FLEETNEWS #115

22.06.21 #115 5 ΤΟ ΝΕΟ FORD PUMA ST GOLD EDITION ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ FORD Η Ford αποκάλυψε το όνομα και τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Puma ST Gold Edition , όπως αναδείχτηκαν μέσα από ψηφοφο - ρίες που διοργάνωσε η μάρκα στα social media στην Ευρώπη, της Ελλάδας περιλαμβανομένης. Σχεδόν 275.000 ψήφοι στα κα - νάλια Twitter και Instagram της Ford έκριναν το τελικό αποτέλε - σμα, με τους φίλους της μάρκας να επιλέγουν μαύρο χρώμα, αυ - τοκόλλητα για το εξωτερικό και κόκκινες δαγκάνες φρένων. «Θέλοντας να δημιουργήσουμε κά- τι πραγματικά ξεχωριστό για τους φίλους των υψηλών επιδόσεων, ακολουθήσαμε μια πρωτοποριακή μέθοδο, καλώντας τους να συμμετά- σχουν στη δημιουργία του Puma ST Gold Edition. Ο αριθμός των ψήφων δείχνει αφενός τον ενθουσιασμό, αφετέρου το εξαιρετικό γούστο των πελατών μας», δήλωσε ο Amko Leenarts , director, Design, Ford Ευρώπης. «Όλα κρύβονται στις λε- πτομέρειες, και με αυτή την ειδική έκδοση, οι φίλοι της Ford έχουν δια- μορφώσει ένα πραγματικά επιθυμητό προϊόν». Το Puma ST Gold Edition θα τρο - φοδοτείται από το βενζινοκινη - τήρα 1.5L EcoBoost, που αποδίδει 200 ίππους, προσφέροντας επι - τάχυνση 0100 km/h σε 6,7 δευτε - ρόλεπτα. Η σειρά τεχνολογιών Sports Technologies περιλαμβάνει επι - λέξιμα προφίλ οδήγησης, συμπε - ριλαμβανομένων των Sport, Track και Eco, ένα μοναδικό στην κα - τηγορία μπλοκέ διαφορικό, πα - τενταρισμένα ελατήρια ανακατα - νομής πλευρικών φορτίων (force vectoring springs) και μοναδικά χαρακτηριστικά ανάρτησης και συστήματος διεύθυνσης για εξαι - ρετική απόκριση στις στροφές. Το Puma ST Gold Edition θα κατα - σκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων και οι παραδόσεις του θα ξεκινήσουν προς το τέλος της χρονιάς. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η Dacia δήλωσε, όταν ανακοίνωσε τη νέα της στρατηγική στις αρχές του 2021, πως αυτή είναι η αρχή ενός νέ - ου κεφαλαίου στην ιστορία της. Ένα νέο κεφάλαιο που αντικατοπτρίζεται σήμερα στο νέο λογότυπο, το σήμα, τα χρώματα και τα πεδία δράσης αλλά η μάρκα παραμένει πιστή στις ρίζες της. Ενώ τα συστατικά επιτυχίας της μάρ - κας παραμένουν τα ίδια, αποπνέει μια νέα αίσθηση, που αντικατοπτρίζει τις αξίες της: απλότητα, αυθεντι - κότητα και στιβαρότητα, πάντα σε λογική τιμή. Ο Denis Le Vot , CEO της Dacia, την περιγράφει ως «τη μάρκα που επαναπροσδιορίζει συνεχώς ό,τι είναι απαραίτητο στην αυτοκινητο- βιομηχανία». Μια μάρκα που μπορεί να είναι «προσιτή» και «ελκυστική». Η θέση της στην αγορά παραμένει εξίσου μοναδική με την ημέρα που ξεκίνησε και αναμένεται να βελτιωθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια, όπως εξηγείται στο βίντεο. Τα δύο νέα σχέδια δημιουργήθηκαν εσωτερικά από την ομάδα σχεδια - σμού, με την επιθυμία να εκφράσουν την ουσία της μάρκας, που καθοδή - γησε την Dacia από την αρχή της. Περισσότερα στο fleetnews.gr DACIA: ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΝΕΕΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ Νέα εταιρική ταυτότητα „ Ένα νέο ορόσημο του στρατηγικού σχεδίου της Dacia „ Μια αναθεωρημένη εταιρική ταυτότητα για μια σύγχρονη, πιο ψηφιακή μάρκα, που εξακολουθεί να έχει το ίδιο DNA „ Νέο λογότυπο και νέο σήμα που ενσαρκώνουν την απλότητα και την αξιοπιστία „ ΗDacia γίνεται «πράσινη» και εξερευνά την περιπετειώδη πλευρά της

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=