FLEETNEWS #105
12.04.21 #105 14 Πρώτα ήταν η καμπάνια λανσα - ρίσματος με το διαφημιστικό μή - νυμα “Less normal. More Mokka. Τώρα ήρθαν τα ασυνήθιστα σκη - νικά, οι «προχωρημένοι» DJs και η μοντέρνα house μουσική. Με μια διαφορετική εκδήλωση, η Opel επιχειρεί με τολμηρό και αντι - συμβατικό τρόπο να εμπνεύσει το ενδιαφέρον της διαδικτυακής και χορευτικής κοινότητας για το νέο, ανατρεπτικό της μοντέλο, το Mokka . Επειδή, όπως εξηγεί, το νέο μοντέλο της Opel προαναγ - γέλλει το μέλλον με τη σχεδίαση, τις επιλογές κινητήρων και τις τε - χνολογίες του. Και χάρη στα Apple CarPlay και Android Auto , το remix για το τηλεοπτικό σποτ του Mokka των “Humanity feat. Alina Lorfeo” ή η playlist των Spotify και Apple Music για το “Less Normal Experience” μπορεί να ακούγεται δυνατά στο Mokka. Με επιλογές συστημάτων κίνησης που φτά - νουν μέχρι το αμιγώς ηλεκτρικό Mokka-e, η Opel θέλει να δείξει ότι αυτό που πραγματικά μετράει είναι η οδηγική απόλαυση με επί - γνωση και ευθύνη. ΤΟ ΝΕΟ MOKKA ΦΕΡΝΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Ερωτώμενοι αν θα εξετάσουν το εν - δεχόμενο να αγοράσουν ένα ηλεκτρι - κό όχημα ως το επόμενο αυτοκίνητό τους, το 70% των Ευρωπαίων οδηγών δηλώνουν θετικοί. Ο πιο δημοφιλής λόγος είναι τα περιβαλλοντικά οφέλη που προσφέρει ένα όχημα μηδενικών εκπομπών (το 49% των ερωτηθέ - ντων). Η συγκεκριμένη πανευρωπαϊ - κή έρευνα είναι η πιο ολοκληρωμένη έρευνα της Nissan σχετικά με τις οδηγικές συνήθειες και την εμπειρία φόρτισης των οδηγών EV, μέχρι σή - μερα. Η έρευνα συμπεριέλαβε 7.000 αυτοκινητιστές σε ολόκληρη την Ευ - ρώπη, διαχωρίζοντας το δείγμα των ερωτηθέντων αυτοκινητιστών EV και ICE (κινητήρα εσωτερικής καύσης). Τα αρχικά ευρήματα αποκάλυψαν ότι η ικανοποίηση των οδηγών από ένα EV βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, με το 89% των οδηγών τους να δη - λώνουν ότι η μετάβαση σε EV ήταν η σωστή απόφαση. Το 74% αισθάνονται πιο άνετοι και το 77% το βρίσκουν πιο ξεκούραστο στην οδήγηση από ό,τι ένα όχημα ICE. Το 97% των οδηγών EV δηλώνουν ότι η μετάβαση από ICE σε EV «ήταν όπως αναμενόταν». Επιπλέον, η πλειονότητα (70%) των οδηγών παραδέχεται ότι η αυτονομία τους είναι καλύτερη από την αναμε - νόμενη πριν από την αγορά. «Με αυτήν τη νέα έρευνα, βλέπουμε από πρώτο χέρι ότι οι Ευρωπαίοι οδηγοί αγκαλιάζουν την ηλεκτροκίνηση. Καθώς συνεχίζουν να διερευνούν τι προσφέ- ρουν τα ηλεκτρικά οχήματα, δεσμευ- όμαστε να τους δείξουμε τα τεράστια οφέλη της ηλεκτρικής κινητικότητας και πόσο εύκολο στην πραγματικότητα είναι να κάνουμε αυτή την μετάβαση», δήλωσε ο Arnaud Charpentier , περι - φερειακός αντιπρόεδρος της Nissan AMIEO , αρμόδιος για την Προϊοντική Στρατηγική και την Τιμολόγηση. «Από το χαμηλό κόστος χρήσης έως τις εκπληκτικές επιδόσεις, ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το Nissan LEAF έχουν αναβαθμίσει την καθημερινή οδηγική εμπειρία προς το καλύτερο». Παρά τις αντιθέσεις που προκύπτουν μεταξύ των αυτοκινητιστών EV και των αντίστοιχων ICE, η σημασία της βιωσιμότητας παραμένει ξεκάθαρη - σχεδόν το 85% όλων των οδηγών που ερωτήθηκαν εκτιμούν την αξία των πρώτων για το ότι είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Το 89% των Ευρωπαί - ων οδηγών EV είναι ικανοποιημένοι με την εμπειρία τους και το 78% δη - λώνει ότι είναι καλύτερη από αυτό που ανέμεναν. Πάνω από το ένα τρίτο (34%) των οδηγών EV αποφάσισαν να κάνουν την αλλαγή χάρη στην προ - ηγμένη τεχνολογία που προσφέρουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σχεδόν το ένα τρίτο (31%) των οδηγών ICE που εξετάζουν την αγορά ενός EV, επι - βεβαιώνουν με τη σειρά τους ότι η προηγμένη τεχνολογία τούς δελεάζει για τη μετάβαση αυτή. Η έρευνα κατέδειξε ότι σχεδόν οι μισοί (49%) εκ των οδηγών ICE σκέ - φτονται τη μετάβαση στην ηλεκτρο - κίνηση, καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα είναι φιλικά προς το περιβάλλον, με το 40% των οδηγών EV να έχουν πραγματοποιήσει τη συγκεκριμένη αγορά για τον ίδιο λόγο. Το 33% των οδηγών EV έλαβε την απόφαση λόγω των μηδενικών εκπο - μπών, υπογραμμίζοντας περαιτέρω τη σημασία της φιλικής προς το πε - ριβάλλον κινητικότητας. Αυτό επα - ληθεύεται με τον καλύτερο τρόπο από το γεγονός ότι την τελευταία δε - καετία οι ιδιοκτήτες του Nissan LEAF απέτρεψαν την εκπομπή περισσό - τερων από 2,5 εκατομμυρίων τόνων CO2 στην ατμόσφαιρα, παγκοσμίως. 70% ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑΝ EV ΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Έρευνα της Nissan στην Ευρώπη
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=