FLEETNEWS #101

16.03.21 #101 12 Η Volkswagen αναμένεται να βρί - σκεται σε κορυφαία θέση στην πα - γκόσμια αγορά ηλεκτροκίνησης από το 2022, αποτελώντας σημείο ανα - φοράς για τους υπόλοιπους κατα - σκευαστές, είτε παραδοσιακούς είτε νέους στο χώρο της αυτοκίνησης. Αυτό κατέδειξε παγκόσμια μελέτη της UBS, του χρηματοπιστωτικού ελβετικού κολοσσού, σχετικά με τις προοπτικές των πιο σημαντικών κατασκευαστών αυτοκινήτων αλλά και νέων εταιρειών ή μαρκών που έκαναν την εμφάνισή τους στο χώρο τα τελευταία χρόνια, ταυτόχρονα με τις ραγδαίες εξελίξεις όσον αφορά στην ηλεκτροκινητικότητα. «Είναι σε θέση να ανταγωνιστεί επι- τυχημένα την Tesla και είναι σημείο αναφοράς για άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων» : με αυτόν τον τρόπο ο Patrick Hummel , επικεφαλής της ευρωπαϊκής και αμερικανικής έρευ - νας αυτοκινήτου και κινητικότητας στην UBS , αξιολογεί την ηλεκτρική πλατφόρμα MEB της Volkswagen. Η μελέτη δεν στάθηκε μόνο στις οικονομικές παραμέτρους κάθε εται - ρείας, αλλά εμβάθυνε και σε τομείς όπως ο τεχνολογικός βαθμός ετοι - μότητας για την ηλεκτροκίνηση. Όχι τυχαία, τα αποτελέσματα της μελέτης δημοσιεύτηκαν στις 2 Μαρ - τίου με τον τίτλο «Το ID.3 στα εξ ων συνετέθη: Η μεγαλύτερη ευκαιρία στα Ηλεκτρικά Οχήματα - Σύσταση Αγοράς» , με ευθεία προτροπή στους επενδυτές να προτιμήσουν τη μετο - χή της Volkswagen. Με τη δημοσί - ευση της μελέτης, οι αναλυτές της UBS χαρακτήρισαν τη συγκεκριμένη μετοχή επενδυτική ευκαιρία, αυξάνο - ντας την τιμή-στόχο της κατά 50% με ορίζοντα δωδεκαμήνου, από τα 200 ευρώ στα 300. «Η αγορά ανέμενε την ανάπτυξη του BEV μας και ήθελε να δει κάποια σημάδια, οπότε εδώ είμαστε…» , έγραψε ο Herbert Diess , CEO του Volkswagen Group , στο LinkedIn . Στο πλαίσιο διεξαγωγής της μελέτης, ειδικοί αποσυναρμολόγησαν πλήρως ένα ID.3 . Μελετώντας το, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως η αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (ΜΕΒ) του Volkswagen Group αντι - προσωπεύει σήμερα το πιο εντυπωσι - ακό τεχνολογικό υπόβαθρο που έχει παρουσιαστεί από μια καθιερωμένη αυτοκινητοβιομηχανία πάνω στην ηλεκτροκίνηση. Τα βασικά ευρήματα της μελέτης της UBS είναι τα εξής: „ Η αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB), που απο - τελεί τη βάση για την ηλεκτρική επίθεση της Volkswagen, είναι πλήρως ανταγωνιστική ως προς το κόστος με αντίστοιχες προσεγγί - σεις που προέρχονται από μάρκες που κατασκευάζουν αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα. „ Το Volkswagen Group με την ΜΕΒ επιτυγχάνει κορυφαίες επιδόσεις όσον αφορά το βαθμό ενεργειακής απόδοσης, την κατασκευαστική ευελιξία και την ενεργειακή πυκνό - τητα των μπαταριών. „ Όσον αφορά το κόστος της μπατα - ρίας, το ID.3 συγκαταλέγεται μετα - ξύ των τριών καλύτερων μοντέλων παγκοσμίως, με κόστος περίπου 100 δολάρια ανά κιλοβατώρα. „ Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από κο - ρυφαίους κατασκευαστές όπως οι μάρκες του Volkswagen Group, ενδέχεται να έχουν φτάσει στα ίδια επίπεδα με αυτά των σημερινών μοντέλων εσωτερικής καύσης, ως προς το κόστος και τα περιθώρια κέρδους, πριν το 2025. „ Όσον αφορά την πλατφόρμα λογισμικού και το οικοσύστημα ηλεκτροκίνησης, το Volkswagen Group βρίσκεται μπροστά από τους υπόλοιπους, «παραδοσιακούς» κα - τασκευαστές αυτοκινήτων. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΜΕΛΈΤΗUBS ΗVolkswagen στην κορυφή των EV το 2022 ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ HYUNDAI KONA ΚΑΙ ΝΕΟ KONA N LINE Το ανανεωμένο Hyundai KONA διαθέτει μεγαλύτερες διαστάσεις, κομψή και εκλεπτυσμένη σχεδία - ση και -για πρώτη φορά- θα είναι διαθέσιμο και στη σπορ έκδοση εξοπλισμού N Line . Το ανανεωμένο Hyundai KONA δι - αθέτει μια σειρά βελτιώσεων που προέκυψαν από τις προτιμήσεις των Ευρωπαίων πελατών. Η ανανε - ωμένη εμφάνιση -για πρώτη φορά διαθέσιμο και στη σπορ έκδοση N Line- του εξασφαλίζει μια πιο δυναμική νέα εικόνα. Η καινούργια γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει σπορ και φιλικές προς το περιβάλ - λον επιλογές. Οι αναβαθμισμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και άνεσης προσφέρουν μια ακόμα καλύτερη οδηγική εμπειρία. Όλα αυτά και πολλά ακόμη καθιστούν το νέο KONA μια ακόμα πιο ελκυ - στική επιλογή για τους Ευρωπαί - ους πελάτες της Hyundai Motor . Αναλυτικά στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=