FLEETNEWS #116
28.06.21 #116 9 Μετά την κυκλοφορία δύο νέων μοντέλων το 2021 -του Actros F , με έμφαση στη λειτουργικότητα, και της περιορισμένης έκδοσης Actros Edition 2 - η Mercedes- Benz Trucks παρουσίασε το Actros L , το μεγαλύτερο και πο - λυτελέστερο μοντέλο της επι - τυχημένης σειράς. Το Actros L προσφέρει διάφορα χαρακτηρι - στικά και στοιχεία εξοπλισμού για ξέγνοιαστη οδήγηση, άνετη διαμονή και αποδοτική εργασία. Ακόμα, με το Active Sideguard Assist με αυτοματοποιημένη λει - τουργία πέδησης προσφέρει πε - ρισσότερη ασφάλεια κατά την αλ - λαγή κατεύθυνσης προς τα δεξιά. Ενώ το Active Drive Assist 2 δια - θέτει λειτουργία ακινητοποίησης έκτακτης ανάγκης, η οποία, όταν απαιτείται, φρενάρει αυτόματα το όχημα μέχρι να ακινητοποιη - θεί. Οι ενέργειες και λειτουργίες των συστημάτων υποβοήθησης, όπως το ABA 5, το ADA 2 ή το PPC, εμφανίζονται στον οδηγό στο Multimedia Cockpit του βα - σικού εξοπλισμού. Στο Actros L, περιλαμβάνονται προαιρετικά εν - δείξεις για το συνολικό βάρος του οχήματος ρυμούλκησης και του ρυμουλκούμενου, καθώς και για το φορτίο του μπροστινού άξονα, ακόμη και για ημιρυμουλκούμενα φορτηγά με μερική αερανάρτη - ση. Οι Ευρωπαίοι μπορούν να παραγγείλουν το βαρύ φορτηγό με συμβατικό πετρελαιοκινητήρα από την 1 Ιουλίου 2021, ενώ από τον Νοέμβριο του 2021 θα ξεκινή - σει η παραγωγή του. Περισσότερα στο fleetnews.gr ACTROS L : ΝΕO ΠΡΟΤΥΠΟ ΣΤΑ PREMIUM ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ H Skoda AUTO παρουσίασε τη στρα - τηγική “Next Level - Skoda Strategy 2030” , η οποία θα οδηγήσει τη μάρ - κα στην τρέχουσα δεκαετία, με ορί - ζοντα το 2030. Η στρατηγική, όπως την παρουσίασε ο Thomas Schäfer , CEO της εταιρείας, περιλαμβάνει φιλόδοξους στόχους. Η μάρκα θα επιδιώξει να επεκταθεί περαιτέρω σε διεθνές επίπεδο, να εξηλεκτριστεί ακόμα περισσότερο και να περάσει πλήρως στην ψηφιακή εποχή. Στην Ευρώπη στόχος της είναι να εισέλ - θει στο top-5 των πιο δημοφιλών μαρκών, ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο στόχος είναι η κορυφή των πωλήσε - ων σε μεγάλες αγορές όπως η Ινδία, η Ρωσία και η Βόρεια Αφρική - περι - οχές που ήδη η Skoda αποτελεί την αιχμή του δόρατος του Volkswagen Group . Σε τοπικό επίπεδο, στόχος για την τσεχική μάρκα είναι να κα - ταστεί κέντρο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης εντός του Group. Ήδη η Τσεχία είναι η μόνη εκτός Γερ - μανίας χώρα όπου κατασκευάζονται ηλεκτρικά μοντέλα με βάση τηΜΕΒ, ενώ εργοστάσια της Skoda AUTO κατασκευάζουν εξαρτήματα για ηλε - κτρικά μοντέλα του Group, με τις μπαταρίες υψηλής τάσης σύντομα να προστίθενται σε αυτά. Η νέα στρατηγική επεκτείνει την προηγούμενη, γνωστή ως Strategy 2025 , με χρονικό ορίζοντα το 2030. Το επιτυχημένο λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού ENYAQ iV πριν από μερικές εβδομάδες, θα ακο - λουθήσει η Fabia , που φιλοδοξεί να φέρει νέο πελατολόγιο στη μάρκα χάρη στο πιο hi-tech προφίλ και το μοντέρνο design, που συνδυάζονται με πολύ ελκυστική τιμή. Παράλληλα, η προσθήκη τουλάχιστον τριών νέων ηλεκτρικών μοντέλων στο χαρτοφυ - λάκιο της Skoda, πιο μικρών από το ENYAQ iV, θα ανεβάσει το επίπεδο των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρ - κας στην Ευρώπη στο 50%-70% της συνολικής γκάμας. Η μάρκα στοχεύει να μειώσει τους συνολικούς ρύπους που εκπέμπει ο στόλος της σε παγκόσμιο επίπεδο κατά 50% μέχρι το 2030, σε σχέση με το 2020. Ήδη εργοστάσια της Skoda είναι περιβαλλοντικά ουδέτερα όσον αφορά το αποτύπωμα άνθρακα. Στόχος είναι να επιτευχθεί το ίδιο για όλα τα εργοστάσια της μάρκας στην Τσεχία και την Ινδία, μέχρι το 2030. Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με ανάπτυξη όσον αφορά τους οικονο - μικούς δείκτες (απόδοση επί των πω - λήσεων 8%), ευκαιρίες εξέλιξης του ανθρώπινου δυναμικού (το 2030 μία στις τέσσερις διευθυντικές θέσεις θα καταλαμβάνεται από γυναίκα), καθώς και απλοποίηση της προσφερόμενης γκάμας (χάρη και στον εξηλεκτρι - σμό), αναμένεται να εξασφαλίσουν στη Skoda μεγαλύτερη ανάπτυξη κατά την τρέχουσα δεκαετία. ΗΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ SKODA AUTO ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Next Level - Skoda Strategy 2030
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=