FLEETNEWS #112

31.05.21 #112 13 Το νέο Qashqai θα είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan που κατασκευάζεται στην Ευρώπη χρησιμοποιώντας σημαντικό αριθμό πάνελ αλουμινίου χαμηλού βά - ρους. Το καπό, οι πόρτες και τα μπροστινά φτερά είναι κα - τασκευασμένα από κράμα αλουμινίου, γεγονός που κα - θιστά το αμάξωμα του νέου Qashqai ελαφρύτερο κατά 60 κιλά. Αυτό βελτιώνει την αποδοτικότητα και συνεπώς συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών. Επιπλέον, συμβάλλει στην προσαρμογή περισσότερης τεχνολογίας, συμπεριλαμβα - νομένου του «εξηλεκτρισμέ - νου» κινητήριου συνόλου του ολοκαίνουργιου οχή - ματος. Η παραγωγή αλουμινίου στο εργο - στάσιο της Nissan στο Sunderland περιλαμβάνει τη δεύτερη πολύ με - γάλη γραμμή πρέσας που λειτούρ - γησε πέρυσι και τον κυκλώνα, μια εγκατάσταση ανακύκλωσης που τροφοδοτεί τη γραμμή παραγωγής με 150km σκραπ την ώρα και μπορεί να χειριστεί περισσότερους από επτά τόνους μετάλλων την ώρα, εξασφαλί - ζοντας λιγότερα απόβλητα και μια πιο πράσινη διαδικα - σία παραγωγής. Καθώς τα καπό και οι πόρτες σχηματοποιούνται, το σκραπ τεμαχίζεται και εξάγεται, διαχωρίζοντας τις ποιότη - τες του αλουμινίου. Ο δια - χωρισμός διασφαλίζει ότι η Nissan μπορεί να επιστρέψει σκραπ υψηλής ποιότητας σε προμηθευτές, για να το μετατρέψουν σε φύλλα κρά - ματος αλουμινίου. Αυτό το σύστημα «εσωτερικής» ανα - κύκλωσης μειώνει τα από - βλητα και τις εκπομπές CO2, συμβάλλοντας στο στόχο της Nissan για ουδετερότη - τα άνθρακα στις δραστηρι - ότητες και τον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050. Η ανακύκλωση σκραπ αλου - μινίου εξοικονομεί περισσότερο από το 90% της ενέργειας που απαι - τείται για τη δημιουργία συγκρίσιμης ποσότητας από πρώτες ύλες. Περισσότερα στο fleetnews.gr NISSANQASHQAI Τεχνολογία αλουμινίου χαμηλού βάρους Περίπου 90 θεσμικοί επενδυτές που εδρεύουν εκτός Ιαπωνίας έχουν κα - ταθέσει αγωγή ζητώντας αποζημίωση από τη Nissan Motor Co. , ισχυριζόμενοι πως υπέστησαν τεράστιες απώλειες, καθώς η σύλλη - ψη για οικονομικές ατασθα - λίες του πρώην επικεφαλής, Carlos Ghosn , έπληξε τις τιμές των μετοχών, σύμφω - να με τα διεθνή πρακτορεία. Οι ενάγοντες, στους οποίους περι - λαμβάνονται θεσμικοί επενδυτές από χώρες όπως η Βρετανία, η Γερμανία και οι Ηνωμένες Πολιτείες, απαιτούν να καταβάλει η ιαπωνική αυτοκινη - τοβιομηχανία συνολικά περίπου 34,4 δισ. γιεν (258 εκατ. ευρώ) ως αποζη - μίωση για οικονομικές τους ζημίες, ανέφεραν οι πηγές προσκείμενες στο θέμα. Σύμφωνα με την καταγγελία, οι επενδυτές που διαπραγματεύονταν με - τοχές της Nissan μέσω χρη - ματοπιστωτικών ιδρυμάτων από τον Ιούνιο του 2011 υπο - στηρίζουν πως οι τιμές των μετοχών της έπεσαν μετά τη σύλληψη του τότε προέ - δρου της εταιρείας, Ghosn, και του Greg Kelly , πρώην στελέ - χους της Nissan, από τους Ιάπωνες εισαγγελείς τον Νοέμβριο του 2018, για απόκρυψη αμοιβών δισ. γιεν στις δηλώσεις του Ghosn επί σειρά ετών. Οι επενδυτές υποστηρίζουν πως η Nissan θα μπορούσε να προβλέψει την πτώση τιμών μετοχών λόγω δι - αρραγείσας εμπιστοσύνης στη λογι - στική και την εταιρική διακυβέρνηση της εταιρείας, στην περίπτωση που ταΜΜΕ ανακοίνωναν το περιστατικό. Η Nissan, η οποία κατηγορήθηκε επίσης για τις οικονομικές ατασθαλίες του Ghosn, αρνήθηκε να σχολιάσει. ΟGhosn δήλωσε πως είναι αθώος για τις κατηγορίες και ότι η σύλληψή του ήταν αποτέλεσμα πραξικοπήματος εκ μέρους στελεχών της Nissan. Δήλωσε επίσης πως διέφυγε από την Ιαπωνία για να αποφύγει ένα «στημένο» σύ - στημα δικαιοσύνης. O Kelly δικάζεται στην Ιαπωνία με την κατηγορία πως βοήθησε στην απόκρυψη αμοιβών του Ghosn. Έχει δηλώσει αθώος. ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΜΗΝΥΣΑΝ ΤΗ NISSAN ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ GHOSN Carlos Ghosn

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=