FLEETNEWS #118
12.07.21 #118 6 Μέχρι το 2030, η Renault σχεδιάζει να διαθέτει έως και 90% ηλεκτρικά οχήματα στη γκάμα της. Το 2025, η εταιρεία στοχεύει σε πω - λήσεις ηλεκτρικών και ηλεκτροκί - νητων οχημάτων άνω του 65% του συνόλου. Τα μέσα για την πραγματοποίηση: ένα νέο εργοστάσιο γίγας, τυποποι - ημένες μπαταρίες, ένας ιδιαίτερα αποδοτικός ηλεκτροκινητήρας και ένα νέο ηλεκτρικό Renault 5 που θα κοστίζει 33% λιγότερο από το Zoe . Η Renault σχεδιάζει επίσης να αναβι - ώσει το Renault 4 , υπό την επωνυμία 4ever . Συνολικά, το χαρτοφυλάκιο προϊό - ντων θα επεκταθεί με 10 νέα ηλεκτρι - κά οχήματα. «Εκτός από την απόδοση, στηριζόμαστε σε εμβληματικούς σχεδιασμούς όπως το δημοφιλές R5 για να δώσουμε το άγ- γιγμα της Renault στην ηλεκτροκίνηση: καθιστώντας τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δημοφιλή», δήλωσε ο Luca de Meo , CEO του Renault Group . 7 ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΕΤΕ Η Renault δημιούργησε τη Renault ElectriCity , μια νέα εταιρεία που συνδυάζει την εκμετάλλευση των εργοστασίων της Renault στο Douai, τη Maubeuge και το Ruits, διάφορες εγκαταστάσεις παρόχων και θα προμηθεύεται μπαταρίες σε ανταγωνιστικές τιμές από ένα νέο εργοστάσιο γίγαντα στο Douai. Για τις κατηγορίες C και D, η πλατ - φόρμα CMF-EV θα παρέχει αυτο - νομία έως 580χλμ WLTP. Για την κατηγορία Β, η αυτονομία θα φτάνει τα 400 χλμ. Η Renault σκοπεύει να μειώσει το κόστος μπαταριών, με στόχο κάτω από 100 $ / kWh το 2025 και ακόμη και κάτω από 80 $ έως το 2030, με την άφιξη των μπαταριών ξηρού τύπου. Η Renault αναπτύσσει ένα πιο συμπαγές ηλεκτρικό σύστημα κίνη - σης που ενσωματώνει τον ηλεκτρο - κινητήρα, τον μειωτήρα στροφών και τα ηλεκτρονικά συστήματα, με 45% μικρότερο όγκο, 30% λιγότερο κόστος και 45% μικρότερη σπατάλη ενέργειας. Το εμβληματικό σύγχρονο και ηλεκτρικό Renault 5 θα έχει 33% χα - μηλότερη τιμή από ό,τι το ευπώλητο Zoe της Renault. Ο Όμιλος σχεδιάζει επίσης να αναβιώσει το R4 , το οποίο θα ονομάζεται 4ever. Η τεχνολογία οχήματος-δικτύ - ου (V2G) επιτρέπει την επιστροφή ενέργειας από την μπαταρία του EV στο ηλεκτρικό δίκτυο. Έτσι, ένα αυτοκίνητο που είναι στην πρίζα 8 ώρες ημερησίως μπορεί να αποδίδει έσοδα έως και 400 ευρώ ετησίως μέσω αυτού. Οι μπαταρίες του οχήματος θα τυγ - χάνουν δεύτερης ζωής ως σταθερή αποθήκευση ενέργειας. Η Renault σχεδιάζει να συνεργαστεί με εται - ρείες αξιολόγησης αυτοκινήτων, έτσι ώστε η υπολειμματική αξία των μπαταριών να λαμβάνεται υπόψη στις συναλλαγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων για αξία έως και 500 € ανά αυτοκίνητο. ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ Τα σχέδια ηλεκτροκίνησης της Renault Ο Luca de Meo, CEO της Renault, παρουσιάζει τον οδικό χάρτη της Renault για την ηλεκτροκίνηση Τα Audi Q4 e–tron και Q4 Sportback e–tron , τα πρώτα ηλεκτρικά μοντέ - λα της μάρκας με σήμα τα τέσσερα δακτυλίδια στην compact SUV κα - τηγορία, είναι πλέον διαθέσιμα και στην Ελλάδα, άμεσα το πρώτο, με το δεύτερο να ακολουθεί από το φθινόπωρο. Tα δύο μοντέλα, αντιπροσωπεύουν την είσοδο της μάρκας στην κατη - γορία των ηλεκτρικών compact SUV, που γνωρίζει ραγδαία ανάπτυξη. Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής ξεκι - νούν από 44.900 ευρώ (39.469 ευρώ με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά»), συγκεκριμένα για το Audi Q4 e–tron 35 , των 170 ίππων (125 kW), με κινητήρα/κίνηση πίσω. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ AUDI Q4 E-TRON ΚΑΙ Q4 SPORTBACK E-TRON
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=