FLEETNEWS #118

12.07.21 #118 21 τώπιση της κλιματικής αλλαγής, οι πολίτες υπογράμμισαν την ανάγκη για διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις που θα συνοδεύουν την ατομική δράση, υποδεικνύοντας τις εθνικές κυβερνήσεις (63%), τις επιχειρήσεις και τη βιομηχανία (58%) και την ΕΕ (57%). Περισσότεροι από οκτώ στους δέκα Ευρωπαίους που συμμετείχαν στην έρευνα (81%) συμφωνούν ότι οι καθαρές μορφές ενέργειας θα πρέπει να λαμβάνουν μεγαλύτερη δημόσια χρηματοδοτική στήριξη, ακόμη και αν αυτό οδηγήσει σε μείωση των επιδοτήσεων για τα ορυκτά καύσιμα. Τρία τέταρτα των Ευρωπαίων (75%) πιστεύουν ότι οι επενδύσεις στην οικονομική ανάκαμψη θα πρέπει να στοχεύουν κυρίως στη νέα πράσινη οικονομία. Οι ερωτηθέντες στην Ελλάδα είναι πιθανότερο να έχουν εγκαταστήσει ηλιακούς συλλέκτες στο σπίτι τους (20%, vs 8% του μ/ο στην ΕΕ). Επί - σης, οι Έλληνες συμφωνούν ότι η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλα - γής και των περιβαλλοντικών θεμά - των πρέπει να αποτελεί προτεραιό - τητα για τη βελτίωση της δημόσιας υγείας (94%, vs 87% του μ/ο στην ΕΕ) και ότι το κόστος των ζημιών που οφείλονται στην κλιματική αλ - λαγή είναι πολύ υψηλότερο από τις επενδύσεις που απαιτούνται για την πράσινη μετάβαση (85%, vs 74% του μ/ο στην ΕΕ). Η ΕΠΊΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΉΣ ΑΛΛΑΓΉΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΊΑ Αναγνωρίζεται σαφώς ότι η αντιμε - τώπιση της κλιματικής αλλαγής προ - σφέρει ευκαιρίες στους πολίτες της ΕΕ και στην ευρωπαϊκή οικονομία. Σχεδόν οκτώ στους δέκα Ευρωπαί - ους (78%) συμφωνούν ότι η ανάληψη δράσης για το κλίμα θα οδηγήσει σε καινοτομία που θα καταστήσει τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις πιο αντα - γωνιστικές. Σχεδόν οκτώ στους δέκα (78%) συμφωνούν ότι η προώθηση της εμπειρογνωσίας της ΕΕ στον τομέα των καθαρών τεχνολογιών σε χώρες εκτός ΕΕ μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία νέων θέσεων εργα - σίας στην ΕΕ. Επτά στους δέκα Ευρω - παίους (70%) πιστεύουν ότι η μείωση των εισαγωγών ορυκτών καυσίμων μπορεί να ωφελήσει οικονομικά την ΕΕ. Περισσότεροι από επτά στους δέ - κα Ευρωπαίους (74%) συμφωνούν ότι το κόστος των ζημιών που οφείλονται στην κλιματική αλλαγή είναι πολύ υψηλότερο από τις επενδύσεις που απαιτούνται για την πράσινη μετάβα - ση. Περισσότεροι από εννέα στους δέκα ερωτηθέντες στην Ελλάδα πι - στεύουν ότι είναι σημαντικό τόσο η ελληνική κυβέρνηση (91% vs 88% του μ/ο στην ΕΕ) όσο και η Ευρωπαϊκή Ένωση (91% vs 87% του μ/ο στην ΕΕ) να θέσουν φιλόδοξους στόχους για την αύξηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας που θα χρησιμοποιείται έως το 2030. Περισσότεροι από εν - νέα στους δέκα ερωτηθέντες στην Ελλάδα συμφωνούν ότι οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου πρέπει να μειωθούν στο ελάχιστο, αντισταθ - μίζοντας τις υπόλοιπες εκπομπές προκειμένου να καταστεί η οικονομία της ΕΕ ουδέτερη για το κλίμα έως το 2050 (92% vs 90% του μ/ο στην ΕΕ). Επιπλέον, πάνω από τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων (77% vs 75% του μ/ο στην ΕΕ) πιστεύουν ότι τα χρήματα από το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης πρέπει να επενδυθούν κυρίως στη νέα πράσινη οικονομία. Η ΈΡΕΥΝΑ Το ειδικό Ευρωβαρόμετρο 513 για την κλιματική αλλαγή πραγματοποίησε έρευνα σε 26.669 πολίτες από διαφο - ρετικές κοινωνικές και δημογραφικές ομάδες στα 27 κράτη μέλη της ΕΕ. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 15 Μαρτίου έως τις 14 Απριλίου 2021. Όπου ήταν δυνατόν διεξήχθησαν προ - σωπικές συνεντεύξεις, αλλά ορισμένοι συμμετέχοντες απάντησαν στην έρευ - να διαδικτυακά, σύμφωνα με τους πε - ριορισμούς της πανδημίας COVID-19. Η Opel ξεκινά το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της ηλεκτρικής της επέ - λασης: Η γερμανική μάρκα όχι μόνον επεκτείνει τη γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων της αλλά θα επικεντρωθεί αποκλειστικά στα αμιγώς ηλεκτρι - κά οχήματα στην Ευρώπη από το 2028. Επίσης, κάνει την είσοδό της στην παγκοσμίως μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου, την Κίνα, ως αμιγώς ηλεκτρική μάρκα. Τέλος, το θρυλικό Opel Manta θα γιορτάσει την επι - στροφή τουως ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. «Από το 2028, η Opel θα προσφέρει μόνον ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη, τη βασική αγορά μας» δήλωσε ο CEO Michael Lohscheller στην Stellantis EV Day 2021 . «Αυτό δείχνει ξεκάθαρα τη δέσμευση της μάρκας Opel στην ηλεκτροκίνηση. Το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ηλεκτρικό - και η Opel αποτελεί μέρος αυτού. Βρισκό- μαστε σε ένα ταξίδι επαναπροσδιορισμού της Opel και μετασχηματισμού της σε μία νεανική, πράσινη και παγκόσμια μάρκα» πρόσθεσε ο κ. Lohscheller. «Η Opel από ‘cold’ γίνεται ‘cool’. Οδεύουμε προς ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών CO2 καθώς το διοξείδιο του άνθρακα είναι το νέο νό- μισμα στη βιομηχανία μας». Επιπλέον, ελήφθη η τελική απόφαση επιστροφής της Opel στην Κίνα. «Υπο- σχεθήκαμε ότι η Opel θα γίνει παγκόσμια - και θα το πράξουμε. Η Κίνα είναι η με- γαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο και είμαστε σίγουροι ότι θα αναπτυχθούμε επικερδώς εκεί. Οι Κινέζοι πελάτες μπο- ρούν να προσδοκούν τα προϊόντα και τη ελκυστική γερμανική μάρκα μας» δήλωσε οMichael Lohscheller. Ο κ. Lohscheller ανακοίνωσε επίσης ότι η Opel θα επαναφέρει το θρυλικό Manta, μετά την τεράστια απήχηση που είχε η παρουσίαση του Opel Manta GSe ElektroMOD. «Το Manta είναι ένα εμβληματικό μοντέλο στην ιστορία της μάρκας μας και αποτελεί έμπνευση για το μέλλον της. Θα φέρουμε ένα νέο Manta στη μαζική παραγωγή περί τα μέσα της δεκαετίας. Αμιγώς ηλε- κτρικό, ασφαλώς» δήλωσε ο Michael Lohscheller. Η OPEL ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΤΟ MANTA-E

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=