FLEETNEWS #102
22.03.21 #102 16 σε χώρες με κλείσιμο εκθεσιακών χώρων, ενώ σε εκείνες που κράτησαν πλήρως ανοικτές τις αντιπροσωπείες τους υποχώρησαν κατά 43%. Αυτό σημαίνει μια τεράστια διαφορά 46 ποσοστιαίων μονάδων. Μερικές χώ- ρες μπήκαν σε δεύτερο κλείσιμο τον Νοέμβριο του 2020. Αυτήν τη φορά, οι περισσότερες χώρες επέτρεψαν σχήματα click & collect, και αυτό με- τρίασε τη διαφορά κατά μέσο όρο σε 18 ποσοστιαίες μονάδες, παρόλο που εξακολούθησε να υπάρχει σαφής διαφορά μεταξύ των ομάδων χωρών. Η ΛΎΣΗ CLICK & COLLECT ΜΕΤΡΊΑΣΕ ΤΗ ΖΗΜΙΆ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΊΜΑΤΟΣ Ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάριος του 2021 παρουσίασαν τον μικρότερο αντίκτυπο από το lockdown. Η δια- φορά μεταξύ χωρών με ανοιχτές και κλειστές αντιπροσωπείες ήταν μόλις 8 ποσοστιαίες μονάδες. Ωστόσο, οι ποσοστιαίες μεταβολές εντός των ομάδων ήταν πολύ μεγαλύτερες. Οι ταξινομήσεις στην πρώτη ομάδα μει- ώθηκαν μεταξύ 38% (Ηνωμένο Βασί- λειο) και 14% (Ιρλανδία), ενώ το εύρος της διαφοράς στις χώρες με αντιπρο- σωπείες εν λειτουργία αυξήθηκε από -45% (Ισπανία) σε +12% (Σουηδία). Μεμονωμένοι παράγοντες όπως οι φορολογικές αλλαγές ή η οικονομική κατάσταση ήταν πιο σημαντικοί. ΑΛΛΆ Η ΙΔΙΩΤΙΚΉ ΑΓΟΡΆ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΝΑ ΥΠΟΦΈΡΕΙ Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι το κλείσιμο των αντιπροσωπειών δεν επηρεάζει πλέον τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων. Οι εταιρείες μπορούν να προσαρμο- στούν στο click & collect πιο εύκολα ή εξυπηρετούνται από εταιρείες χρη- ματοδοτικής μίσθωσης ή διαχειρι- στές στόλου. Από την άλλη πλευρά, οι ιδιώτες πελάτες προτιμούν να μιλούν αυτο- προσώπως και να κάνουν μια δοκιμα- στική διαδρομή προτού λάβουν την απόφαση αγοράς. Οι εταιρείες βραχυπρόθεσμης μί- σθωσης, οι αντιπροσωπείες και οι κατασκευαστές δεν χρειάζονται ανοι- κτούς εκθεσιακούς χώρους για να ταξινομήσουν τα αυτοκίνητά τους, αλλά χωρίς προοπτική να τα νοικιά- σουν ή/και να τα πουλήσουν, έκοψαν τις ταξινομήσεις τους. Η Mercedes-Benz παράγει την C-Class με μέγιστη ευελιξία, αποδοτικότητα και ψηφιακή δι- κτύωση. Τα μοντέλα Saloon και Estate της νέας C-Class αρχίζουν να βγαίνουν από τη γραμμή πα- ραγωγής του εργοστασίου της Mercedes-Benz στη Βρέμη. Οι κο- ρυφαίες σε πωλήσεις σειρές των μοντέλων Mercedes-Benz κατά την τελευταία δεκαετία θα ξεκι- νήσουν να παράγονται στη Βρέ- μη, το κορυφαίο εργοστάσιο του παγκόσμιου δικτύου παραγωγής C-Class. Θα ακολουθήσουν σύ- ντομα οι νέες εγκαταστάσεις σε διεθνείς τοποθεσίες, στο Πεκίνο, το Ανατολικό Λονδίνο και τη Νό- τια Αφρική. Τα υβριδικά μοντέλα θα ακολου- θήσουν σύντομα -στο πλαίσιο της στρατηγικής «Electric first»- με συστήματα μπαταριών που θα προμηθεύει το εργοστάσιο μπα- ταριών της Mercedes-Benz στο Jawor της Πολωνίας. Η τοπική παραγωγή της Κίνας για την κινεζική αγορά αποτελεί κα- θοριστικό παράγοντα επιτυχίας. Η Κίνα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά του C-Class Saloon από το 2016. Το εργοστάσιο του Πεκί- νου παράγει την έκδοση μακρού μεταξονίου της C-Class για την κινεζική αγορά. Στο Ανατολικό Λονδίνο, τα μοντέ- λα Saloon με δεξί και αριστερό τιμόνι κατασκευάζονται για πα- γκόσμια εξαγωγή. Η παραγωγή γίνεται βάσει των τελευταίων μεθόδων και δια- δικασιών, περιλαμβανομένων ενός νέου συστήματος συνερ- γείου αμαξωμάτων, βελτιωμένης ευελιξίας, αποδοτικότητας και βιωσιμότητας. Χάρη στις καινο- τόμους τεχνολογίες, το βαφείο του εργοστασίου στο Ανατολικό Λονδίνο μειώνει την κατανάλωση ενέργειας ανά όχημα κατά 25%. «Με την έναρξη της παραγωγής της νέας C-Class, το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μας αποδεικνύει και πάλι τη μεγάλη ευελιξία του. Οι ομάδες μας σε τρία εργοστάσια, σε τρεις ηπείρους, έχουν επιδείξει άριστη συνεργασία. Έτσι, τα σύγχρονα εργοστάσιά μας είναι σε θέση να παράγουν εξαιρετικά οχήματα όπως η νέα C-Class» , λέει ο Jörg Burzer , μέλος του Δ.Σ. της Mercedes- Benz AG , υπεύθυνος Παραγωγής και Διαχείρισης της Εφοδιαστικής Αλυσίδας. ΕΝΑΡΞΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ C-CLASS ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ MERCEDES-BENZ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=