FLEETNEWS #117
05.07.21 #117 8 Η Volkswagen μετασχη - ματίζεται από αμιγώς κα - τασκευαστής αυτοκινήτων σε πάροχο λύσεων κινητι - κότητας και προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών. Το προηγμένο λογισμικό θα αποτελέσει παράγοντα επι - τυχίας και διαφοροποίησης της Volkswagen από τον ανταγωνισμό, σε μία αυτο - κίνηση που μεταλλάσσεται ραγδαία. Η μάρκα έχει ήδη δημι - ουργήσει το concept του “Project House” , για γρήγορη και αποτελε - σματική ανάπτυξη καινοτόμου λο - γισμικού εντός της εταιρείας. Travel Assist, head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, Car2X επικοινω - νία και over-the-air ενημερώσεις, μερικές μόνο από τις τεχνολογίες αιχμής που εξελίσσει εσωτερικά η Volkswagen. Ο Ralf Brandstätter , CEO της Volkswagen Passenger Cars , βλέπει το θέμα του λογισμικού ως απολύτως κρίσιμο. «Αυτό που θα κάνει τη διαφορά είναι η ψηφιοποίηση», λέει ο Brandstätter. «Εξηλεκτρισμός, προϊόντα που σχετίζονται άμεσα με το λογισμικό, νέα επιχειρηματικά μοντέλα και αυτόνομη οδήγηση - τέσσερις πυλώ- νες που οδηγούν τις εξελίξεις στην αυ- τοκινητοβιομηχανία. Με τη στρατηγική ACCELERATE, δίνουμε επιπλέον ώθηση στην ψηφιοποίηση της μάρκας». Μεσο - πρόθεσμα, με μοντέλα που θα πα - ρουσιαστούν την επόμενη πενταετία, η Volkswagen θα συνεχίσει να προωθεί την αυτόνομη οδήγηση, από το επίπεδο 3 (ο οδηγός δεν χρειάζεται πλέον να πα - ρακολουθεί συνεχώς αλλά να είναι δυνητικά σε θέση να παρέμβει) έως το επί - πεδο 4 (πλήρως αυτόνομη οδήγηση, δεν απαιτείται η εμπλοκή του οδηγού). Μακροπρόθεσμα, η Volkswagen θα υλοποιήσει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5, με το αυτοκίνητο να εκτελεί πλήρη διαδρομή χωρίς οδη - γό - η μάρκα έχει ήδη παρουσιάσει σχετική επίδειξη με το πρωτότυπο ID.VIZZION . Η ανάπτυξη λογισμικού στο Project House της Volkswagen, θα επιτρέψει στη μάρκα να υλοποι - ήσει την αυτοκίνηση του μέλλοντος, σε μαζική κλίμακα. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΑΡΟΧΟ ΛΥΣΕΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΏΝ ΗVolkswagen επενδύει στο software Από το 2035, η Volkswagen δεν θα διαθέτει πλέον αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ ή βενζίνης στην Ευρώπη, καθώς η αυτοκινητο - βιομηχανία προβαίνει σε εξηλε - κτρισμό μεγάλης κλίμακας της γκάμας της. Τα οχήματα εσωτερικής καύσης θα πα - ραμείνουν στο χαρτοφυ - λάκιο VW για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε άλλες περιοχές του κόσμου. «Μεταξύ 2033 και 2035» , δήλω - σε ο διευθυντής πωλήσεων της Volkswagen, Klaus Zellmer , στη γερμανική εφημερίδα Merkur , «θα εγκαταλείψουμε την ευρωπα- ϊκή αγορά κινητήρων εσωτερικής καύσης» . Μέχρι το 2030, το 70% των πωλήσεων της Volkswagen θα είναι ήδη ηλεκτρικό. Οχήματα ντίζελ και βενζίνης θα συνεχίσουν να πωλούνται για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα, ενώ στη Νό - τια Αμερική και την Αφρική, όπου η υποδομή και το πολιτικό κλίμα δεν ευνοούν την ηλεκτρο - κίνηση μεγάλης κλίμακας, η έξοδος θα πραγματοποι - ηθεί ακόμη αργότερα. Επίσης, η ανακοί νω - ση δεν σημαίνει πως η Volkswagen θα σταματήσει να αναπτύσσει νέους κινητήρες εσω - τερικής καύσης. Η Volkswagen δεν είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που ανα - κοινώνει πλήρως ηλεκτρική γκά - μα. Ιδού μερικές άλλες: Η αδελφή μάρκα της Volkswagen, Audi , θα λανσάρει μόνον EV από το 2026 και θα πω - λεί μόνον τέτοια από το 2033. Η Jaguar θα διαθέτει μόνον EV από το 2025, η Land Rover θα προσφέρει ηλεκτρικές εκδόσεις όλων των μοντέλων. Η Fiat θα πωλεί μόνον EV από το 2030. Η Volvo θα πωλεί μόνον EV από το 2030. Η GM θα πωλεί μόνον EV από το 2035. Η Honda θα πωλεί μόνον EV από το 2040. Άλλοι κατασκευαστές, συμπε - ριλαμβανομένων των Daimler και Stellantis , δεν έχουν ακόμη ανακοινώσει κάποια συγκεκριμέ - νη προθεσμία, αν και επενδύουν επίσης σε μεγάλο βαθμό σε ηλε - κτροκίνητο χαρτοφυλάκιο. ΚΑΙ Η VW ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΥΣΗΣ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=