FLEETNEWS #111

24.05.21 #111 15 πωλήσεις ηλεκτρικών βαν θα παρα - μείνουν μεταξύ 2% και 8% το 2029, εκτός εάν η ΕΕ αυστηροποιήσει τους στόχους CO2 οχημάτων, σύμφω - να με την ανάλυση της T&E. Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι τα μικρότερα ηλεκτρικά βαν είναι ήδη φθηνότερα στην αγορά και χρήση τους ενώ και μια πρόσφατη μελέτη της T&E δείχνει πως όλα τα βαν - με - γάλα και μικρά - θα είναι φθηνότερα για αγορά από το 2026. Ο James Nix κατέληξε: «Τα ηλεκτρικά βαν συμφέρουν οικονομικά. Όμως, οι κατασκευαστές τους δεν έχουν κίνητρο να τα πωλήσουν. Αυτό οδηγεί σε άσκοπη ρύπανση. Η επικείμενη αναθεώρηση των προτύπων εκπομπών παρέχει στην ΕΕ μια μοναδική ευκαιρία να αυστηρο- ποιήσει τους στόχους και να προωθήσει την υιοθέτηση ηλεκτρικών βαν». Ο υπάρχων ανεπαρκής στόχος για το 2030 πρέπει να επέλθει το 2027 - μεί - ωση 31% - και να αυξάνεται σταθερά μέχρι το 2035, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της T&E. Αυτό πρέπει να συνδυαστεί με έναν στόχο επιτά - χυνσης της παραγωγής ηλεκτρικών βαν, έτσι ώστε η ΕΕ να καταργήσει σταδιακά τις πωλήσεις νέων LCV ορυκτών καυσίμων το 2035, που είναι απαραίτητο για την πλήρη απανθρα - κοποίηση έως το 2050. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα προτείνει αναθεώρηση των προτύπων εκπομπών CO2 της ΕΕ για τα βαν τον Ιούνιο. ΔΕΚΑ PLUG-IN ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΗΣ AUDI Ξεκίνησε και στην Ελλάδα η διάθε - ση των Audi Q5 50 TFSI e quattro S tronic και Q5 Sportback 50 TFSI e quattro S tronic . Πλέον, η μάρκα προσφέρει και στη χώρα μας την πιο πλήρη γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων στην αυτοκινητοβιομη - χανία, με δέκα συνολικά επιλογές -οκτώ άμεσα διαθέσιμες και δύο να αναμένονται μέσα στο έτος- που καλύπτουν σχεδόν όλο το φάσμα αμαξωμάτων, από την compact κατηγορία έως αυτή των μεγάλων SUV, σεντάν και κουπέ. Πρόκειται για τεχνολογικά προηγ - μένες προτάσεις, που προσφέρουν κορυφαία οδηγική εμπειρία, μεγά - λη ηλεκτρική αυτονομία, εύκολη και γρήγορη φόρτιση, παράλληλα με έως και πλήρη απαλλαγή από το φόρο χρήσης για εταιρικά στελέχη. Πιο αναλυτικά, η Audi διαθέτει στην ελληνική αγορά τα παρακάτω υβριδικά μοντέλα, με μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη στην περιοχή του πίσω άξονα, για ιδα - νική κατανομή μαζών, μεγάλης ενεργειακής χωρητικότητας μετα - ξύ 13,0 και 17,9 kWh. — A3 Sportback 40 TFSI e S tronic με συνδυασμένη ισχύ 204 PS (150 kW) — Q3 45 TFSI e S tronic με συνδυασμένη ισχύ 245 PS (180 kW) — Q3 Sportback 45 TFSI e S tronic με συνδυασμένη ισχύ 245 PS (180 kW) — Q5 50 TFSI e quattro S tronic με συνδυασμένη ισχύ 299 PS (220 kW) — Q5 Sportback 50 TFSI e quattro S tronic με συνδυασμένη ισχύ 299 PS (220 kW) — Q7 55 TFSI e quattro tiptronic με συνδυασμένη ισχύ 381 PS (280 kW) — Q8 60 TFSI e quattro tiptronic με συνδυασμένη ισχύ 462 PS (340 kW) — A6 50 TFSI e quattro S tronic με συνδυασμέ - νη ισχύ 299 PS (220 kW) Το υβριδικό κινητήριο σύστημα των Audi TFSI e επιλέγει αυτό - ματα τη βέλτιστη στρατηγική λειτουργίας. Εκτός του στάνταρ υβριδικού τρόπου λειτουργίας “Auto Hybrid” , ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών “EV” , “Battery Hold” και “Battery Charge” . Η λειτουργία “EV” είναι η προεπιλεγ - μένη ρύθμιση κάθε φορά που ξε - κινά το όχημα. Σ’ αυτήν, το όχημα κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, εφόσον ο οδηγός δεν υπερβαίνει ένα μεταβλητό επίπεδο πίεσης στο πεντάλ γκαζιού. Στην “Battery Hold”, το σύστημα διαχεί - ρισης κινητήρα διατηρεί την υπάρ - χουσα κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, για να καταστεί δυνατή η πλήρως ηλεκτρική οδήγηση στη συνέχεια. Στη “Battery Charge”, η κίνηση γίνεται αποκλειστικά με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος παράλληλα φορτίζει την μπαταρία. Κατά τη διάρκεια της πέδησης, τα Audi TFSI e μοντέλα επανακτούν σημαντικά ποσοστά ενέργειας. Ο ηλεκτροκινητήρας χειρίζεται όλες τις μικροεπιβραδύνσεις - με άλλα λόγια, την πλειονότητα των κατα - στάσεων πέδησης στην καθημερι - νή οδήγηση. Περισσότερα στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=