FLEETNEWS #118

12.07.21 #118 18 Οι πελάτες σήμερα μπορεί να μη θέλουν πάντα να έχουν ιδιόκτη - το αυτοκίνητο, δήλωσε ο Simon Dransfield , Director Fleet, Mobility & Pre-Owned Europe της Jaguar Land Rover . Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η JLR αναπτύσσει προγράμμα - τα που επιτρέπουν στους οδηγούς τον διαμοιρασμό ή ενοικίαση οχήμα - τος. Σε ορισμένες αγορές, η JLR λανσάρισε επίσης συνδρομητικά μοντέλα. Ο κ. Dransfield ανέλαβε επίσης και άλλον τομέα: «Μου ανατέθηκε η ευθύνη των μεταχειρισμένων αυτοκι- νήτων, εκτός αυτής των στό- λων και των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων όλων των προγραμμάτων μεταχειρισμένων, remarketing, ψηφιακών πλατφορμών κ.λπ .» Η αλλαγή ισχύει από την 1η Ιου - λίου. «Από επιχειρησιακή άποψη, έχει νόημα, καθώς είχα πάντα την ευθύνη της υπολειμματικής αξίας - απαραίτητο για να διασφαλιστεί ότι το TCO μπορεί να είναι ο οδηγός απόδοσης του στόλου». ΚΙΝΗΤΙΚΌΤΗΤΑ Σε μια προσπάθεια εξυπηρέτησης premium πελατών που θέλουν να πληρώνουν ανάλογα με τη χρήση αντί ιδιοκτησίας, η JLR παρουσιάζει διάφορα προγράμματα κινητικό - τητας. Σε ολόκληρη την Ευρώπη, η εταιρεία θα ξεκινήσει ένα νέο πρό - γραμμα carsharing. «Πρόκειται για πρόγραμμα βραχυπρόθεσμης ενοικίασης στις τοποθεσίες λιανικής μας», δήλωσε ο κ. Dransfield. Αυτό το καθι - στά πρόγραμμα σταθερής θέσης και όχι ελεύθερης επιλογής. Ωστόσο, η JLR πραγματοποιεί δοκιμές μιας πλήρως ψηφιακής εμπειρίας σε βασικές τοπο - θεσίες αναψυχής υψηλού επιπέδου στην Ισπανία και την Ιταλία, όπου οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβα - ση σε οχήματα από μισή ώρα έως μία ημέρα. «Το πρόβλημα έγκειται στο ότι είναι πολύ δύσκολο να εξευρεθεί τρόπος χρήσης και εσόδων που να αντισταθμίζει το κόστος λειτουργίας του μοντέλου. Το κάνουμε κυρίως ως επένδυση παρά ως συνεχή λύση κινητικότητας για τους πελάτες μας». Οι οδηγοί που επιθυμούν να κρατή - σουν ένα όχημα μέχρι και έξι μήνες, μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία ενοικίασης. Η JLR συνεργά - ζεται με διάφορους επιχειρησιακούς συνεργάτες για προσφορά ενοικία - σης στην Ισπανία, τη Γερμανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, την Αυστρία, τη Γαλλία και την Ιταλία. ΔΙΕΘΝΕΊΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΊ Η JLR εξετάζει επίσης τις παραμέ - τρους για διεθνείς λογαριασμούς. Οι υπάρχουσες συμβάσεις δεν θα επηρεαστούν, αλλά για να χαρακτη - ριστούν διεθνείς οι νέες, θα πρέπει να καλύπτουν τουλάχιστον 50 οχήματα ετησίως σε τρεις χώρες. «Η προσπά- θεια που απαιτείται για τη διαχείριση βασικών λογαριασμών είναι η ίδια, είτε πουλάς δέκα αυτοκίνητα, είτε 500», δήλωσε ο κ. Dransfield. «Επιθυμούμε οι προσπάθειές μας να έχουν νόημα για εμάς και για τους πελάτες μας». ΗΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ Jaguar Land Rover Μετά από μια επιτυχημένη δοκι - μή στο Βέλγιο, η Stellantis Owned Retail υιοθέτησε τη SelliWay ως πλατφόρμα ψηφιοποίησης της δρα - στηριότητάς της μεταχειρισμένων οχημάτων. Η SelliWay, που είναι ενσωματω - μένη στο εξειδικευμένο εργαλείο μεταχειρισμένων οχημάτων bee2link, επιτρέπει τη διεξαγωγή του 100% της πώλησης μεταχειρισμένων οχημάτων διαδικτυακά, από την ανταλλαγή οχημάτων έως την ηλεκτρονική πλη - ρωμή και παράδοση. Η δοκιμή επι - βεβαίωσης της διαδικασίας διεξήχθη από τον Δεκέμβριο του 2020 έως τον Απρίλιο του 2021, στη θυγατρική της Stellantis Owned Retail στο Βέλγιο. Η δοκιμαστική περίοδος επέτρεψε την επιβεβαίωση του εργαλείου σε πραγματικές συνθήκες. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, 10% των συ - νολικών πωλήσεων πραγματοποιή - θηκε μέσω SelliWay, καταργώντας την ανάγκη φυσικής παρουσίας των πελατών. Ο πελάτης καθοδηγείται σε όλα τα βασικά στάδια της διαδικασίας αγο - ράς και στο τέλος μπορεί να ζητήσει βοήθεια. Η προσθήκη βίντεο, ζω - ντανής συνομιλίας και ηλεκτρονικής υπογραφής σχεδιάστηκε για να κα - ταστήσει την εμπειρία του πελάτη απλή και ασφαλή. Το εργαλείο θα κυκλοφορήσει τώρα μέσω των άλ - λων ευρωπαϊκών θυγατρικών του Stellantis Owned Retail Group . Μέ - χρι το τέλος του έτους, η SelliWay θα κυκλοφορήσει πλήρως στο Βέλγιο, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Πορτογαλία. Το 2022, θα ακολουθήσουν η Γερμα - νία, η Αυστρία και η Πολωνία. «Εκτός από την παραδοσιακή εμπειρία των πελατών, που θα παραμείνει εξαιρετικά ελκυστική, αυτή η νέα λύση δείχνει την επιθυμία μας να προσφέρουμε στους πελάτες μια διαδικτυακή εμπειρία αγο- ράς απλή και ολοκληρωμένη, αλλά και διαδραστική και φιλική προς τον χρή- στη» , δήλωσε ο Charles Clausse , UV Director Owned Retail της Stellantis . Η STELLANTIS ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΛΥΣΗ E-COMMERCE ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=