FLEETNEWS #109

10.05.21 #109 15 2019, σε 40% τον Μάρτιο του 2020 και 45% τον Μάρτιο του 2021 - με αξιοσημείωτη πρόοδο στη Σουηδία, τη Νορβηγία, τη Σλοβενία και την Ουγγαρία, όπου αυξήθηκε πάνω από 10% μεταξύΜαρτίου 2020 και 2021. Ο Munoz συνέχισε: «Η επιτυχία των EV και SUV αποτελεί θετική ένδειξη πως η ζήτηση των καταναλωτών θα επικεντρω- θεί σύντομα στα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα SUV, τα οποία θα αποτελέσουν βασικό μοχλό ανάπτυξης του κλάδου». Τον Μάρτιο του 2021, τα πετρελαιο - κίνητα αυτοκίνητα κατέγραψαν το χαμηλότερο μερίδιο αγοράς μέχρι σήμερα, μόλις 24%. Καθώς η Ευρω - παϊκή Επιτροπή συνεχίζει να θεσπί - ζει αυστηρότερους κανονισμούς CO2, θα συνεχιστεί η αποστασιοποί - ηση από το ντίζελ και άλλους τύπους καυσίμων υψηλών εκπομπών. Στην ευρωπαϊκή κατάταξη μοντέλων, το Volkswagen Golf κατέλαβε τη θέση με τις περισσότερες ταξινομήσεις στην Ευρώπη με 26.265 μονάδες, αύξηση 12% τον Μάρτιο του 2021. Οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις (PHEV και MHEV) του Volkswagen Golf συνέ - βαλαν σε αυτήν την ανάπτυξη, ειδικά στη Γερμανία, όπου αποτέλεσαν το 36% του όγκου του μοντέλου. Το Golf ξεπέρασε το Peugeot 208 , που σημείωσε τις καλύτερες πωλήσεις το α' τρίμηνο, με συνολικές πωλήσεις 61.000 μονάδων. Το Opel / Vauxhall Corsa σημείωσε επίσης καλή απόδο - ση, ξεπερνώντας το Renault Clio και το Volkswagen Polo . Το TeslaModel 3 ήταν τέταρτο στην κατάταξη μοντέ - λων τον περασμένο μήνα και επιβε - βαίωσε τη θέση του ως το κορυφαίο μοντέλο σε πωλήσεις στην ευρωπαϊκή κατάταξη BEV, τόσο τονΜάρτιο, όσο και το πρώτο τρίμηνο. Το Model 3 ήταν επίσης στην κορυφή της κατά - ταξης BEV στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Νορβηγία, την Ιταλία, την Αυστρία, τη Σουηδία, την Ελβετία, την Ολλανδία, τη Δανία, την Πορτογαλία, την Πολωνία, την Ελλάδα, τη Σλο - βενία, την Κροατία και τη Γερμανία, μπροστά από το Volkswagen ID.3 . Ένα άλλο μη ευρωπαϊκό μοντέλο που σημείωσε θετικά αποτελέσματα ήταν το Hyundai Kona , ως το δεύτερο σε ταξινομήσεις BEV τον Μάρτιο του 2021. Μεταξύ των τελευταίων μοντέ - λων που κυκλοφόρησαν, η Citroën κατέγραψε ταξινομήσεις 5.671 μο - νάδων του C4 και το Opel Mokka απογειώθηκε με 5.560 μονάδες. Η Volkswagen ταξινόμησε 4.897 μονά - δες ID.3 και 4.817 μονάδες ID.4 . 72 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΣΕ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Η Ε.Ε. συνεισφέρει πάνω από 72 εκατ. ευρώ σε 12 έργα που θα συμ - βάλουν στο στόχο να καταστεί ο τομέας των μεταφορών πιο απο - δοτικός περιβαλλοντικά, διευκο - λύνοντας τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων και βελτιώνοντας την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα των ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών με - ταφορών. Τα έργα επελέγησαν στο πλαίσιο της κυλιόμενης πρό - σκλησης της Διευκόλυνσης «Συν- δέοντας την Ευρώπη» (CEF), του χρηματοδοτικού μηχανισμού της Ε.Ε. για τη στήριξη των υποδομών μεταφορών, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να συνδυάζει την ιδι - ωτική χρηματοδότηση με την υποστήριξη της ΕΕ. Οκτώ από τα έργα θα αναπτύξουν βασικές υποδομές εναλλακτικών καυσίμων (ηλεκτρική ενέργεια, υδρογόνο ή υγροποιημένο φυσικό αέριο για οδικά οχήματα), τροφοδοτώντας άμεσα την προτεραιότητα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για μια πιο πράσινη Ε.Ε. Θα επιτρέψουν την ανάπτυξη, μεταξύ άλλων: — 276 σταθμών ταχείας φόρτισης στην Ιταλία — 183 σταθμών ταχείας και υπερταχείας φόρτισης στην Πορτογαλία και την Ισπανία — την τοποθέτηση της υποδομής ανε - φοδιασμού (ηλεκτρισμού + βιο - λογικού αερίου) σε 6 αμαξοστάσια λεωφορείων στο Παρίσι (Γαλλία) — 2 σταθερών και 1 κινητού σταθ - μού ανεφοδιασμού υδρογόνου στην Πολωνία — 8 σταθμών ανεφο - διασμού υδρογόνου και 1 ηλεκτρο - λύτη παραγωγής υδρογόνου κα - θώς και 58 λεωφορείων κυψελών καυσίμου υδρογόνου στη Γαλλία — 1 σκάφους ανεφοδιασμού καυ - σίμων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στην Ιταλία για την προμήθεια LNG σε θαλάσσια πλοία Τα υπόλοιπα τέσσερα έργα επι - κεντρώνονται στη δεύτερη προ - τεραιότητα της πρόσκλησης και θα βελτιώσουν τη διαλειτουργι - κότητα των σιδηροδρομικών με - ταφορών μέσω της υποστήριξης εγκατάστασης του Ευρωπαϊκού Συστήματος Διαχείρισης Σιδηρο- δρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS). Περισσότερα στο fleetnews.gr ΤΑΞΙΝΟΜΉΣΕΙΣ ΑΝΆ ΤΎΠΟ ΚΑΥΣΊΜΟΥ (%) - ΕΥΡΏΠΗ-26 Mάρτιος

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=