FLEETNEWS #118

12.07.21 #118 8 Οι τρεις κορυφαίοι κατασκευαστές επαγγελματικών οχημάτων Daimler Truck , Traton Group και Volvo Group , υπέγραψαν μη δεσμευτική συμφωνία εγκατάστασης και λει - τουργίας δημόσιου δικτύου φόρ - τισης υψηλής απόδοσης για βαρέα ηλεκτρικά φορτηγά μπαταρίας μεγά - λων αποστάσεων και πούλμαν στην Ευρώπη. Στόχος είναι η δημιουργία και εξάπλωση υποδομής φόρτισης προς ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών και υποστήριξη του μετα - σχηματισμού της ΕΕ για μεταφορές ουδέτερες εκπομπών. Η συμφωνία θέτει τα θεμέλια μελλο - ντικής κοινοπραξίας - που θα ανήκει εξίσου στα τρία μέρη και σχεδιάζεται να δραστηριοποιηθεί το 2022. Οι συ - νεργάτες σκοπεύουν να επενδύσουν 500 εκατ. ευρώ για εγκατάσταση και λειτουργία τουλάχιστον 1.700 ση - μείων φόρτισης πράσινης ενέργειας υψηλής απόδοσης πλησίον αυτοκι - νητοδρόμων, καθώς και σε σημεία εφοδιαστικής υποστήριξης και τελι - κού προορισμού, εντός πέντε ετών από την ίδρυση της κοινοπραξίας. Ο αριθμός των σημείων φόρτισης θα αυξηθεί σημαντικά με την πάροδο του χρόνου με επιπλέον συνεργασί - ες και δημόσια χρηματοδότηση. Η μελλοντική κοινοπραξία σχεδιάζεται να λειτουργεί με τη δική της εταιρική ταυτότητα και να εδρεύει στο Άμ - στερνταμ. Η κοινοπραξία θα βασιστεί στην ευρεία εμπειρία και γνώση των ιδρυτών της στα βαρέα φορτηγά. Η κοινοπραξία θα λειτουργήσει ως καταλύτης και παράγοντας υλοποίησης της Πράσινης Συμ - φωνίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μεταφορά εμπορευμάτων ου - δέτερου άνθρακα έως το 2050 - παρέχοντας απαραίτητη υποδομή και πράσινη ενέργεια στα σημεία φόρτισης. Η από κοινού δράση του Volvo Group, της Daimler Truck και του Traton Group ικανοποιεί την επείγουσα ανάγκη ενός δικτύ - ου φόρτισης υψηλής απόδοσης προς υποστήριξη των διαχειριστών φορτηγών στη μετάβασή τους σε λύσεις μεταφοράς ουδέτερες CO2, ειδικά για βαρέα φορτηγά μεγάλων αποστάσεων. Η υποδομή φόρτισης υψηλής απόδοσης για βαρέα φορ - τηγά μεγάλων αποστάσεων απο - τελεί οικονομικά αποδοτικό τρόπο για σημαντική και άμεση μείωση εκπομπών. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟΦΟΡΤΙΣΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΓΙΑ ΒΑΡΕΑ ΦΟΡΤΗΓΑ Daimler Truck, Traton Group, Volvo Group Η Volkswagen αποφάσισε να συγχωνεύσει τη θυγατρική της supercar Bugatti με τη Rimac , μια κροατική supercar start-up για EV. Μέσω της Porsche , η VW διατηρεί το 45% της Bugatti. Υπήρ χ ε η φήμη πως η Volkswagen αναζητούσε ένα νέο σενάριο για τις θυγατρικές της supercar και συγκεκριμένα για την Bugatti. Τελικά, επέλε - ξε να μεταφέρει την Bugatti σε νέα εταιρεία χαρτοφυλακίου, στην οποία η VW θα ελέγχει το 45% και το υπόλοιπο θα ελέγχε - ται από τη Rimac. Συγχρόνως, η Volkswagen διατηρεί ποσο - στό 24% στο Rimac Group . Η νέα εταιρεία θα εδρεύει στο Ζά - γκρεμπ της Κροατίας. Η παραγω - γή θα συνεχιστεί στο εργοστά - σιο Molsheim της Bugatti στη Γαλλία. Τα οχήματα με σήμανση Rimac θα συνεχίσουν να κατα - σκευάζονται στην Κροατία. Η νέα κοινοπραξία θα παράγει δύο νέα supercar: τη Bugatti Chiron και το αμιγώς ηλεκτρικό Rimac Nevera . Η Bugatti ήταν εδώ και καιρό η μάρκα με τις χαμηλότερες πωλή - σεις της Volkswagen, με περίπου 80 αυτοκίνητα το χρόνο. Η κερ - δοφορία, ωστόσο, δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα. Καθώς το VW Group επικεντρώνεται στην ανά - πτυξη και ηλεκτροκίνηση των βασικών του μαρκών όπως η VW, η Audi και η Porsche, η εταιρεία έψαχνε τρόπους για να δώσει στην Bugatti ένα ηλεκτρικό μέλ - λον. Η Rimac προσφέρθηκε να δημιουργήσει ένα εντελώς νέο υβριδικό supercar φθηνότερα από ό,τι θα κόστιζε η αναβάθμιση του υπάρχοντος αυτοκινήτου, αλλά αντί να αγοράσει τη μηχανι - κή του νέου αυτοκινήτου από τη Rimac, η Volkswagen αποφάσισε να προχωρήσει σε συγχώνευση. Η Rimac δημιουργήθηκε από τον Mate Rimac , όταν τοποθέτησε έναν ηλεκτρικό κινητήρα περο - νοφόρου στην παλιά του BMW 3-Series . Μέχρι σήμερα, η εται - ρεία έχει παράγει περιορισμένο αριθμό σπορ αυτοκινήτων, αλλά επίσης παρελκόμενα μετάδοσης κίνησης για άλλες εταιρείες. ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ BUGATTI - RIMAC

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=