FLEETNEWS #100
08.03.21 #100 41 τά την οποία ο ευρωπαϊκός στόλος αυτοκινήτων εξαρτάται σχεδόν εξ ολοκλήρου από τις εισαγωγές αργού πετρελαίου. Η αυξημένη απόδοση των μπαταριών και η ανακύκλωση θα επιτρέψουν τη σημαντική απεξάρτη - ση της Ε.Ε. από εισαγωγές πρώτων υλών σε σχέση με το πετρέλαιο». Γενικά, τα EV είναι πολύ καλύτερα για το περιβάλλον, απαιτώντας 58% λιγό - τερη ενέργεια από ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της ζωής τους, σύμφωνα με τη μελέτη. Και, όπως δείχνει το εργαλείο ανάλυ - σης κύκλου ζωής της T&E, ακόμα και στην Πολωνία, η οποία διαθέτει την πιο ρυπογόνο παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος στην Ε.Ε., τα EV εκπέμπουν 22% λιγότερο CO2 από τα βενζινοκί - νητα αυτοκίνητα. Παρά την πανδημία, η Sixt έκλει - σε το 2020 με κέρδος, έστω μι - κρό. Η εταιρεία συνεχίζει τη δι - εθνή της επέκταση, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ και την ανάπτυξή της σε νέους τομείς, όπως η Van & Truck . Το κα - λοκαίρι, ο CEO Erich Sixt θα αποσυρθεί και θα αντικατασταθεί από τους Alexander και Konstantin Sixt . Μετά την αξιολόγηση των προκαταρκτικών στοιχείων, η Sixt έκλει - σε το 2020 με οριακά θετικό EBT 7,3 εκατ. ευρώ παρά τη μαζική κατάρρευση των ταξι - διωτικών δραστηριοτή - των παγκοσμίως. Λαμ - βάνοντας υπόψη τους σημαντικούς περιορι - σμούς και τις μειώσεις της ζήτησης λόγω της πανδημίας Covid-19, καθώς και τις υψηλές επενδύσεις που πραγματοποι - ήθηκαν στις ΗΠΑ, την πιο ανα - πτυγμένη αγορά, το ενοποιημένο EBT του ομίλου ανήλθε σε -81,5 εκατ. ευρώ και κυμάνθηκε στο προβλεπόμενο όριο μεταξύ -70 εκατ. και -95 εκατ. ευρώ. Μετά από φόρους και συμπε - ριλαμβανομένου του αποτελέσματος από την παύση της δραστηριό - τητας leasing, ο όμιλος πέτυχε μικρό κέρδος ύψους 2,0 εκατ. ευρώ. Το εταιρικό EBITDA, το οποίο αναφέρεται στο ενοποιημένο λειτουργι - κό αποτέλεσμα, συμπε - ριλαμβανομένων των επιτοκίων, της υποτί - μησης και της απόσβε - σης των ενοικιαζόμενων οχημάτων, έδειξε ακό - μα και καθαρό κέρδος ύψους 75,6 εκατ. ευρώ για το Τμήμα Κινητικό - τητας το 2020. Το διαφοροποι - ημένο επιχειρηματικό μοντέλο της Sixt με τη συνεχή σταθερή αξιοποίηση της δυνατότητας των γραφείων πόλης, καθώς και ο τομέας των μακροπρόθεσμων ενοικιάσεων και συνδρομών αυ - τοκινήτων, επέτρεψαν στον πά - ροχο υπηρεσιών κινητικότητας να διατηρήσει τη μείωση των εσό - δων του ομίλου στο -38,8% στα 1,53 δισ. ευρώ και, επομένως, πο - λύ κάτω από τη μέση πτώση της διεθνούς εναέριας κυκλοφορίας, η οποία κατέρρευσε κατά 76% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο Erich Sixt, CEO της Sixt SE, δή - λωσε: «Η SIXT δραστηριοποιήθηκε, παρέμεινε πιστή στην πορεία της και εκμεταλλεύτηκε την κρίση ως ευκαιρία, αντί να περιμένει απλώς καλύτερες ημέρες. Το γεγονός ότι καταφέραμε να επιτύχουμε έστω ένα μικρό κέρδος στην Ευρώπη, αποδεικνύει την επιτυχία μας στη διαχείριση κρίσεων και την προσαρ- μοστικότητα του επιχειρηματικού μας μοντέλου ακόμα και σε αυτήν την ασυνήθιστη κατάσταση. Ακόμα πιο σημαντικές όμως είναι οι επεν- δύσεις μας στο μέλλον». Περισσότερα στο fleetnews.gr SIXT : ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ (ΜΙΚΡΑ) ΚΕΡΔΗ ΤΟ 2020 - ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΝΕΟΙ CEO Alexander Sixt Konstantin Sixt Έξαρση πωλήσεων EV το 2020 Πηγή: Ανάλυση T&E βάσει των τριμηνιαίων στοιχείων της ACEA για τις ταξινομήσεις ανά καύσιμο
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=