FLEETNEWS #101

16.03.21 #101 8 Η κερδοφόρα απόδοση του BMW Group κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020 απέφερε τελικά κέρδη. Παρά την παγκόσμια πανδημία, ο premium κατασκευαστής αυτοκινήτων ση - μείωσε εντυπωσιακά κέρδη προ φό - ρων τους τελευταίους έξι μήνες του έτους, που ανέρχονται σε 4.724 εκατ. ευρώ, 9,8% αύξηση σε σχέση με το ήδη υψηλό ποσό του προηγούμενου έτους ύψους 4.303 εκατ. ευρώ. Μετά τη μείωση της κερδοφορίας που υπήρξε απόρροια της πανδη - μίας, το δεύτερο τρίμηνο το BMW Group επέστρεψε γρήγορα σε κερ - δοφόρα πορεία. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, παρέδωσε πάνω από 1,36 εκατομμύρια μονάδες σε πελάτες, σημαντικά περισσότερες από την αντίστοιχη περίοδο ένα χρό - νο νωρίτερα. Οι όγκοι και τα κέρδη αυξήθηκαν αντίστοιχα στο τελευταίο τρίμηνο του έτους. «Η απόδοσή μας στο δεύτερο εξάμηνο του έτους έδειξε πόσο ισχυρό είναι το BMW Group. Συγκεντρώνοντας όλες μας τις δυνάμεις, ξεπεράσαμε σύντομα τον αντίκτυπο εβδομάδων παύσης λει- τουργίας των εργοστασίων και εθνικών lockdown. Και διασφαλίσαμε πως το BMW Group δεν μένει στάσιμο» , δή - λωσε ο Oliver Zipse , πρόεδρος του Δ.Σ. της BMW AG . «Αναπτύξαμε την εταιρική μας στρατηγική και κυρίως υιοθετήσαμε μια ολιστική προσέγγι- ση βιωσιμότητας. Ξεκινάμε το 2021 αναζωογονημένοι και με ούριο άνεμο. Ακολουθούμε έναν σαφή οδικό χάρτη μετασχηματισμού, για να διασφαλίσουμε τη συνέχιση της επιτυχίας μας ως κο- ρυφαίου premium κατασκευαστή στον κόσμο». Χάρη στον υψηλότερο αριθμό ηλε - κτροκίνητων μοντέλων BMW και MINI που παραδόθηκαν, το BMW Group βελτίωσε το στόχο εκπομπών των 104 g/kmπου είχε οριστεί για τον ευρωπαϊκό στόλο του το 2020, επι - τυγχάνοντας (προσωρινό) ποσοστό 99 g/km. Σε συνδυασμό με διαφα - νείς στόχους για την εξοικονόμηση πόρων, το BMWGroup προτίθεται να προσφέρει το «πιο πράσινο» ηλεκτρι - κό αυτοκίνητο στην αγορά. ΠΈΝΤΕ ΑΜΙΓΏΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΆ ΜΟΝΤΈΛΑ ΔΙΑΘΈΣΙΜΑ ΤΟ 2021 Η ηλεκτρική κινητικότητα ήταν ο βασικός μοχλός ανάπτυξης το 2020. Συνολικά 192.662 ηλεκτρικά οχήματα μάρκας BMW και MINI πωλήθη - καν παγκοσμίως, κατά ένα τρίτο περισσότερα από το προηγούμενο έτος (+31,8%). Οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων αυξήθηκαν, αντίστοιχα, κατά 13% και σχεδόν 40%. Στην Ευ - ρώπη, το ποσοστό των συνολικών παραδόσεων που αντιπροσωπεύουν τα ηλεκτρικά οχήματα ανέρχεται ήδη στο 15%. Μετά την κυκλοφορία της στην Κίνα το φθινόπωρο του 2020, η BMW iX3 κυκλοφόρησε επίσης στις ευρωπαϊκές αγορές τις τελευταίες εβδομάδες. Μαζί με την BMW i3, το MINI Cooper SE , καθώς και τις επερχόμενες BMW i4 και iX , συνολι - κά πέντε ηλεκτρικά μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μέχρι το τέλος του έτους. ΕΝΙΑΊΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΌΣ Παράλληλα, το BMW Group ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στον τρόπο πα - ρουσίασης των απολογισμών του. Για πρώτη φορά, συνδυάζει τον ετήσιο απολογισμό και την έκθεση βιωσιμό - τητας για το έτος αναφοράς 2020 σε έναν ενιαίο απολογισμό του ομίλου. Ο Dr. Nicolas Peter , μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος για τα Οικο - νομικά, δήλωσε: «Η έκθεση του BMW Group για το 2020 δείχνει ότι το επιχει- ρηματικό μας μοντέλο και η βιωσιμότητα δεν μπορούν να διαχωριστούν. Διοικού- με το BMW Group σύμφωνα με οικονο- μικές και μη οικονομικές παραμέτρους και παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα με διαφανή τρόπο κάθε χρόνο. Ως κα- τασκευαστές πολυτελών οχημάτων, λειτουργούμε με υπευθυνότητα και επιδιώκουμε να είμαστε πρότυπο για τη βιομηχανία. Οι κύριοι δείκτες βιώσιμης ανάπτυξης έχουν την ίδια βαρύτητα στους απολογισμούς μας με τα οικονο- μικά στοιχεία». Περισσότερα στο fleetnews.gr BMWGROUP Ισχυρό δεύτερο εξάμηνο 2020 Ο NICHOLAS BERNARD ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ Ο Nicholas Bernard ανέλαβε Chief Operating Officer στον τομέα αυτοκι - νήτου του Ομίλου Σφακιανάκη. Μέχρι πρότινος ήταν Sales and Marketing Director της Audi στην Kosmocar . Κατά το παρελθόν υπήρξε σημαντικό στέλεχος του Ομίλου Σφακιανάκη , όπου είχε την ευθύνη της εμπορικής διεύθυνσης της Suzuki , επίσημος εισαγωγέας της οποίας είναι ο όμιλος αυτός. Η δραστηριοποίηση του ομίλου, πέραν της Suzuki, περιλαμβάνει την εμπορία αυτοκινήτων Abarth , Alfa Romeo , BMW , Dacia , Fiat , Ford , Jeep , MINI , Nissan , Opel , Renault , Skoda και Volvo , καθώς και τον κλά - δο μίσθωσης οχημάτων μέσω της Executive Lease, που αντιπροσωπεύει την Enterprise στην Ελλάδα, διαθέτο - ντας υπηρεσίες βραχυχρόνιας και μακροχρόνιας μίσθωσης. Ο κ. Bernard είναι κάτοχος πτυχίου Διοίκησης Επιχειρή - σεων με ειδίκευση στοMarketing από το Deree College καθώς και MBA από το SDA Bocconi τουMιλάνου. Διαθέτει πολυετή εμπειρία σε θέσεις ευθύνης στο χώρο του αυτοκινήτου, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα. N. Bernard

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=