FLEETNEWS #110
17.05.21 #110 19 (-4 μονάδες σε ένα χρόνο, 10% των Ελλήνων οδηγών) παραδέχεται ότι η συμπεριφορά του αλλάζει όταν οδηγεί Το 52% (-3, 65% για την Ελλάδα, -5) αναγνωρίζει ότι εξυβρίζει τους άλλους οδηγούς Το 84% (91% για την Ελλάδα, +4) έχει φοβηθεί την επιθετική συμπε - ριφορά άλλου οδηγού. Υπνηλία: εξαιρετικά διαδεδομένος κίνδυνος και ορθές πρακτικές που υποχωρούν Το 40% των Ευρωπαίων οδηγών (-5 μονάδες, 59% για την Ελλάδα) δεν ακολουθεί τη σύσταση για διάλειμμα από την οδήγηση κάθε δύο ώρες, ενώ το 73% δηλώνει ότι το γνωρίζει (61%) Το 52% σταματάει κατά τη διάρκεια της διαδρομής για να κοιμηθεί (41%) Το 12% υπέστη, ή παραλίγο να υποστεί, ατύχημα εξαιτίας της υπνηλίας στο τιμόνι (16% για την Ελλάδα, το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη). Ασφάλεια του προσωπικού στον αυτοκινητόδρομο: μεγάλη αδια - φορία που μπορεί να έχει δραματικές συνέπειες Το 51% των Ευρωπαίων οδηγών ξεχνά να επιβραδύνει όταν πλησιάζει σε εργοτάξιο (-3, 42% των Ελλήνων οδηγών, -7). Αναλυτικά στο fleetnews.gr Η SIEMENS MOBILITY ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ HERE Η πλατφόρμα τεχνολογίας και δεδομένων εντοπισμού HERE Technologies ανακοίνωσε πως η Siemens Mobility , πρωτοπόρος σε λύσεις μεταφορών, ενσωμα - τώνει το API HERE corridor travel time στη λύση της Journey Time as a Service (Χρόνος Διαδρομής ως Υπηρεσία) για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Αυτή η νέα επιλογή διαχείρισης κυκλοφορίας, που βασίζεται σε δεδομένα και όχι σε εξοπλισμό, έχει ήδη υιοθετηθεί από τοπικές αρχές. Οι Βρετανοί σπαταλούν 115 ώρες ετησίως κατά μέσο όρο στην κυ - κλοφορία, με κόστος 6,9 δισεκα - τομμυρίων λιρών. Το πρώτο βήμα για τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και των πολλών αρ - νητικών επιπτώσεών της είναι η κατανόηση του εύρους της πρό - κλησης. Με το API HERE corridor travel time, η Siemens Mobility είναι πλέον σε θέση να προσφέρει στις δημόσιες αρχές τη δυνατό - τητα να παρακολουθούν τους χρόνους μετακίνησης χωρίς την ανάγκη πρόσθετου εξοπλισμού στο δρόμο, όπως κάμερες ANPR με αισθητήρες Bluetooth και Wi- Fi. Αυτή η λύση βάσει δεδομένων είναι εύκολο να ρυθμιστεί και να αναπτυχθεί γρήγορα. Βασίζεται σε συνδρομητικό μοντέλο και, ως εκ τούτου, απαιτεί μόνο ένα κλικ. Περισσότερα στο fleetnews.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=