FLEETNEWS #105

12.04.21 #105 15 Η εταιρική/εμπορική αγορά επιβα - τικών αυτοκινήτων περιλαμβάνει τέσσερα κύρια κανάλια που συγκε - ντρώνουν τις ταξινομήσεις των True Fleets (εταιρικοί στόλοι), ενοικιάσεις αυτοκινήτων ( RAC ) ή βραχυπρόθε - σμες μισθώσεις ( STR ), Αντιπροσώ - πους και Κατασκευαστές. Σύμφωνα με την έρευνα της Dataforce , που υπογράφουν οι Richard Worrow και Benjamin Kibies , η αγορά εταιρικών αυτοκινήτων για το σύνολο των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης (εξαιρουμέ - νων της Μάλτας και της Βουλγαρίας) και τουΗνωμένου Βασιλείου συνέχισε να επεκτείνεται, από 6,6 εκατομμύρια ταξινομήσεις το 2011, σε 8,9 εκατομ - μύρια το 2019. Παρά τη συρρίκνωση στο 56% το 2020 (6,5 εκατομμύρια ταξινομήσεις), θα συνεχίσει να αυξά - νεται - η μείωση προήλθε σε μεγάλο βαθμό από τις λιγότερες ταξινομήσεις RAC και αντιπροσωπειών που προκά - λεσε η πανδημία. Από την έρευνα της Dataforce διαπιστώνεται ότι η αύξηση του μεριδίου των εταιρικών αυτοκι - νήτων προκύπτει ως αποτέλεσμα των λιγότεροώριμων αγορών που ενεργο - ποιούνται περισσότερο μέσω των True Fleets (εταιρικοί στόλοι) και της αγο - ράς Leasing και μακροπρόθεσμης μί - σθωσης. Εξετάζοντας τις μάρκες στην αγορά εταιρικών αυτοκινήτων, επί του παρόντος κυριαρχεί η Volkswagen , με μερίδιο 12,4%. Όσον αφορά στις χώρες, το ποσοστό της αγοράς εταιρικών αυτοκινήτων της Ιταλίας είναι το τρίτο χαμηλότερο στις αγορές του συνόλου της Ευρωπα - ϊκής Ένωσης (εξαιρουμένων τηςΜάλ - τας και της Βουλγαρίας) και του Ηνω - μένου Βασιλείου (μόνο στην Ιρλανδία και την Κύπρο είναι χαμηλότερο). Οι ταξινομήσεις εταιρικών αυτοκινήτων έχουν βελτιωθεί τα τελευταία 10 χρό - νια, από 590.000 σε 830.000 μεταξύ 2011 και 2019. Η μείωση της διαφοράς προήλθε σε μεγάλο βαθμό από τις αυ - το-ταξινομήσεις των αντιπροσωπειών και τη μακροπρόθεσμη μίσθωση, αν και η RAC διαδραμάτισε επίσης κάποιο ρόλο. Κατά τη διάρκεια του 2020, η αγορά εταιρικών αυτοκινήτων σημείω - σε μεγάλη μείωση, χάνοντας περίπου 6% του μεριδίου αγοράς της σε σχέση με το 2019. Ο σημαντικότερος λόγος ήταν η μείωση των ταξινομήσεων RAC πάνωαπό το ήμισυ έναντι του 2019. DATAFORCE: ΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ Αγορά εταιρικών αυτοκινήτων ΕΞΈΛΙΞΗ ΜΕΡΙΔΊΟΥ ΕΤΑΙΡΙΚΉΣ ΈΝΑΝΤΙ ΙΔΙΩΤΙΚΉΣ ΑΓΟΡΆΣ Επιβατικά αυτοκίνητα - ΕΕ-27* + ΗΒ Ιδιωτικά Εταιρικά/Εμπορικά αυτοκίνητα *Εξαιρείται η Μάλτα και η Βουλγαρία ΟΙ 15 ΚΎΡΙΕΣ ΜΆΡΚΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΆ ΕΤΑΙΡΙΚΏΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ - 2020 Επιβατικά αυτοκίνητα - ΕΕ 27* + ΗΒ *Εξαιρείται η Μάλτα και η Βουλγαρία Η υποκατάσταση των πιο «βρώμι - κων», συμβατικών καυσίμων, δηλαδή πετρελαίου και λιγνίτη, από το πιο «καθαρό» φυσικό αέριο, αποτελεί ενδιάμεσο βήμα για το άλμα στις πράσινες μετακινήσεις» επισήμανε η Γ.Γ. Ενέργειας, Αλεξάνδρα Σδούκου , στην εκδήλωση Blue Corridor . Η στρατηγική ανάπτυξης του δικτύου ανεφοδιασμού, που είναι απαραίτητο για τη διείσδυση του φυσικού αερίου στις μετακινήσεις, προβλέπει στην επόμενη πενταετία, ένα δίκτυο 50 πρατηρίων, τα 39 θα έχουν τη «σφρα - γίδα» της ΔΕΠΑ Εμπορίας . Στρατηγι - κή που βασίζεται στην εκτίμηση ότι ο αριθμός των οχημάτων CNG την προσεχή πενταετία θα αγγίξει στη χώρα μας τα 40.000 οχήματα. Δη - λαδή περίπου το 0,7% της συνολικής αγοράς οχημάτων το 2025. 50 ΠΡΑΤΗΡΙΑ CNG ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΧΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=