Astra βασίζεται στην τρίτη γενιά της πολύ ευέλικτης multi- energy πλατφόρμας EMP2 , με το DNA της Opel ενσωματωμένο από την αρχή της εξέλιξης. Αυτό σημαίνει ότι η συμπεριφορά είναι ελεγχόμενη και δυναμική, με την αξιοπιστία της γερμανικής μάρκας. Συνοπτικά: „ Το νέο εξηλεκτρισμένο Astra θα δι - ατίθεται ως plug-in υβριδικό με δύο επίπεδα επιδόσεων „ Τολμηρή και καθαρή σχεδίαση με το Vizor και προαιρετικό δίχρωμο φινίρισμα „ Πλήρως ψηφιακό ταμπλό Pure Panel με μεγάλες οθόνες και διαισθη - τικά χειριστήρια „ Αποδοτικοί κινητήρες (βενζίνης και diesel) με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο βελτιστοποιημένων τριβών και 8-τά - χυτο αυτόματο κιβώτιο „ Σύγχρονο σύστημα φώτων Intelli- Lux LED® Pixel Light με 168 στοιχεία LED - 84 σε κάθε λεπτό προβολέα „ Πολυάριθμα αυτοματοποιημένα συστήματα υποστήριξης -μεταξύ των οποίων ημιαυτόματη αλλαγή λω - ρίδας- για υψηλό επίπεδο ασφάλειας και άνεσης „ Εργονομικά καθίσματα με πιστο - ποίηση AGR, με λειτουργία μασάζ και εξαερισμό, προαιρετικά με επένδυση από δέρμα και Alcantara „ Σχεδίαση, εξέλιξη και παραγωγή στην έδρα της Opel στη Γερμανία Οι προσφερόμενες εκδόσεις ισχύος κυμαίνονται από 81 kW (110 hp) μέχρι 96 kW (130 hp) με τις εκδόσεις βενζί - νης και diesel, ενώ η συνολική ισχύς των plug-in υβριδικών εκδόσεων φτάνει μέχρι τα 165 kW (225 hp). Οι παραγγελίες για το νέο μοντέλο θα ξεκινήσουν φέτος το φθινόπωρο. Οι πρώτοι πελάτες θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους στις αρχές του 2022. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΤΟΝΈΟOPEL ASTRA Εξηλεκτρισμένο και αποδοτικό Τα Q3 TFSI e και Q3 Sportback TFSI e είναι τα πρώτα plug-in υβριδικά μοντέλα από την Audi στην κατηγορία των compact. Τα δύο SUV, εξοπλισμένα με τε - χνολογικά προηγμένο plug-in υβριδικό κινητήριο σύστημα, προσφέρουν συνδυασμένη ισχύ 245 PS (180 kW). Διαθέτουν μπα - ταρία ιόντων λιθίου 13,0 kWh με ηλεκτρική αυτονομία που φτάνει τα 61 χλμ. (κατά NEDC). Η εύχρη - στη στην καθημερινότητα ηλε - κτροκίνηση, η απλή διαδικασία φόρτισης και τα δυναμικά οδηγι - κά χαρακτηριστικά, καθιστούν τα δύο υβριδικά SUV ιδανική λύση για είσοδο στον κόσμο της εξηλε - κτρισμένης κινητικότητας. Παράλληλα, τα δύο μοντέλα προ - σφέρουν σημαντικά οικονομικά οφέλη, καθώς απαλλάσσονται από καταβολή ετήσιων τελών κυκλοφορίας ενώως εταιρικά αυ - τοκίνητα, οι χρήστες δεν πληρώ - νουν φόρο χρήσης. Στην Ελλάδα, το Q3 45 TFSI e έχει προτεινόμε - νη λιανική τιμή 45.900 ευρώ, η αντίστοιχη για το Q3 Sportback 45 TFSI e είναι 49.550 ευρώ, ενώ για περιορισμένο χρονικό διάστη - μα προσφέρονται με επιπλέον όφελος ηλεκτροκίνησης ύψους 3.000 ευρώ. Και τα δύο μοντέλα Q3 χρησιμο - ποιούν τον γνώριμο 1.4 TFSI, με ισχύ 150 PS (110 kW), ως κινητήρα εσωτερικής καύσης. Συνδυάζεται με ένα σύγχρονο ηλεκτροκινη - τήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM), ο οποίος παρέχει ισχύ 85 kW (116 PS). Ο PSM αποτελεί ενιαία μο - νάδα με το αυτόματο κιβώτιο S tronic έξι σχέσεων, μαζί με τον διαχωριστικό συμπλέκτη. Η ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς. Μία ενσωματωμένη ηλεκτρική αντλία λαδιού εξα - σφαλίζει την τροφοδοσία ισχύος και συνεπώς τη λειτουργία των συμπλεκτών ακόμη και όταν ο κινητήρας TFSI είναι ανενεργός. Συνδυαστικά, η ισχύς φτάνει την τιμή των 245 PS (180 kW) και η ροπή τα 400 Nm. Και τα δύο μο - ντέλα επιταχύνουν 0-100 χλμ./ ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα με τελι - κή ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Στον NEDC, η κατανάλωση του Q3 45 TFSI e είναι 1,4 - 1,7 λίτρα ανά 100 χλμ. (32 - 39 γραμμ. CO2). Οι αντί - στοιχες τιμές για το Q3 Sportback 45 TFSI e είναι ίδιες για την κατα - νάλωση ενώ για τους ρύπους 33 - 38 γραμμάρια CO2. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr AUDI : Q3 TFSI E ΚΑΙ Q3 SPORTBACK TFSI E

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=