FLEETNEWS #113

07.06.21 #113 13 Το Renault Group και η Plug Power Inc. εγκαινιάζουν την HYVIA , όπως είχαν ανακοινώσει τον Ιανουάριο. Η κοινοπραξία ανήκει εξ ημισείας στους δύο συνεργάτες και προεδρεύ - εται από τον David Holderbach , που διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρί - ας σε στρατηγικές, προϊόντα και διε - θνείς πωλήσεις στο Renault Group. Η επωνυμία HYVIA αποτελεί συναί - ρεση του «HY» για το υδρογόνο και της λατινικής λέξης «VIA» για το δρό - μο, ενσωματώνοντας τη φιλοδοξία μιας νέας πορείας για κινητικότητα χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Τα επαγγελματικά οχήματα όπως τα LCV απαιτούν μεγαλύτερη αυτονομία και μικρότερο χρόνο ανεφοδιασμού και οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου προσφέρουν ασύγκριτη ενεργειακή λύση. Οι δραστηριότητες της HYVIA θα πραγματοποιούνται στις υπάρχου - σες εγκαταστάσεις της Renault στη Γαλλία: 1 Τα κεντρικά γραφεία της κοινο - πραξίας, καθώς και οι ομάδες Ε & Α θα εδρεύουν στο Villiers-Saint- Frédéric, με το κέντρο μηχανικής και ανάπτυξης ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων του Renault Group, για με - γιστοποίηση της συνέργειας μεταξύ ομάδων. 2 Οι ομάδες διαδικασιών, κατα - σκευής και logistics θα εδρεύουν στο Flins, στο πλαίσιο του έργου Re- Factory και σχεδιάζουν την έναρξη συναρμολόγησης κυψελών καυσίμου και σταθμών επαναφόρτισης εντός του 2021. 3 Τα πρώτα οχήματα, βασισμένα στο Renault Master, θα συναρ - μολογηθούν στο εργοστάσιο Batilly. 4 Η ολοκλήρωση των κυψελών καυσίμου θα πραγματοποιείται από την PVI, θυγατρική του Renault Group από το 2017, με έδρα το Gretz- Armainvilliers. Η ολοκληρωμένη τεχνολογία υδρο - γόνου της HYVIA συμπληρώνει την τεχνολογία E-TECH της Renault, αυξάνοντας την αυτονομία του οχή - ματος στα 500 χλμ. με ταχυφόρτιση 3 λεπτών. Αυτά τα πλεονεκτήματα ταιριάζουν ιδιαίτερα σε συγκεκρι - μένες χρήσεις ελαφρών επαγγελμα - τικών οχημάτων, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζουν τις κανονιστικές προκλήσεις απανθρακοποίησης των κέντρων πόλεων. Τα τρία πρώτα οχήματα κυψελών καυσίμου που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από την HYVIA θα βασί - ζονται στην πλατφόρμα του Renault Master και θα διατεθούν στην Ευρώ - πη έως το τέλος του 2021, με παράλ - ληλη ανάπτυξη σταθμών φόρτισης και παροχής πράσινου υδρογόνου: „ Μεταφορά αγαθών: Έκδοση βαν και έκδοση πλαισίου καμπίνας για μεγάλους όγκους. „ Μεταφορά προσωπικού: Έκδοση αστικού λεωφορείου. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΥΨΕΛΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ LCV - ΠΡΑΣΙΝΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ - ΣΤΑΘΜΟΙ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ HYVIA: κοινοπραξία Renault Group - Plug Power Υδρογόνο Τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα κυψε - λών καυσίμου υδρογόνου ήδη κυκλο - φορούν στην Ευρώπη. Από τα μέσα της δεκαετίας του 2020, η προσφορά οχημάτων θα αυξηθεί σημαντικά και προβλέπεται να κυκλοφορούν τουλά - χιστον 60.000 φορτηγά έως το 2030. Ο χάρτης της ACEA δείχνει το πλήθος των ειδικών σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου για φορτηγά που απαιτού - νται στην Ευρώπη (27 κράτη-μέλη της Ε.Ε. συν το Ηνωμένο Βασίλειο) έως το 2025 και το 2030 για κάθε χώρα. Για την Ελλάδα προβλέπει 10 σταθμούς μέχρι το 2025 και 50 μέχρι το 2030. Ωστόσο, η υποδομή που είναι απαραί - τητη για τον ανεφοδιασμό αυτών των φορτηγών κυψελών καυσίμου λείπει σχεδόν παντελώς σήμερα. Περισσότερα στο fleetnews.gr ACEA : ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=