FLEETNEWS #116
28.06.21 #116 15 Η Parifex , πάροχος λύσεων διαχεί - ρισης έργων για έξυπνες πόλεις, ανακοίνωσε στρατηγική συμφωνία με την Ouster, Inc. , πάροχο ψηφι - ακών αισθητήρων LiDAR υψηλής ανάλυσης για βιομηχανικούς αυ - τοματισμούς, έξυπνη υποδομή, ρομποτική και αυτοκινητοβιομηχανίες, για την ανάπτυξη των αισθητήρων OS1 της Ouster σε συστήματα ελέγχου ταχύτητας και συλλογής δεδομένων στη Γαλλία. Η Ouster συμφώνησε να είναι απο - κλειστικός προμηθευτής LiDAR του έργου ETU της Parifex (“Radar Urbain”) για ανάπτυξη και συντήρη - ση κινητών και σταθερών αστικών συστημάτων ελέγχου ταχύτητας LiDAR στη Βόρεια Γαλλία, με δυνατό - τητα παροχής 500 αισθητήρων έως το 2025. Η Parifex παρέχει το μόνο εγκεκριμένο εγχώριο σύστημα LiDAR για μέτρηση και έλεγχο ταχύτητας. «Επιλέξαμε την Ouster και τον αισθητή- ρα OS1 λόγω της υψηλής ανάλυσης, που επιτρέπει στην Parifex να καλύψει τις μελλοντικές ανάγκες ελέγχου κυκλο- φορίας, παρέχοντας αξι- όπιστους αισθητήρες με σύστημα σάρωσης υψη- λής ανάλυσης του περιβάλλοντος και εντυπωσιακή ακρίβεια εικόνας», δήλω - σε ο CEO της Parifex, Franck Peyré . Η Parifex είναι ήδη μεταξύ των κύ - ριων προμηθευτών ραντάρ κυκλο - φορίας του γαλλικού Υπουργείου Εσωτερικών και τώρα, λόγω των ανα - βαθμισμένων συστημάτων ελέγχου ταχύτητας τεχνολογίας 3D LiDAR, μπορεί να προσφέρει ένα εντελώς νέο σύστημα συλλογής δεδομένων προς εντοπισμό της ταχύτητας οχήματος, της στάσης σε πινακίδες στοπ, των παραβιάσεων φωτεινών σηματοδο - τών κ.λπ . Σήμερα, πάνω από το 50% του πα - γκόσμιου πληθυσμού διαβιοί σε αστικά κέντρα και ο ΟΗΕ προβλέπει ο αριθμός αυτός να αυξηθεί στο 60% έως το 2030. Η οδική ασφάλεια είναι ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα της αστικής υποδομής, καθιστώντας τη διαχείριση κυκλοφορίας σημαντι - κή παράμετρο για μια ασφαλέστερη, εξυπνότερη πόλη. ΗOuster πιστεύει πως η αγορά παρόμοιων έξυπνων υποδομών θα αναπτυχθεί τα επό - μενα χρόνια και θα φτάσει τα 2,8 δι - σεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως μέχρι το 2025. Η PARIFEX ΚΑΙ Η OUSTER ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Η FERRARI ΕΊΝΑΙ Η ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΗ ΜΑΡΚΑ ΤΗΣ ΕΥΡΏΠΗΣ Εκτός από τη μέτρηση της συνολικής αξίας της μάρκας, η Brand Finance προσδιορίζει επίσης τη σχετική ισχύ των μαρκών, μέσω μιας ισορροπημέ - νης διαδικασίας μετρήσεων που αξιο - λογούν τις επενδύσεις μάρκετινγκ, τα ίδια κεφάλαια και την επιχειρηματική απόδοση. Βάσει αυτών των κριτηρίων, η Ferrari είναι η ισχυρότερη μάρκα της Ευρώ - πης -και η δεύτερη ισχυρότερη στον κόσμο, σύμφωνα με την κατάταξη Brand Finance Global 500 2021 - με δείκτη Brand Strength Index (BSI) 93,9 στα 100 και αντίστοιχη βαθμο - λογία ισχύος AAA +. Η Ferrari έδρασε προληπτικά στην πανδημία, σταματώντας αρχικά την παραγωγή και στη συνέχεια ξεκινώ - ντας την και πάλι, με έμφαση στη δημιουργία ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος. Αυτό ελαχιστοποίησε την αναταραχή και ενίσχυσε τη φήμη της μάρκας ως υπεύθυνης εταιρείας υψηλής ποιότητας. Η Ferrari κατατάσσεται ψηλά ως προς τη φήμη στην έρευνα Global Brand Equity Monitor , ιδιαίτερα στη Δυτική Ευρώπη (στις πρώτες τρεις των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα στη Γαλλία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο). Παραμένει, επί - σης, μια πολύ επιθυμητή μάρκα, αν και απρόσιτη για πολλούς. Παράλληλα με τις προβλέψεις εσό - δων, η ισχύς της μάρκας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα της αξίας της. Καθώς η ισχύς της Ferrari δια - τήρησε τη βαθμολογία της, η αξία της μάρκας μειώθηκε μόνον ελαφρά, κατά 4%, στα 7,9 δισ. ευρώ. Εδώ και χρόνια, η Ferrari χρησιμοποιεί τα προϊόντα της προς υποστήριξη της αναγνωρισιμότητάς της και διαφορο - ποίηση των εσόδων και τώρα πλέον λαμβάνει μέτρα για τη διατήρηση της αποκλειστικότητας της μάρκας, σχεδιάζοντας μείωση των ισχυουσών συμφωνιών αδειοδότησης κατά 50% και κατάργηση του 30% των κατηγο - ριών προϊόντων.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=