FLEETNEWS #115

22.06.21 #115 6 Εγγραφείτε τώρα στην επόμε - νη συνεδρία του Remarketing Expert Track στις 22 Ιουνίου και αναβαθμίστε το remarketing οχημάτων σας στον 21 ο αιώνα. Σε ένα απόγευμα, μπορείτε να μά - θετε τις τελευταίες εξελίξεις και τάσεις της αγοράς και πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στο διαδίκτυο. Δείτε τις λεπτομέρειες του προγράμματος και εγγρα - φείτε στο Remarketing Expert Track Το Remarketing Expert Track είναι μια πρωτοβουλία του Fleet Europe, αφιερωμένη στον ευρω - παϊκό κλάδο remarketing οχημά - των. Μέσα από μια σειρά παρου - σιάσεων, μελετών περιπτώσεων, ολοκληρωμένων ενοτήτων και ευκαιριών δικτύωσης, μπορείτε να εμβαθύνετε σε αυτό το συχνά παραμελημένο τμήμα του στό - λου. Σήμερα, όλο και περισσότεροι παίκτες εισέρχονται στην αγορά για να προσφέρουν υπηρεσίες και πλατφόρμες όπου μπορείτε να πουλήσετε μεταχειρισμένα οχήματα διαδικτυακά. Εταιρείες leasing, αλλά και νέοι παίκτες εισέρχονται στην αγορά, ενώ τα δίκτυα αντιπροσώπων μένουν πίσω. Σε αυτό το πρόγραμμα μισής ημέρας, θα έχετε την ευκαιρία διασύνδεσης με όσους διαταράσ - σουν και καινοτομούν στο διαδι - κτυακό remarketing οχημάτων. Περισσότερα στο fleetnews.gr REMARKETING EXPERT TRACK Η Kia αποκάλυψε την επίσημη όψη του νέου Sportage , ενός SUV που σχεδιάστηκε προσεκτικά για να εμπνεύσει με τον εσωτερικό και εξωτερικό σχεδιασμό του. Τον Σε - πτέμβριο, η Kia Europe θα παρου - σιάσει μια ειδική ευρωπαϊκή έκδοση του Sportage για πρώτη φορά στην 28χρονη ιστορία του μοντέλου. Η εξωτερική προκλητική σχεδίαση τοποθετεί το Sportage στην επόμενη γενιά. Οι έντονες και καθαρές γραμ - μές διατρέχουν το αμάξωμα, ενισχύ - οντας το έντονο ύφος. Παράλληλα, καθαρές και νευρώδεις επιφάνειες συνδυάζονται με περίπλοκα γραφικά για να δώσουν στο SUV δυναμική παρουσία. Στο εσωτερικό, δημιουρ - γήθηκε ένας χώρος που συνδυά - ζει υψηλή τεχνολογία με σύγχρονο ύφος. «Η επαναδημιουργία του Sportage έδω- σε στις ταλαντούχες σχεδιαστικές ομά- δες μας την τεράστια ευκαιρία νέας έμπνευσης από το πρόσφατο επαναλαν- σάρισμα της μάρκας και την ένταξη του EV6, για να εμπνεύσουν τους πελάτες με τον σύγχρονο και καινοτόμο σχεδιασμό SUV. Με το νέο Sportage, δεν θέλαμε απλώς να πάμε ένα βήμα μπροστά, αλλά να περάσουμε σε διαφορετικό επίπεδο στην κατηγορία SUV», σχολίασε ο Karim Habib , ανώτερος αντιπρό - εδρος και επικεφαλής του Global Design Center . «Όταν βλέπεις το νέο Sportage, με την κομψή αλλά δυναμική όψη του και κά- θεσαι στην καμπίνα λεπτομερούς σχεδί- ασης εξαιρετικής ποιότητας υλικών, θα αντιληφθείς πως πετύχαμε τους στόχους και θέσαμε νέα σημεία αναφοράς. Στο νέο Sportage, πιστεύουμε πως μπορείτε να δείτε το μέλλον της μάρκας και των προϊόντων μας». Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Kia -Opposites United- που παρουσιά - στηκε φέτος και απέσπασε τα εγκώ - μια της σχεδιαστικής κοινότητας, είναι ο πυρήνας του νέου Sportage, επηρεάζοντας κάθε πτυχή της εμφά - νισης και του χαρακτήρα του. Οι αρχές της Opposites United θα επηρεάσουν όλα τα μελλοντικά σχέ - δια της Kia, δίνοντάς τους το ίδιο βασικό DNA. Η στοχαστική και τολμηρή φιλοσο - φία ενισχύει τους δεσμούς μεταξύ του σχεδιασμού και της νέας τά - σης της Kia, «Κίνηση που εμπνέει» (Movement that inspires). Το νέο Sportage είναι αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας του παγκό - σμιου δικτύου σχεδιασμού της Kia Κορέας, Γερμανίας, ΗΠΑ και Κίνας. ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ Το νέο Kia Sportage

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=