FLEETNEWS #113

07.06.21 #113 15 της κατάταξης BEV, πάνω από το ID.3 , που κατέλαβε τη δεύτερη θέση. Είναι η πρώτη φορά από τη θέσπιση αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων που ένα SUV ηγείται της κατάταξης BEV. Ο κ. Munoz σχολίασε: «Όπως αναμε- νόταν, η επόμενη φάση ανάπτυξης των EV θα προέλθει από τα SUV. Η πρωτο- καθεδρία του Volkswagen ID.4 είναι μόνον η αρχή της τάσης των ηλεκτρικών SUV και περιμένουμε να εισέλθουν στην αγορά νέα μοντέλα, καθώς αυξάνεται η ζήτηση». Η συμβολή του ID.4, πέραν των ισχυ - ρών αποτελεσμάτων άλλων BEV, βοήθησε να κερδίσει το Volkswagen Group το 34% της ευρωπαϊκής αγο - ράς BEV τον Απρίλιο. Ως εκ τούτου, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σημείωσε καλύτερη απόδοση στην αγορά BEV από ό,τι στη συνολική αγορά, όπου το μερίδιο αγοράς της ήταν σχεδόν 27%. Στην ουσία, τα BEV αντισταθμίζουν τις απώλειες των παραδοσιακών μοντέλων καύσης της Volkswagen. Για παράδειγμα, το Volkswagen Golf ήταν το τρίτο μοντέλο με τις καλύτερες πωλήσεις στη συνολική κατάταξη, καθώς ο όγκος του μει - ώθηκε κατά 49% μεταξύ Απριλίου 2019 και Απριλίου 2021. Τον Απρίλιο του 2018, το Golf αντιπροσώπευε το 2,93% όλων των νέων ταξινομήσεων αυτοκινήτων σε σύγκριση με μόλις 1,73 % τον περασμένο μήνα. Η Peugeot πέτυχε τόσο με το 208, όσο και με το 2008, ως πρώτο και δεύτερο στην κατάταξη μοντέλο, τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Επαναλαμβάνοντας τα αποτελέσμα - τα του Φεβρουαρίου, τα μοντέλα αυτά καταλαμβάνουν την πρώτη και τέταρτη θέσεις της ετήσιας κατάτα - ξης, αντίστοιχα. Αμφότερα αποδεί - χθηκαν εξαιρετικά ανταγωνιστικά στην κατηγορία τους, με καλύτερες επιδόσεις από πιο συντηρητικούς ανταγωνιστές. Τα οχήματα χαμηλών εκπομπών αντιπροσώπευσαν το 15% του συνολικού μεριδίου αγοράς Ανοδικά κινήθηκαν οι παγκόσμι - ες πωλήσεις της Volvo Cars για ενδέκατο συνεχή μήνα, καταγρά - φοντας αύξηση 43% τον Μάιο, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Συγκεκριμένα, τον Μάιο, η Volvo Cars πούλησε συνολικά 64.111 αυτοκίνητα, από 44.830 αυ - τοκίνητα την ίδια περίοδο πέρυσι. Η ανάπτυξη οφείλεται κυρίως στην έντονη ζήτηση στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη, ανακάμπτοντας από την πτώση πωλήσεων που σημειώθηκε λόγω πανδημίας τον Μάιο του περασμένου έτους. Στην Κίνα, όπου οι πωλήσεις ανέ - καμψαν περίπου στο περσινό επί - πεδο, η εταιρεία ανέφερε αύξηση 11,7%. Οι πωλήσεις κατά την περί - οδο Ιανουαρίου-Μαΐου έφτασαν τα 312.533 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 49,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Οι πωλήσεις της γκάμας Recharge , με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κί - νησης, παρέμειναν ισχυρές στην Ευρώπη τον Μάιο και αντιπρο - σώπευσαν το 40% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στην περιοχή. Ακολουθώντας την ισχυρή αύξη - ση των πωλήσεων στις ΗΠΑ, τα οχήματα Recharge αντιπροσώ - πευσαν το 20,8% των συνολικών πωλήσεων. Σε παγκόσμιο επί - πεδο, τα αυτοκίνητα Recharge αντιπροσώπευσαν το 23,7% του συνολικού όγκου πωλήσεων του Μαΐου. Τον Μάιο, το XC40 ήταν το κορυφαίο μοντέλο με πωλή - σεις 20.350 αυτοκινήτων (10.891 αυτοκίνητα τον Μάιο 2020), ακο - λουθούμενο από το XC60 , με συνολικές πωλήσεις 19.835 μονά - δων (13.226) και το Volvo XC90 με 9.961 μονάδες (6.572). VOLVO CARS : ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ+43% ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΚΑΤΑΝΟΜΉ ΤΩΝ ΠΩΛΉΣΕΩΝ ΑΝΆ ΠΕΡΙΟΧΉ ΜΑΙ 2020 ΜΑΙ 2021 ΜΕΤ ΙΑΝ-ΜΑΙ 2020 ΙΑΝ-ΜΑΙ 2021 ΜΕΤ Ευρώπη 14.999 24.761 65,1% 94.877 138.127 45,6% Κίνα 15.132 16.895 11,7% 50.636 78.572 55,2% ΗΠΑ 9.519 13.221 38,9% 32.870 51.496 56,7% Λοιποί 5.180 9.234 78,3% 30.096 44.338 47,3% Σύνολο 44.830 64.111 43,0% 208.479 312.533 49,9%

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=