FLEETNEWS #102

22.03.21 #102 6 Το BMW Group ξεκίνησε το 2021 με φιλόδοξους στόχους ανάπτυξης και κερδοφορίας και προετοιμάζει το δρόμο για πλήρη επανευθυγράμμι- ση, ηλεκτρική, ψηφιακή και κυκλική. Από τα μέσα της δεκαετίας, μία νέα γενιά μοντέλων θα δώσει μια νέα δι- άσταση στην έννοια της πολυτελούς μετακίνησης σε επίπεδο τεχνολογίας. „ Η BMW i4 θα λανσαριστεί τρεις μήνες νωρίτερα από τον προγραμ- ματισμό. „ Το BMW Operating System 8 τοποθετείται για πρώτη φορά στην BMW iX - ο παγκοσμίως μεγαλύτε- ρος στόλος για ασύρματες αναβαθ- μίσεις λογισμικού μέχρι το τέλος του 2021. „ Επέκταση της ηλεκτροκίνησης: περίπου το 90% των κατηγοριών της αγοράς θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2023. „ Οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων θα αυξηθούν πάνω από 50% ετησίως κατά μέσο όρο μέχρι το 2025. „ Το Neue Klasse θα ηγηθεί της προ- ϊοντικής γκάμας από το 2025. „ Αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα απο- τελούν τουλάχιστον το 50% των πα- γκόσμιων πωλήσεων μέχρι το 2030. „ Η MINI γίνεται αμιγώς ηλεκτρική μάρκα μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030. „ Η κυκλική οικονομία στόχος για τις μελλοντικές γενιές προϊόντων. „ Πρόβλεψη: Σημαντική αύξηση των κερδών προ φόρων του Group. «Το BMW Group έχει φιλόδοξα σχέδια για το 2021. Ξεκινήσαμε τη νέα χρονιά με ισχυρό momentum και στοχεύουμε να επανέλθουμε σε επίπεδα προ κρίσης το ταχύτερο δυνατόν - και να προχωρή- σουμε ακόμα περισσότερο» , δήλωσε ο Oliver Zipse , πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG . « Έχουμε έναν σαφή οδικό χάρτη ώστε να καταστήσουμε το μετα- σχηματισμό της βιομηχανίας μας ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτη- μα για την BMW τα επόμενα χρόνια: ασυμβίβαστα ηλεκτρική, ψηφιακή και κυκλική». Ο συνδυασμός έξυπνων αρχιτεκτο- νικών οχημάτων και ενός εξαιρετικά ευέλικτου δικτύου παραγωγής θα επιτρέψει στο BMWGroup να λανσά- ρει περίπου 12 αμιγώς ηλεκτρικά μο- ντέλα μέχρι το 2023. Φέτος, τα τρία μοντέλα που είναι ήδη στην αγορά - BMW i3 , MINI SE και BMW iX3 - θα πλαισιωθούν από δύο βασικά και- νοτόμα μοντέλα, και συγκεκριμένα τις BMW iX και BMW i4 , η τελευταία τρεις μήνες νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό. Αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των πολύ δημοφιλών BMW Σειράς 5 και BMW X1 θα ακολουθήσουν τα προ- σεχή χρόνια, μαζί με άλλα μοντέλα όπως η BMW Σειρά 7 και ο διάδοχος του MINI Countryman . Σύμφωνα με αυτήν τη στρατηγική, το BMW Group θα έχει τουλάχιστον ένα αμι- γώς ηλεκτρικό μοντέλο στο δρόμο στο 90% των σημερινών κατηγοριών της αγοράς μέχρι το 2023. «Συνειδητά, κάνουμε άνοιγμα στη ηλεκτροκίνηση με αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες και όχι σε περιορισμένα τμή- ματα της αγοράς», δήλωσε ο κ. Zipse. Μέχρι την εποχή που η δεύτερη φάση του σημερινού μετασχηματι- σμού θα φτάσει στο αποκορύφωμά της το 2025, οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων θα έχουν αυ- ξηθεί κατά μέσο όρο πολύ πάνω από 50% ετησίως και επομένως θα έχουν υπερδεκαπλασιαστεί συγκριτικά με το 2020. Μέχρι το τέλος του 2025, το BMWGroup σκοπεύει να παραδώσει περίπου δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα σε όλο τον κό- σμο. Η τρίτη φάση μετασχηματισμού θα ξεκινήσει το 2025, και στο στάδιο αυ- τό η προϊοντική γκάμα -που θα έχει αυξηθεί- θα επανευθυγραμμιστεί με βάση τη Neue Klasse (νέα τάξη). Αυτή θα χαρακτηρίζεται από τρεις βασικές παραμέτρους: μια πλήρως αναθεωρημένη αρχιτεκτονική ΙΤ και λογισμικού, μια νέα γενιά ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης και μπαταριών υψηλών επιδόσεων και μια ριζικά νέα προσέγγιση της βιωσιμότητας σε όλο τον κύκλο ζωής του οχήματος. Οι πα- ράγοντες αυτοί ενσωματώνονται στη συνολική αρχιτεκτονική του οχήμα- τος, που είναι βελτιστοποιημένη για ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, χωρίς συμβιβασμούς, και θα αποτελέσει νέο σημείο αναφοράς σε επίπεδο ψηφιοποίησης και εξηλεκτρισμού, διασφαλίζοντας συγχρόνως ότι η χαρακτηριστική αίσθηση BMW με- ταφέρεται σε μελλοντικές γενιές οχημάτων. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΦΙΛΟΔΟΞΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ H τεχνολογική επέλαση του BMWGroup Τρίτη φάση μετασχηματισμού από το 2025, με πλήρως αναθεωρημένη αρχιτεκτονική ΙΤ και λογισμικού, νέα γενιά ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης και μπαταριών και νέα προσέγγιση βιωσιμότητας

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=