FLEETNEWS #117
05.07.21 #117 18 Τον περασμένο μήνα, η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου σημείωσε αύξη - ση συνολικού όγκου 73% σε σύγκριση με τον Μάιο του 2020. Σύμφωνα με στοιχεία της JATO Dynamics για 26 ευρωπαϊκές αγορές, ο όγκος ανήλθε σε 1.073.987 μονάδες, ανεβάζοντας το ετήσιο σύνολο στις 5.150.831 μο - νάδες. Παρά την αύξηση αυτή, ο όγκος ήταν 25% χαμηλότερος από τον Μάιο του 2019, καθώς η αγορά συνέχισε να υφίσταται τις επιπτώσεις της πανδημίας. Ο Felipe Munoz , παγκόσμιος ανα - λυτής της JATO Dynamics σχολίασε: «Τα στοιχεία είναι ενθαρρυντικά, αλλά η αγορά ανακάμπτει πιο αργά από ό,τι αναμενόταν. Η οικονομική αβεβαιότητα και η έλλειψη εμπιστοσύνης των κατα- ναλωτών περιορίζουν την ανάπτυξη σε μια εποχή μετάβασης της βιομηχανίας από τους παραδοσιακούς κινητήρες και συμμόρφωσης στους αυστηρούς κανο- νισμούς εκπομπών CO2». Η απόδοση του Volkswagen Group , που πέτυχε το δεύτερο υψηλότερο μηνιαίο μερίδιο αγοράς από το 2001, είναι εντυπωσιακή, λαμβανομένων υπόψη των σημερινών προκλήσεων του κλάδου. Το μερίδιο του γερ - μανού κατασκευαστή ανήλθε στο 28,14% τον Μάιο, λίγο πιο κάτω από τον Απρίλιο του 2020, όταν είχε κα - ταγράψει 29,23%, όταν οι πωλήσεις των ανταγωνιστών του επλήγησαν περισσότερο από την πανδημία στην Ευρώπη. Τα θετικά αποτελέσματα του Μαΐου οφείλονται στις καλές αποδόσεις μαρκών όπως οι Audi , Skoda και Seat / Cupra . Οι συνολικές πωλήσεις ενισχύθηκαν λόγω αυξημένης ζή - τησης των καταναλωτών για EV και SUV - με το Volkswagen Group να ηγείται πλέον στην Ευρώπη και στις δύο κατηγορίες. Η απόδοση της VW τον περασμένο μήνα καταδεικνύει την αξία εντοπι - σμού βασικών παραγόντων ανάπτυ - ξης και προσαρμογής της στρατηγι - κής πωλήσεων στον σωστό χρόνο, προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση. Αν και η Ευ - ρώπη είναι ώριμη αγορά, τα EV και τα SUV είναι σημαντικές κατηγορίες και εξακολουθούν να παρουσιάζουν σημαντικό αναπτυξιακό δυναμικό. «Όπως και με το σκάνδαλο ντίζελ το 2015, το Volkswagen Group είναι και πάλι σε θέση να ξεπεράσει την κρίση και να αναδυθεί ισχυρότερο», δήλωσε ο κ. Munoz. Τα EV κατέγραψαν ρεκόρ ταξινομή - σεων τον Μάιο - 16% - ενώ τα SUV κά - λυψαν σχεδόν το 45% του συνολικού όγκου. Ο κ. Munoz προσθέτει: «Έχει καταστεί σαφές ότι η σωστή προσφορά σε αμφότερες τις κατηγορίες θα καθορί- σει την επιτυχία των κατασκευαστών τα επόμενα χρόνια». Οι ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και plug-in υβριδικών ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ VOLKSWAGEN GROUP Η ανάλυση της JATO Dynamics για τον Μάιο ΤΟ TOP 10 ΤΩΝ ΠΩΛΉΣΕΩΝ ΤΟΝ ΜΆΙΟ 2021 – ΕΥΡΏΠΗ-26 ΣΥΝΟΛΙΚΆ Vs ΑΠΡ 20 Vs ΑΠΡ 19 PHEV* Vs ΑΠΡ 20 BEV* Vs ΑΠΡ 20 *Εξαιρούνται Εσθονία, Λιθουανία, Λετονία, Λουξεμβούργο, Ουγγαρία 1 Volkswagen Golf 23.106 +75% -35% Ford Kuga 4.794 +205% Tesla Model 3 8.762 +301% 2 Renault Clio 19.593 +23% -40% Peugeot 3008 3.954 +502% Volkswagen ID.3 6.031 νέο 3 Fiat 500 18.342 +161% -17% Volvo XC40 3.833 +414% Renault Zoe 5.738 +57% 4 Volkswagen T-Roc 18.160 +85% -4% Seat/Cupra Leon 3.109 νέο Skoda Enyaq 5.223 νέο 5 Toyota Yaris 17.373 +112% -1% Volkswagen Golf 3.035 +1119% Volkswagen ID.4 4.620 νέο 6 Peugeot 2008 16.369 +94% +2% Audi A3 2.913 +189% Fiat 500 3.644 νέο 7 Peugeot 208 15.891 +45% -22% BMW 3-Series 2.657 +454% Kia Niro 3.331 +202% 8 Opel/Vauxhall Corsa 15.715 +68% -21% Renault Captur 2.579 νέο Hyundai Kona 3.245 +84% 9 Dacia Sandero 15.040 +41% -32% BMW X 1 2.197 +793% Volkswagen Up 3.146 +247% 10 Skoda Octavia 14.767 +73% -32% Mercedes A-Class 2.150 +362% Peugeot 208 2.926 +170% vs Μάιο 2020 ΠΟΣΟΣΤΙΑΊΑ ΜΕΤΑΒΟΛΉ vs Μάιο 2019 Εκατομμύρια μονάδες τον Μάιο ΤΟ TOP 5 ΤΩΝ ΟΜΊΛΩΝ ΤΟΝ ΜΆΙΟ ΜΕΡΊΔΙΟ ΑΓΟΡΆΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΏΠΗ-26
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=