FLEETNEWS #111

24.05.21 #111 7 Η επανευθυγράμμιση της Daimler AG και η προγραμματισμένη από - σπαση της Daimler Truck αργότερα φέτος θα είναι ένα ιστορικό βήμα για τον όμιλο και μια μεγάλη ευκαιρία για την Daimler Mobility . Η προ - γραμματισμένη διάσπαση σε δύο ισχυρούς ανεξάρτητους παρόχους χρηματοοικονομικών υπηρεσιών θα συνδέσει τους δύο οργανισμούς ακόμη πιο στενά με τις αντίστοιχες αδελφές εταιρείες και τους πελάτες τους. Στόχος είναι να δημιουργηθούν δύο πλήρως λειτουργικοί και αποτε - λεσματικοί οργανισμοί έως το τέλος του έτους. Η Daimler Mobility είναι κορυφαίος πάροχος χρηματοοικονομικών υπη - ρεσιών, συστημάτων διαχείρισης στόλου και λύσεων κινητικότητας. Η εταιρεία χρηματοδοτεί ή μισθώνει ήδη τα μισά από τα οχήματα των μαρκών Daimler. Η προγραμματισμέ - νη νέα εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών για φορτηγά και λεωφο - ρεία, όπως ήδη γνωρίζουν οι αναγνώ - στες τους Fleetnews , θα ονομάζεται Daimler Truck Financial Services . Ως θυγατρική της Daimler Truck AG , η Daimler Truck Financial Services θα παρέχει, από τα τέλη του έτους, στον μεγαλύτερο κατασκευαστή φορτηγών και λεωφορείων στον κό - σμο ακόμα πιο στοχευμένη υποστή - ριξη, καθώς προχωρά με ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας, υδρογόνου και αυτόνομης οδήγησης. Η εταιρεία θα διευθύνεται από τον Stephan Unger , ο οποίος είναι επί του παρόντος μέ - λος του Δ.Σ. της Daimler Mobility AG για τα χρηματοοικονομικά, τον έλεγχο, τη διαχείριση κινδύνων και τις λύσεις ψηφιακής κινητικότητας.Η Daimler Truck Financial Services θα έχει περίπου 1.900 εργαζόμενους έως το τέλος του 2022 και αναμένεται να λειτουργήσει σε 16 αγορές, συμπε - ριλαμβανομένων οκτώ ευρωπαϊκών (Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Βέλγιο, Ολλανδία, Ισπανία και Τουρκία), καθώς και τις Ηνω - μένες Πολιτείες, τον Καναδά, τη Βραζιλία, την Αργεντινή, το Μεξικό, την Ιαπωνία, την Αυστραλία και τη Νότια Αφρική. Μόλις τεθεί σε πλήρη λειτουργία, η εταιρεία αναμένεται να έχει όγκο συμβολαίων έως και 24 δισ. ευρώ. Ο μελλοντικός οργα - νισμός θα προσανατολιστεί προς την παγκόσμια δομή της Daimler Truck και των ισχυρών εμπορικών σημάτων της στις αντίστοιχες περι - οχές, π.χ. Mercedes-Benz Truck , η οποία επικεντρώνεται στην Ευρώπη, στη Λατινική Αμερική και σε πολλές αγορές στο εξωτερικό. Τα λεωφο - ρεία Freightliner , Western Star και Thomas Built , με επίκεντρο τη Βόρεια Αμερική και τις μάρκες Fuso και Bharat Benz στην Ασία. Η Daimler Mobility , με επικεφαλής τον Franz Reiner , στο μέλλον θα εκ - προσωπείται σε 39 αγορές παγκοσμί - ως. Έχει όγκο συμβολαίων περίπου 125 δισ. ευρώ. Η Daimler Mobility εί - ναι στενά συνδεδεμένη με την αδελ - φή εταιρεία, Mercedes-Benz AG , και θα εκμεταλλευτεί ενεργά τις ευκαι - ρίες που ανοίγει ο μετασχηματισμός της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ θα επιταχύνει τις καινοτομίες και θα αξιοποιήσει ακόμη περισσότερο το αναπτυξιακό της δυναμικό. Έτσι, θα επικεντρωθεί στην επιχείρηση αυτο - κινήτων και van. Από τη μία πλευρά, στην υποστήριξη της πώλησης πο - λυτελών αυτοκινήτων και premium van. Από την άλλη, θα βοηθήσει ενεργά τους πελάτες να μεταβούν σε ηλεκτρικά οχήματα και επίσης θα προσφέρει προϊόντα leasing και χρη - ματοδότησης για όλα τα ηλεκτρικά οχήματα της Mercedes-Benz . Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr DAIMLERMOBILITY ΓΙΑ ΕΛΑΦΡΑΟΧΗΜΑΤΑ - DAIMLER TRUCK FINANCIAL SERVICES ΓΙΑΦΟΡΤΗΓΑ & ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΗDaimler Mobilityχωρίζεται στα δύο Δικαστήριο του Άμστερνταμ απέρ - ριψε την απαίτηση του Carlos Ghosn από την κοινοπραξία Nissan- Mitsubishi BV , με την οποία ζητούσε αποζημίωση 15 εκατ. ευρώ από μι - σθούς και άλλες οικονομικές παροχές που δεν έλαβε, ισχυριζόμενος ότι η εταιρεία είχε παραβιάσει την ολλαν - δική νομοθεσία όταν τον απέπεμψε από την κοινοπραξία που εδρεύει στο Άμστερνταμ. Μάλιστα, τον καλεί να της επιστρέψει σχεδόν 5 εκατ. ευρώ σε μισθούς που έλαβε το 2018. Ο Carlos Ghosn αποπέμφθηκε από την προεδρία της κοινο - πραξίας ύστερα από τη σύλ - ληψή του για οικονομικές ατασθαλίες στην Ιαπωνία το 2018. Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Ghosn αρνείται ότι διέπραξε παρατυπίες ενόσω ήταν πρόεδρος της Nissan και της Mitsubishi και CEO της Renault . Συνελήφθη στην Ιαπωνία το 2018, κατηγορούμενος ότι είχε καταθέσει ανακριβή στοιχεία για το μισθό του και ότι χρησιμοποι - ούσε κεφάλαια της Nissan για προσωπικούς λόγους. Ο C. Ghosn αποπέμφθηκε από την προεδρία της Nissan και αργότερα της Mitsubishi, ενώ παραιτήθηκε από τη Renault. Διέφυγε στον Λίβανο τον Δεκέμβριο του 2019, καταγγέλλοντας ότι υπήρξε όμηρος του δικαστικού συστήματος της Ιαπωνίας και όχι κρατούμενος, αφού ενημερώθηκε πως η δίκη του μετατέθηκε για τον Απρίλιο του 2021. Ο CARLOS GHOSN ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΜΙΣΘΟΥΣ 5 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=