FLEETNEWS #112
31.05.21 #112 13 Το νέο Qashqai θα είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan που κατασκευάζεται στην Ευρώπη χρησιμοποιώντας σημαντικό αριθμό πάνελ αλουμινίου χαμηλού βά - ρους. Το καπό, οι πόρτες και τα μπροστινά φτερά είναι κα - τασκευασμένα από κράμα αλουμινίου, γεγονός που κα - θιστά το αμάξωμα του νέου Qashqai ελαφρύτερο κατά 60 κιλά. Αυτό βελτιώνει την αποδοτικότητα και συνεπώς συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών. Επιπλέον, συμβάλλει στην προσαρμογή περισσότερης τεχνολογίας, συμπεριλαμβα - νομένου του «εξηλεκτρισμέ - νου» κινητήριου συνόλου του ολοκαίνουργιου οχή - ματος. Η παραγωγή αλουμινίου στο εργο - στάσιο της Nissan στο Sunderland περιλαμβάνει τη δεύτερη πολύ με - γάλη γραμμή πρέσας που λειτούρ - γησε πέρυσι και τον κυκλώνα, μια εγκατάσταση ανακύκλωσης που τροφοδοτεί τη γραμμή παραγωγής με 150km σκραπ την ώρα και μπορεί να χειριστεί περισσότερους από επτά τόνους μετάλλων την ώρα, εξασφαλί - ζοντας λιγότερα απόβλητα και μια πιο πράσινη διαδικα - σία παραγωγής. Καθώς τα καπό και οι πόρτες σχηματοποιούνται, το σκραπ τεμαχίζεται και εξάγεται, διαχωρίζοντας τις ποιότη - τες του αλουμινίου. Ο δια - χωρισμός διασφαλίζει ότι η Nissan μπορεί να επιστρέψει σκραπ υψηλής ποιότητας σε προμηθευτές, για να το μετατρέψουν σε φύλλα κρά - ματος αλουμινίου. Αυτό το σύστημα «εσωτερικής» ανα - κύκλωσης μειώνει τα από - βλητα και τις εκπομπές CO2, συμβάλλοντας στο στόχο της Nissan για ουδετερότη - τα άνθρακα στις δραστηρι - ότητες και τον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050. Η ανακύκλωση σκραπ αλου - μινίου εξοικονομεί περισσότερο από το 90% της ενέργειας που απαι - τείται για τη δημιουργία συγκρίσιμης ποσότητας από πρώτες ύλες. Περισσότερα στο fleetnews.gr NISSANQASHQAI Τεχνολογία αλουμινίου χαμηλού βάρους Περίπου 90 θεσμικοί επενδυτές που εδρεύουν εκτός Ιαπωνίας έχουν κα - ταθέσει αγωγή ζητώντας αποζημίωση από τη Nissan Motor Co. , ισχυριζόμενοι πως υπέστησαν τεράστιες απώλειες, καθώς η σύλλη - ψη για οικονομικές ατασθα - λίες του πρώην επικεφαλής, Carlos Ghosn , έπληξε τις τιμές των μετοχών, σύμφω - να με τα διεθνή πρακτορεία. Οι ενάγοντες, στους οποίους περι - λαμβάνονται θεσμικοί επενδυτές από χώρες όπως η Βρετανία, η Γερμανία και οι Ηνωμένες Πολιτείες, απαιτούν να καταβάλει η ιαπωνική αυτοκινη - τοβιομηχανία συνολικά περίπου 34,4 δισ. γιεν (258 εκατ. ευρώ) ως αποζη - μίωση για οικονομικές τους ζημίες, ανέφεραν οι πηγές προσκείμενες στο θέμα. Σύμφωνα με την καταγγελία, οι επενδυτές που διαπραγματεύονταν με - τοχές της Nissan μέσω χρη - ματοπιστωτικών ιδρυμάτων από τον Ιούνιο του 2011 υπο - στηρίζουν πως οι τιμές των μετοχών της έπεσαν μετά τη σύλληψη του τότε προέ - δρου της εταιρείας, Ghosn, και του Greg Kelly , πρώην στελέ - χους της Nissan, από τους Ιάπωνες εισαγγελείς τον Νοέμβριο του 2018, για απόκρυψη αμοιβών δισ. γιεν στις δηλώσεις του Ghosn επί σειρά ετών. Οι επενδυτές υποστηρίζουν πως η Nissan θα μπορούσε να προβλέψει την πτώση τιμών μετοχών λόγω δι - αρραγείσας εμπιστοσύνης στη λογι - στική και την εταιρική διακυβέρνηση της εταιρείας, στην περίπτωση που ταΜΜΕ ανακοίνωναν το περιστατικό. Η Nissan, η οποία κατηγορήθηκε επίσης για τις οικονομικές ατασθαλίες του Ghosn, αρνήθηκε να σχολιάσει. ΟGhosn δήλωσε πως είναι αθώος για τις κατηγορίες και ότι η σύλληψή του ήταν αποτέλεσμα πραξικοπήματος εκ μέρους στελεχών της Nissan. Δήλωσε επίσης πως διέφυγε από την Ιαπωνία για να αποφύγει ένα «στημένο» σύ - στημα δικαιοσύνης. O Kelly δικάζεται στην Ιαπωνία με την κατηγορία πως βοήθησε στην απόκρυψη αμοιβών του Ghosn. Έχει δηλώσει αθώος. ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΜΗΝΥΣΑΝ ΤΗ NISSAN ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ GHOSN Carlos Ghosn
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=