FLEETNEWS #101
16.03.21 #101 16 Τα σχέδια για τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου από τις μεταφορές πρέπει να περιλαμβάνουν τον τερμα - τισμό των πωλήσεων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων και φορτηγών, σύμφωνα με εννέα ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποί - ων και η Ελλάδα . Όπως αναφέρει το Reuters , οι εννέα χώρες ζητούν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να ορίσει ημερομηνία απαγόρευσης των πωλήσεων καινούργιων οχημάτων βενζίνης και ντίζελ σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, ώστε να ευθυ - γραμμιστεί ο τομέας των μεταφορών με τους κλιματικούς στόχους. Με επικεφαλής τη Δανία και την Ολλανδία, η Αυστρία, το Βέλγιο, η Ελλάδα, η Ιρλανδία, η Λιθουανία, το Λουξεμβούργο και η Μάλτα, απευ - θύνθηκαν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ζητώντας πιο φιλόδοξη πολιτική για την αντιμετώπιση των αερίων θερ - μοκηπίου της Ε.Ε. που προέρχονται από τις μεταφορές. Αυτή πρέπει να περιλαμβάνει μια φάση σταδιακής κατάργησης της πώλησης στην Ε.Ε. νέων αυτοκινήτων και φορτηγών που κινούνται με βενζίνη ή πετρέλαιο, για να υποστηρίξει τη μετάβαση σε οχή - ματα μηδενικών εκπομπών. «Πρέπει να επιταχύνουμε την πράσινη μετάβαση των οδικών μεταφορών και ως νομοθέτες να στείλουμε σαφή μη- νύματα σε κατασκευαστές αυτοκινήτων και καταναλωτές σε ολόκληρη την Ε.Ε.» , δήλωσε ο Δανός υπουργός για το κλίμα, Dan Jorgensen . Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα προτείνει αυστηρότερα πρότυπα CO2 για νέα αυτοκίνητα στην Ευρώπη τον Ιούνιο, ως μέρος μιας δέσμης πολιτικών που αποσκο - πούν στην επίτευξη του στόχου της να μειώσει τις καθαρές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου στην Ε.Ε. του - λάχιστον κατά 55% έως το 2030, σε σχέση με το επίπεδο του 1990, και να οδηγήσει την περιοχή σε κλιμα - τική ουδετερότητα έως το 2050. Οι εννέα χώρες επισημαίνουν ότι τα ισχύοντα πρότυπα CO2 χρειάζονται «σημαντική ενίσχυση» και η Ε.Ε. πρέπει επίσης να ενισχύσει την υπο - δομή φόρτισης και ανεφοδιασμού για οχήματα μηδενικών εκπομπών. Ακόμα, η νομοθεσία της ΕΕ θα πρέ - πει επίσης να τροποποιηθεί ώστε να επιτρέψει στις χώρες να αναλάβουν εθνική δράση για τη σταδιακή κατάρ - γηση νέων βενζινοκίνητων και ντίζελ αυτοκινήτων. ΕΝΝΕΑ ΧΩΡΕΣ ΖΗΤΟΥΝΝΑ ΟΡΙΣΘΕΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ Να ορίσει χρονοδιάγραμμα η Ε.Ε. Νέο λογότυπο για προώθηση της μάρκας στη νέα εποχή. Η τελευταία μορφή του εμβλήματος της Renault, που δημιουρ - γήθηκε το 1992 και επανασχεδιάστηκε το 2015, είχε αρχίσει να γερνά. Για να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις μιας σύγχρονης διεθνούς μάρκας, αλλά και την πολλα - πλότητα των πεδί - ων έκφρασης, ιδιαί - τερα της ψηφιακής, μια νέα μορφή ήταν υπό μελέτη από το 2019, εξηγεί ο Gilles Vidal , διευθυντής Σχεδιασμού της Renault. «Η ισορρο- πία μεταξύ της κλη- ρονομιάς της μάρκας και της εισόδου σε μια νέα εποχή, σύμβολο του μέλλοντος», το πρό - σφατα αποκαλυφθέν λογότυπο, πιο σύγχρονο και σφριγηλό, στοχεύει να ξεπεράσει τη σημερινή φήμη. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΤΗ RENAULT Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ I-SHIFT ΤΗΣ VOLVO TRUCKS Η καινοτομία της αυτoματοποι - ημένης χειροκίνητης μετάδοσης (AMT) I-Shift της Volvo Trucks εξακολουθεί να αποτελεί σημα - ντικό ορόσημο στη βιομηχανία, χάρη στη θετική επίδρασή της στην κατανάλω - ση καυσίμου, στην απόδοση του οχήματος, στην ασφάλεια και στην άνεση του οδηγού. Μέχρι το τέλος του 2020, περισσότερα από ένα εκατομμύριο φορτηγά Volvo σε όλο τον κόσμο έχουν πωληθεί με το I-Shift. Και καθώς πέρασαν 20 χρόνια από την κυκλοφορία του, αυτή η πρωτοποριακή τεχνολογία κινητήρα συνεχίζει να αναπτύσσε - ται για μελλοντικά κέρδη.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=