FLEETNEWS #115
22.06.21 #115 14 ΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΈΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΈΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ ΕΊΝΑΙ ΌΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΈΟΙ Μην πιστεύετε το στερεότυπο πως οι αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι μεγαλύτεροι από τον μέσο όρο. Το αντίστροφο ισχύει όλο και περισσότερο. Περίπου το 64% των ερωτηθέντων έχουν αγοράσει -ή σκέπτονταν να αγοράσουν- μεταχειρισμένο αυτοκί - νητο τη χρονιά αυτή. Στη γενιά των millennials, το ποσοστό αυτό αυξά - νεται στο 75%. Η ΤΙΜΉ ΥΠΑΓΟΡΕΎΕΙ ΤΙΣ ΑΓΟΡΈΣ Οι περισσότεροι (67%) οδηγοί δή - λωσαν πως η τιμή εξακολουθεί να αποτελεί τον κύριο παράγοντα αγο - ράς αυτοκινήτου - είτε διαδικτυακά, είτε στην αντιπροσωπεία. Άλλοι σημαντικοί παράγοντες είναι η ηλικία και τα χιλιόμετρα του αυ - τοκινήτου (64%), ο τύπος οχήματος (61%) και το μοντέλο (46%). Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΎΝΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΌΤΗΤΑ ΑΥΞΆΝΕΤΑΙ Το 48% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως είναι πλέον πιο πιθανό να αγορά - σουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο από ό,τι πριν από πέντε χρόνια. Από αυτούς, το 74% δήλωσε πως αυτό οφείλεται στην αυξημένη εμπι - στοσύνη στην ικανότητά τους να εξεύρουν μεταχειρισμένο αυτοκίνη - το υψηλής ποιότητας με λίγα χιλιό - μετρα. Στην ουσία, το 51% όσων αναζη - τούν αυτοκίνητο ψάχνουν για μετα - χειρισμένο. ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΌ ΣΊΓΟΥΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΕΠΙΛΟΓΉ Πριν από λίγο καιρό, η αγορά ενός μεταχειρισμένου EV θεωρείτο προ - βληματική. Τώρα, το 72% των ερωτη - θέντων δηλώνουν πως θα αγόραζαν ευχαρίστως μεταχειρισμένο EV. Η εμπιστοσύνη είναι μεγαλύτερη μεταξύ Ιταλών (84%) και Ισπανών (82%), χαμηλότερη μεταξύ Γάλλων (62%) και Γερμανών (60%). ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ 2021: ΔΙΑΚΟΠΈΣ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ Κυρίως λόγω προβληματισμού σχετικά με την πανδημία, μόνον το 10% των ερωτηθέντων δηλώνουν πρόθυμοι να πάρουν αεροπλάνο για τις διακοπές αυτό το καλοκαίρι. Φυσικά, αυτό αυξάνει την πιθα - νότητα οι διακοπές του τρέχοντος έτους να πραγματοποιηθούν με αυ - τοκίνητο - με το 50% των ερωτηθέ - ντων να το επιβεβαιώνει. Αναμφίβολα, η αίσθηση πως το αυτοκίνητο προσφέρει ιδανική κι - νητικότητα ωθεί το 67% να δηλώσει πως θα αγόραζε αυτοκίνητο λόγω της ελευθερίας που τους παρέχει. Το ποσοστό αυξάνεται στο 71%, εάν εξαι - ρέσουμε τη γενιά των millennials. Αν σας ενδιαφέρει να εκσυγχρονίσε - τε τη στρατηγική σας remarketing, εγγραφείτε στο Fleet Europe Remarketing Expert Track, στις 22 Ιουνίου - ένα απόγευμα κατά το οποίο θα ενημερωθείτε για τις τελευ - ταίες τάσεις εμπορίας μεταχειρισμέ - νων οχημάτων στο διαδίκτυο. FORD : NEO ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ H Ford ανακοίνωσε το νέο Πρό- γραμμα Έρευνας Αυτόνομων Οχημάτων (Self-Driving Vehicle Research Programme), το οποίο είναι σχεδιασμένο για να βοηθήσει τους ευρωπαίους επιχειρηματίες να κατανοήσουν πώς τα αυτόνο - μα οχήματα μπορούν να αποβούν επωφελή για τις δραστηριότητές τους. Η Hermes , μία από τις κορυ - φαίες εταιρείες διανομής κατανα - λωτικών προϊόντων του Ηνωμένου Βασιλείου, είναι η πρώτη επιχεί - ρηση που συνεργάζεται με τη Ford στο συγκεκριμένο πρόγραμ - μα. Χρησιμοποιώντας ένα ειδικά διαμορφωμένο επαγγελματικό όχημα Ford, η έρευνα στοχεύει να καταστήσει πιο ξεκάθαρο πώς οι υπόλοιποι χρήστες των δρόμων αλληλοεπιδρούν με ένα van δια - νομών που φαινομενικά δεν έχει οδηγό. Το ειδικά διαμορφωμένο Ford Transit διαθέτει αισθητήρες που αντιγράφουν την εμφάνιση ενός πραγματικού αυτοοδηγούμε - νου οχήματος και ένα “Human Car Seat” που ελέγχει το όχημα - όλα αυτά επιτρέπουν σε έναν έμπειρο, κρυμμένο οδηγό να οδηγεί το όχημα δίνοντας ταυτόχρονα την εντύπωση στους άλλους ότι δεν υπάρχει κανείς στο τιμόνι. «Καθώς σχεδιάζουμε να φέρουμε τα αυτόνομα οχήματα στους δρόμους, είναι σημαντικό να εστιάσουμε όχι μόνο στη σχετική τεχνολογία, αλλά και στις επιχειρηματικές ανάγκες των πελατών μας» δήλωσε ο Richard Balch , director, Autonomous Vehicles & Mobility, Ford Ευ - ρώπης. «Είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αντιληφθούν πώς θα πρέπει να προ- σαρμοστούν, από το να βιώσουν αυτές τις διαδικασίες σε πραγματικές συνθήκες». Τα τελευταία έξι χρόνια, η Ford κατέχει την πρώτη θέση στην ευ - ρωπαϊκή αγορά επαγγελματικών οχημάτων. Αξιοποιώντας αυτή την εμπειρία και με τη συμβολή της εξειδι - κευμένης γνώσης των εταιρειών διανομών, η Ford σκοπεύει να αναγνωρίσει νέες ευκαιρίες και «μοντέλα» για δραστηριότητες αυτόνομων οχημάτων – πιο συ - γκεκριμένα να κατανοήσει πώς οι υπάρχουσες διαδικασίες και οι αν - θρώπινες αλληλεπιδράσεις μπορεί να λειτουργήσουν σε συνδυασμό με αυτοματοποιημένα οχήματα. Περισσότερα στο fleetnews.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=