FLEETNEWS #102
22.03.21 #102 7 Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ FORD TRANSIT CUSTOM ΤΟ 2023 Η Ford επιβεβαίωσε πως η γκάμα Ford Transit Custom επόμενης γενιάς θα περιλαμβάνει ένα αμι- γώς ηλεκτρικό μοντέλο εκτός των plug-in υβριδικών, ήπιων υβριδι- κών και συμβατικών εκδόσεων. Η νέα γκάμα Custom, που περι- λαμβάνει το βαν Transit Custom και το πουλμανάκι Tourneo Custom , μπαίνει σε παραγωγή το πρώτο εξάμηνο του 2023, με τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις και των δύο μοντέλων, της πλέον εκτενούς γκάμας Transit Custom που διατέθηκε ποτέ σε Ευρωπαί- ους πελάτες. Όλες οι εκδόσεις της επόμενης γενιάς Transit Custom θα κατασκευαστούν από τη Ford Otosan - κοινοπραξία της Ford στην Τουρκία- στο Kocaeli, τη βά- ση της γκάμας Ford Transit . Επιπλέον, το επαγγελματικό όχη- μα 1 τόνου Volkswagen επόμενης γενιάς θα κατασκευαστεί επίσης στο Kocaeli, αυξάνοντας σημα- ντικά την αξία των πλατφορμών οχημάτων και βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών προωθώ- ντας περισσότερες τεχνολογίες στην αγορά συντομότερα. «Η γκάμα Transit Custom νέας γενιάς -συμπεριλαμβανομένων των αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων- θα ενισχύσει τη θέση της Ford ως υπ’ αριθμόν ένα μάρκας εμπορικών οχημάτων στην Ευρώπη», δήλωσε ο Stuart Rowley , πρόεδρος της Ford Ευ- ρώπης. «Το Transit Custom αποτελεί την κορωνίδα των επαγγελματικών οχημάτων μας και το κλειδί στην προσπάθεια ανάπτυξης αυτής της δραστηριότητάς μας, ενώ συνεχίζου- με να διαχειριζόμαστε μια βιώσιμη, κερδοφόρα επιχείρηση Ford στην Ευρώπη, με ηλεκτρικό μέλλον». Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr Το Aygo ξεχωρίζει για τον τολμηρό σχεδιασμό του στην κατηγορία Α'. Τώρα το Γραφείο Ευρωπαϊκού Σχεδι- ασμού της Toyota , ED2 , είναι αποφα- σισμένο να προσφέρει ακόμα περισ- σότερη ένταση και ζωηράδα στους αγοραστές μικρών αυτοκινήτων. Το Aygo X Prologue έχει μήκος 3.700 χιλ., μόλις 5 χιλ. μεγαλύτερο από το Aygo hatchback , αλλά έχει μεγα- λύτερη απόσταση από το έδαφος και εμφάνιση SUV. Σχεδιάστηκε στο στούντιο ED2 στη Sophia-Antipolis, κοντά στη Νίκαια της Γαλλίας. Το γράμμα X υποδηλώνει πως η Toyota θα χρησιμοποιήσει το χαρα- κτηρισμό Cross για τον διάδοχο του Aygo. Η αυτοκινητοβιομηχανία χρη- σιμοποιεί επίσης το χαρακτηρισμό Cross για το μικρό SUV Yaris Cross , το οποίο θα κυκλοφορήσει φέτος. Όπως και το μικρό hatchback Yaris και το Yaris Cross, έτσι και το Aygo X βασίζεται στην έκδοση GA-B της Toyota NewGlobal Architecture . Η μάσκα του Aygo X Prologue περι- βάλλεται από μαύρο πλαστικό. Οι προβολείς του πάνω από τη μάσκα συνδέονται με μια φωτεινή γραμμή όμοια με αυτήν που εφαρμόζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στα ηλεκτρι- κά αυτοκίνητα. Η Toyota ανακοίνωσε πως ο διάδο- χος του Aygo θα διατίθεται με κινη- τήρα καύσης, για να παραμείνει το αυτοκίνητο προσιτό σε έναν τομέα πολύ ευαίσθητο στις τιμές, παρόλο που οι ανταγωνιστές του στοχεύουν στην κατηγορία με αυτοκίνητα μπα- ταρίας. Η εταιρεία δεν έχει διευκρινίσει ακό- μα αν το αυτοκίνητο θα διαθέτει υβριδική έκδοση, κάτι εφικτό, εφό- σον το Yaris διαθέτει. Ωστόσο, άφη- σε να εννοηθεί πως το νέο αυτοκίνη- το δεν θα εξηλεκτρισθεί. Το ύψος του Aygo X Prologue αυξή- θηκε εν μέρει με τη χρήση τροχών 19 ιντσών, οι οποίοι αυξάνουν επίσης την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος. Στοιχεία όπως οι φαρδείς τροχοί και οι αποκαλούμενες «κάμερες δράσης» των πλαϊνών καθρεφτών, που κατα- γράφουν την προπορευόμενη κίνη- ση, είναι απίθανο να τοποθετηθούν στη μαζική παραγωγή, αλλά μεγάλο μέρος του υπόλοιπου σχεδιασμού θα παραμείνει. Ο σχεδιασμός χρησιμοποιεί διχρω- μία, που διαχωρίζει το εμπρόσθιο μέρος και την καμπίνα από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, συμβάλλο- ντας στην ενίσχυση της δυναμικής αίσθησης, όπως αναφέρει η Toyota. Σχεδιασμένο στην Ευρώπη, σχεδια- σμένο για Ευρωπαίους. «Όλοι αξίζουν ένα cool αυτοκίνητο. Όταν κοιτάζω το Aygo X prologue, εί- μαι πολύ περήφανος που η ομάδα ED2 δημιούργησε ακριβώς αυτό. Είμαι εν- θουσιασμένος που το βλέπω να φέρνει επανάσταση στην κατηγορία», δήλωσε ο Ian Cartabiano , πρόεδρος του ED2. ΕΝΑ ΝΕΟΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α' Aygo X prologue
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=