FLEETNEWS #101

16.03.21 #101 11 Η Honda Motor Co., Ltd. ξεκίνησε, στις 5 Μαρτίου 2021, το leasing του Honda Legend EX στην Ιαπωνία, το οποίο εξοπλίζεται με τη νέα γενιά του συστήματος ασφαλείας Honda Sensing Elite . Το Honda Sensing Elite βασίζεται στη λειτουργικότητα του Honda Sensing , το οποίο είναι στά - νταρ σε όλη την ευρωπαϊκή γκάμα αυτοκινήτων της μάρκας. Μία εξαιρετική τεχνολογία του συ - στήματος είναι η λειτουργία “Traffic Jam Pilot” , που πληροί τις προϋ - ποθέσεις για αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 (SAE 3) , για την οποία η Honda έχει λάβει την απαιτούμενη έγκριση από το Ιαπωνικό Υπουργείο Χωροταξίας, Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού (MLIT). Η τεχνολο - γία Traffic Jam Pilot επιτρέπει στο αυτόνομο σύστημα οδήγησης να καθοδηγεί το όχημα υπό ορισμένες συνθήκες, αντί του οδηγού, όπως στην περίπτωση που αυτό βρίσκεται σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφό - ρησης σε αυτοκινητόδρομο. Για τον έλεγχο του οχήματος, το σύστημα προσδιορίζει τη θέση του όπως και τις οδικές συνθήκες χρη - σιμοποιώντας δεδομένα από τους τρισδιάστατους χάρτες υψηλής ευ - κρίνειας και το παγκόσμιο δορυφο - ρικό σύστημα πλοήγησης (GNSS3), αναγνωρίζοντας περιμετρικά σε γω - νία 360 μοιρών το περιβάλλον γύρω από το όχημα με τη βοήθεια εξωτε - ρικών αισθητήρων. Ταυτόχρονα, το σύστημα παρακολουθεί την κατά - σταση του οδηγού χρησιμοποιώντας την κάμερα παρακολούθησης που είναι τοποθετημένη μέσα στο όχημα. Βασισμένη σε αυτή την ευρεία γκάμα πληροφοριών, η κύρια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) προβαίνει στις σωστές διαγνώσεις, προβλέψεις και αποφάσεις και εφαρμόζει έλεγχο υψηλού επιπέδου στην επιτάχυνση, το φρενάρισμα και τη διεύθυνση του οχήματος, για να βοηθήσει τον οδηγό να επιτύχει ομαλή οδήγηση υψηλής ποιότητας. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΑΥΤΟΝΟΜΗΟΔΗΓΗΣΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 3 Η νέα γενιά του Honda Sensing Elite Η Audi ξεκίνησε τη σταδιακή αποκάλυψη ενός ολοκαίνουργιου ηλεκτρικού μοντέλου στην γκάμα της, του Q4 e-tron , δίνοντας στη δημοσιότητα φωτογραφίες και λεπτομέρειες από το φουτουρι - στικό εσωτερικό του. Το πρωτότυπο αυτού του compact ηλεκτρικού SUV είχε παρουσιάσει η Audi στο 89 o Σα- λόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (GIMS) τον Μάρτιο του 2019. Από τις πρώτες εικόνες, γίνεται αντιληπτό ότι το νέο ηλεκτρικό compact SUV είναι εξοπλισμέ - νο με τεχνολογίες χειρισμού και στοιχεία από το μέλλον. Ωστόσο, δεν ξενίζει οδηγό και επιβάτες, που θα νιώθουν άνετα και οικεία, απολαμβάνοντας χώρους και άνε - ση από μεγαλύτερες κατηγορίες. Κορυφαίο ίσως χαρακτηριστικό του εσωτερικού εξοπλισμού του νέου μοντέλου παραγωγής, η καινοτόμος head-up οθόνη επαυ - ξημένης πραγματικότητας, που συνταιριάζει τον πραγματικό με τον εικονικό κόσμο, με τις οδηγί - ες πλοήγησης να εκτείνονται στο οπτικό βάθος πεδίου του οδηγού. Αν σε αυτή προστεθεί το πρω - τοποριακό concept τιμονιού με λειτουργία αφής με το οποίο είναι εξοπλισμένο το νέο Q4 e-tron, αντιλαμβάνεται εύκολα κάποιος ότι το νέο μοντέλο αποτελεί μια πρόγευση ενός συναρπαστικού ηλεκτρικού μέλλοντος. Η αρχι - τεκτονική της αρθρωτής πλατ - φόρμας για την ηλεκτροκίνηση (MEB) στην οποία βασίζεται το Q4 e-tron, εγγυάται μεγάλη ευρυ - χωρία και οι αριθμοί το επιβεβαι - ώνουν: με μήκος 4.590 χιλιοστά, πλάτος 1.865 χιλιοστά και ύψος 1.613 χιλιοστά, το Q4 e-tron είναι μεν από τα μεγαλύτερα compact SUV, όμως οι εσωτερικοί χώροι, το τοποθετούν σε μεγαλύτερη κατηγορία. Με μπροστινό πρό - βολο μόλις 86 εκατοστά, το 2,76 μέτρων μεταξόνιο εξασφαλίζει εσωτερικό μήκους 1,83 μέτρων, αντίστοιχο με ένα μεγάλο SUV. Το νέο Audi Q4 e-tron θα απο - καλύπτεται σταδιακά τους επό - μενους μήνες, ενώ τα πρώτα αυ - τοκίνητα θα εμφανιστούν στους δρόμους το φθινόπωρο. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚO ΤΟΥ ΝEΟΥ AUDI Q4 E-TRON

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=