FLEETNEWS #110

17.05.21 #110 19 (-4 μονάδες σε ένα χρόνο, 10% των Ελλήνων οδηγών) παραδέχεται ότι η συμπεριφορά του αλλάζει όταν οδηγεί „ Το 52% (-3, 65% για την Ελλάδα, -5) αναγνωρίζει ότι εξυβρίζει τους άλλους οδηγούς — Το 84% (91% για την Ελλάδα, +4) έχει φοβηθεί την επιθετική συμπε - ριφορά άλλου οδηγού. Υπνηλία: εξαιρετικά διαδεδομένος κίνδυνος και ορθές πρακτικές που υποχωρούν „ Το 40% των Ευρωπαίων οδηγών (-5 μονάδες, 59% για την Ελλάδα) δεν ακολουθεί τη σύσταση για διάλειμμα από την οδήγηση κάθε δύο ώρες, ενώ το 73% δηλώνει ότι το γνωρίζει (61%) „ Το 52% σταματάει κατά τη διάρκεια της διαδρομής για να κοιμηθεί (41%) — Το 12% υπέστη, ή παραλίγο να υποστεί, ατύχημα εξαιτίας της υπνηλίας στο τιμόνι (16% για την Ελλάδα, το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη). Ασφάλεια του προσωπικού στον αυτοκινητόδρομο: μεγάλη αδια - φορία που μπορεί να έχει δραματικές συνέπειες „ Το 51% των Ευρωπαίων οδηγών ξεχνά να επιβραδύνει όταν πλησιάζει σε εργοτάξιο (-3, 42% των Ελλήνων οδηγών, -7). Αναλυτικά στο fleetnews.gr Η SIEMENS MOBILITY ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ HERE Η πλατφόρμα τεχνολογίας και δεδομένων εντοπισμού HERE Technologies ανακοίνωσε πως η Siemens Mobility , πρωτοπόρος σε λύσεις μεταφορών, ενσωμα - τώνει το API HERE corridor travel time στη λύση της Journey Time as a Service (Χρόνος Διαδρομής ως Υπηρεσία) για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Αυτή η νέα επιλογή διαχείρισης κυκλοφορίας, που βασίζεται σε δεδομένα και όχι σε εξοπλισμό, έχει ήδη υιοθετηθεί από τοπικές αρχές. Οι Βρετανοί σπαταλούν 115 ώρες ετησίως κατά μέσο όρο στην κυ - κλοφορία, με κόστος 6,9 δισεκα - τομμυρίων λιρών. Το πρώτο βήμα για τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και των πολλών αρ - νητικών επιπτώσεών της είναι η κατανόηση του εύρους της πρό - κλησης. Με το API HERE corridor travel time, η Siemens Mobility είναι πλέον σε θέση να προσφέρει στις δημόσιες αρχές τη δυνατό - τητα να παρακολουθούν τους χρόνους μετακίνησης χωρίς την ανάγκη πρόσθετου εξοπλισμού στο δρόμο, όπως κάμερες ANPR με αισθητήρες Bluetooth και Wi- Fi. Αυτή η λύση βάσει δεδομένων είναι εύκολο να ρυθμιστεί και να αναπτυχθεί γρήγορα. Βασίζεται σε συνδρομητικό μοντέλο και, ως εκ τούτου, απαιτεί μόνο ένα κλικ. Περισσότερα στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=