FLEETNEWS #109

10.05.21 #109 11 Η Honda θα σταματήσει να πουλά αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης (ICE) μέχρι το 2040, όπως δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη Τύπου ο νέος CEO της εταιρείας, ToshihiroMibe . Η πρώτη ιαπωνική αυτοκινητοβιο - μηχανία που θέτει τέτοιο στόχο στο πλαίσιο της παγκόσμιας κινητοποίη - σης για απαλλαγή από τον άνθρακα. Αυτό ανακοίνωσε, μεταξύ άλλων, ο Toshihiro Mibe, πρόεδρος και πα - γκόσμιος CEO της HondaMotor Co., Ltd , στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου. Η Honda θα επιδιώξει την επίτευξη της ουδετερότητας άνθρακα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δρα - στηριότητες στις οποίες εμπλέκεται μέχρι το 2050. Στοχεύοντας στις μηδενικές περιβαλλοντικές επιπτώ - σεις, όχι μόνο για τα προϊόντα αυτά καθαυτά αλλά και για ολόκληρο τον προϊοντικό κύκλο ζωής, συμπεριλαμ - βανομένων των εταιρικών δραστηρι - οτήτων, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στους παρακάτω τομείς: „ Ανθρακική ουδετερότητα „ Καθαρή ενέργεια „ Ανακύκλωση πόρων Πέραν του εξηλεκτρισμού των μοτο - συκλετών και των αυτοκινήτων, θα επεκτείνει την γκάμα εξηλεκτρισμέ - νων προϊόντων με την ανταλλάξιμη μπαταρία HondaMobile Power Pack και θα διευρύνει τη χρήση ανανεώ - σιμης ενέργειας, ενεργοποιώντας έξυπνες λειτουργίες ισχύος συνδε - δεμένες με τις υποδομές. Για την πε - ραιτέρω επέκταση της χρήσης ανα - νεώσιμης ενέργειας, θα προωθήσει ενεργά την αξιοποίηση του υδρογό - νου. Θα προσπαθήσει να υλοποιήσει την «πολλαπλή διαδρομή ενέργειας», μια φιλοσοφία χρήσης πολλαπλών πηγών ενέργειας, συμπεριλαμβανο - μένων καυσίμων ουδέτερων ως προς τον άνθρακα, που θα είναι αποδοτικά σε όλους τους τομείς, ακόμα και σε περιπτώσεις όπου ο εξηλεκτρισμός παρουσιάζει δυσκολίες. Επιστρατεύ - οντας πιο αποδοτικούς τρόπους για την επαναχρησιμοποίηση και ανα - κύκλωση των μπαταριών, η Honda πραγματοποιεί έρευνα για την ανακύ - κλωση των υλικών και θα επιχειρήσει να κατασκευάσει προϊόντα από 100% βιώσιμα υλικά. Θα συνεχίσει να προ - ωθεί τη φιλοσοφία “Honda eMaaS” , μέσω της οποίας θα συμβάλλει στην «ελευθερία της κινητικότητας» και στην «εκτεταμένη χρήση ανανεώ - σιμης ενέργειας», συνδέοντας τα εξηλεκτρισμένα οχήματα και την καθημερινή ζωή των πελατών μέσω υπηρεσιών κινητικότητας και ενέρ - γειας. Παράλληλα με την εφαρμογή του Honda eMaaS θα επικεντρωθεί στους εξής βασικούς τομείς: „ Επέκταση της χρήσης των Mobile Power Packs „ Χρήση μπαταριών μεγάλης χω - ρητικότητας σε ηλεκτροκίνητα οχήματα „ Εφαρμογή και υλοποίηση συστη - μάτων κυψελών καυσίμου Για να πετύχει το στόχο ουδετερό - τητας άνθρακα σε βάση «tank-to- wheel», η Honda θα προσπαθήσει να αυξήσει την αναλογία πλήρως ηλε - κτρικών οχημάτων (EV) και ηλεκτρι - κών οχημάτων κυψελών καυσίμου (FCV) στις συνολικές πωλήσεις της σε όλες τις μεγάλες αγορές ηλεκτρο - κίνησης στο 40% μέχρι το 2030, στο 80% μέχρι το 2035, και στο 100% σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2040. «Αυτοί είναι δύσκολοι στόχοι και για να τους πετύχουμε, πρέπει να συνταχθεί σε μια συλλογική προσπάθεια σε ολόκληρη την αξιακή αλυσίδα μας. Ωστόσο, αποφα- σίσαμε να θέσουμε υψηλούς στόχους, ώστε όλοι μας να μοιραστούμε το όραμα που προσπαθούμε να πετύχουμε και να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις για την εκπλήρωσή τους» , δήλωσε ο Toshihiro Mibe. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ CEO ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΗHonda σταματά τις πωλήσεις ICE το 2040 Την είσοδό της στα φωτοβολταϊ - κά μέσω κοινοπραξίας με τις εται - ρείες Masdar , Taaleri Energia και Kyoto Development ανακοίνωσε η Autohellas . Συγκεκριμένα, ηMasdar, από τις κορυφαίες εταιρείες Ανανεώ - σιμων Πηγών Ενέργειας παγκοσμίως, και η Taaleri Energia, εταιρεία ανά - πτυξης αιολικών έργων και ηλιακών πάρκων, συμφώνησαν στην ανάπτυ - ξη ηλιακού φωτοβολταϊκού έργου 65 MW στην Ελλάδα. Η από κοινού ανάπτυξη του έργου ανακοινώθηκε στην ψηφιακή τελετή υπογραφών. Το έργο αναπτύσσεται στην περιοχή της Βοιωτίας και βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο. Η κατασκευή του προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2023. Το έργο αναμένεται να συμμε - τάσχει στο σύστημα δημοπρασιών πριμοδότησης για τα τιμολόγια κα - θορισμένης τιμής αγοράς (feed-in- tariff premium auction scheme) στην Ελλάδα, στα τέλη του 2021. Με την ολοκλήρωση του έργου, η ηλιακή φωτοβολταϊκή μονάδα θα πα - ράγει πάνω από 100 gigawatt (GWh) ηλεκτρικής ενέργειας ανά ώρα, σε ετήσια βάση. Κάθε συμμετέχουσα στην κοινοπραξία εταιρεία θα διαθέ - τει ποσοστό 25%. Η συμφωνία τελεί υπό την αίρεση της έγκρισής της από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Αντα - γωνισμού και υπό συνήθεις αιρέσεις που προβλέπονται σε αντίστοιχες συναλλαγές. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr H AUTOHELLAS ΣΕ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΓΙΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=