FLEETNEWS #113

07.06.21 #113 8 Ως απτή απόδειξη της σημασίας της κινητικότητας μηδενικών εκπομπών, η Nissan αποκάλυψε τα ευρήματα έρευνας, σύμφωνα με την οποία οι Ευρωπαίοι οδηγοί EV ταξιδεύουν περισσότερο από τους υπόλοιπους. Στην πραγματικότητα, διανύουν επιπλέον 630 «καθαρά» χιλιόμετρα ετησίως, κατά μέσο όρο, σε σχέ - ση με τους Ευρωπαίους οδηγούς οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Nissan από την OnePoll (29 Ιανουαρίου - 23 Φεβρου - αρίου 2021) με 7.000 συμμετέχοντες διαδικτυακά από τις χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ολλαν - δία, Ισπανία, Ιταλία, Νορβηγία, Σου - ηδία και Δανία. Τα ευρήματα της έρευνας καταρρί - πτουν τους μύθους σχετικά με την κατοχή ενός EV και βάζουν τέλος στο στρες περί αυτονομίας. Συγκεκριμένα, οι οδηγοί EV διανύουν συνολικά πάνω από 14.200 χλμ. ετη - σίως, κατά μέσο όρο. Αντίστοιχα, οι οδηγοί ICE διανύουν κατά μέσο όρο 13.600 χλμ. Από τους Ευρωπαίους οδηγούς EV που ρωτήθηκαν, οι Ιταλοί ταξιδεύ - ουν περισσότερο, με μέσο όρο πάνω από 15.000 χλμ. ετησίως, με τους Ολλανδούς να βρίσκονται σε από - σταση αναπνοής με (14.800 χλμ.), αποδεικνύοντας ότι όσοι έχουν ήδη κάνει τη μετάβαση στην ηλεκτροκί - νηση αισθάνονται άνετα πίσω από το τιμόνι ενός οχήματος μηδενικών εκπομπών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειονότη - τα (69%) των Ευρωπαίων οδηγών EV είναι ικανοποιημένη με την υπάρ - χουσα διαθέσιμη υποδομή φόρτι - σης. Ακόμα, το 70% των Ευρωπαίων οδηγών EV σημειώνει ότι η εμπειρία που βίωσαν ως προς το ζήτημα της εμβέλειας ήταν καλύτερη από ό,τι περίμεναν. Αυτά τα ευρήματα χρησιμεύουν ως μια ισχυρή ένδειξη για τους οδηγούς ICE ότι η εμβέλεια δεν πρέπει να απο - τελεί αποτρεπτικό παράγοντα για τη μετάβαση σε ένα EV. «Αυτή η έρευνα επαναλαμβάνει το δόγ- μα ότι η ηλεκτρική οδήγηση δεν είναι μόνο μια έξυπνη και ευεργετική για το περιβάλλον επιλογή, αλλά και μια δια- σκεδαστική, συναρπαστική και βολική επιλογή για τους κατόχους ηλεκτρικών οχημάτων. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι άνθρωποι οδηγούν τα EV περισσότερο από τα αυτοκίνητα ICE. Είμαστε πεπεισμένοι ότι με περισσότε- ρα EV στο δρόμο, το άγχος της εμβέλει- ας θα ανήκει σύντομα στο παρελθόν» , δήλωσε ο Arnaud Charpentier , περιφερειακός αντιπρόεδρος, Προϊο - ντικού Σχεδιασμού και Τιμολογιακής Πολιτικής της Nissan AMIEO . Περισσότερα στο fleetnews.gr ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΟΔΗΓΟΙ EV ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ICE Έρευνα της Nissan Η Toyota Motor Europe επιβε - βαίωσε ότι θα παράγει το νέο μοντέλο της κατηγορίας Α στην Toyota Motor Manufacturing Czech Republic (TMMCZ) στο Kolin. Το εργοστάσιο της Τσεχίας έχει ήδη προετοιμαστεί για την Toyota NewGlobal Architecture (TNGA) για την παραγωγή του νέου Toyota Yaris, και με το επερ - χόμενο μοντέλο A-segment, το εργοστάσιο θα παρουσιάσει ένα δεύτερο μοντέλο βασισμένο σε αυτή, χρησιμοποιώντας την πλατ - φόρμα GA-B. Το νέο μοντέλο της κατηγορίας Α είναι ένα ευρωπαϊ - κό αυτοκίνητο από κάθε άποψη, από την ανάπτυξη έως την παρα - γωγή. Υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρείας να επεκτείνει την ευρωπαϊκή παραγωγή μετά την πρόσφατη ανακοίνωσή της να αυ - ξήσει σε 1,5 εκατομμύριο μονάδες τις πωλήσεις της στην Ευρώπη έως το 2025. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτό το μο- ντέλο θα συμβάλει σημαντικά στην ευρωπαϊκή ανάπτυξη της Toyota και υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας για την περιοχή. Είναι ένα προσιτό σημείο εισόδου στη μάρκα για τους πελάτες της κατηγορίας Α και καθώς μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με τα Yaris και Yaris Cross , θα βοη- θήσει στην επίτευξη των οικονομιών κλίμακας που απαιτούνται για την παραγωγή μικρών αυτοκινήτων» , δήλωσε ο Marvin Cooke , εκτελε - στικός αντιπρόεδρος της Toyota Motor Europe. Το όνομα του νέου αυτοκινήτου της μίνι κατηγορίας, τα σχέδια όγκου και ο χρόνος εισαγωγής θα ανακοινωθούν σε μελλοντι - κή ημερομηνία, όπως ανακοί - νωσε η εταιρεία. Να σημειωθεί πως η παραγωγή στο εργοστάσιο Kolin διακόπηκε για 14 ημέρες τον Μάρτιο και τον Απρίλιο λόγω έλλειψης ημιαγωγών. Η TOYOTA MOTOR EUROPE ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ A-ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ TΣΕΧΙΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=