FLEETNEWS #115

22.06.21 #115 2 info@fleetnews.gr Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΑΝΝΑ ΜΗΛΙΑΔΗ miliadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΜΑΝΤΩ ΤΖΟΛΑ tzola@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 Η Jaguar Land Rover αναπτύσ - σει, επίσης, αρχέτυπο ηλεκτρι - κού οχήματος κυψελών καυσίμου που βασίζεται στο Land Rover Defender και οι δοκιμές θα ξε - κινήσουν φέτος. Το σχέδιο του FCEV αποτελεί μέρος του στόχου της JLR για μηδενικές εκπο - μπές στην εξάτμι - ση έως το 2036 και απόλυτα μηδενικές εκπομπές άνθρακα σε όλη την αλυσίδα εφοδιασμού, τα προϊόντα και τις δραστηριότητές της έως το 2039. Τα FCEV παράγουν ηλεκτρισμό από υδρογόνο για να τροφοδοτήσουν τον ηλεκτροκινητήρα. Παρέχουν υψηλή ενεργειακή πυκνότητα και γρήγορο ανεφοδιασμό με ελάχιστη απώλεια αυτονομίας στις χαμηλές θερμοκρασίες. Από το 2018, ο πα - γκόσμιος αριθμός FCEV στους δρό - μους έχει σχεδόν διπλασιαστεί, ενώ οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρο - γόνου έχουν αυξηθεί περισσότερο από 20%. Μέχρι το 2030, προβλέπεται ότι η χρήση FCEV θα μπορούσε να φτάσει τα 10 εκατομμύρια με 10.000 σταθμούς ανεφοδιασμού πα - γκοσμίως, σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Ενέργει - ας. Το FCEV Defender θα ξεκινήσει δοκιμές προς το τέλος του 2021, στο Ηνωμένο Βασίλειο, για να εξα - κριβωθούν βασικά χαρακτηριστι - κά, όπως η ικανότητα εκτός δρό - μου και η κατανάλωση καυσίμου. Η JLR ΞΕΚΙΝΑ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΟΥ DEFENDER FCEV Το BMW Group ξεκινά τις δοκι - μές οχημάτων προ-παραγωγής με σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου σε πραγμα - τικές συνθήκες σε ευρωπαϊκούς δρόμους. Πρωτότυπα του BMW i Hydrogen NEXT θα αξιολογη - θούν για την αποτελεσματική συνεργασία των συστημάτων τους - σύστημα κίνησης μηδενι - κών εκπομπών CO2, ειδική τεχνο - λογία πλαισίου και ηλεκτρονικά συστήματα. Το BMW i Hydrogen NEXT εί - ναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που χρησιμοποιεί υδρογόνο ως καύσιμο, μετατρέποντάς το σε ηλεκτρισμό σε μία κυψέλη καυσί - μου. Το πρόγραμμα δοκιμών που ξεκίνησε πρόσφατα, θα προετοι - μάσει το δρόμο για ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής με αυτήν τη βιώσιμη τεχνολογία κί - νησης, βασισμένο στην BMWX5 , το οποίο θα παρουσιάσει το BMW Group περί τα τέλη του 2022. Εκτενείς δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες αυτών των οχημάτων θα αποφέρουν πρακτική εμπειρία από τη χρήση αυτής της τεχνο - λογίας. «Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου μπορεί να είναι μια ελ- κυστική επιλογή για βιώσιμα συ- στήματα κίνησης - κυρίως σε με- γαλύτερες κατηγορίες οχημάτων», δήλωσε ο Frank Weber , μέλος Δ.Σ. της BMW AG , υπεύθυνος για τον Τομέα Εξέλιξης. «Γι’ αυτό οι δοκιμές στο δρόμο οχημάτων προ-παραγωγής με σύστημα κίνη- σης κυψελών καυσίμου υδρογόνου είναι ένα σημαντικό ορόσημο στις προσπάθειές μας στον τομέα έρευ- νας και εξέλιξης». Όπως στον ανεφοδιασμό ενός μοντέλου με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, έτσι και στο BMW i Hydrogen NEXT η πλήρω - ση του ρεζερβουάρ υδρογόνου ολοκληρώνεται μέσα σε τρία ή τέσσερα λεπτά με καύσιμο που διασφαλίζει αυτονομία αρκετών εκατοντάδων χιλιομέτρων σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ BMW i Hydrogen NEXT

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=