FLEETNEWS #100
08.03.21 #100 30 Η Daimler Truck AG και το Volvo Group ολοκλήρωσαν τις συναλλα - γές για την ίδρυση της κοινοπραξίας κυψελών καυσίμου που είχαν ανα - κοινώσει. Το Volvo Group απέκτησε το 50% των συμφερόντων της υπάρ - χουσας Daimler Truck Fuel Cell GmbH & Co. KG για περίπου 0,6 δι - σεκατομμύρια ευρώ σε μετρητά και άνευ χρεών. Στόχος είναι να καταστεί η νέα κοινοπραξία κορυφαίος παγκό - σμιος κατασκευαστής κυψελών καυ - σίμου και να βοηθήσει στην πραγμα - τοποίηση σημαντικής προόδου στις καθαρές και βιώσιμες μεταφορές έως το 2050. Η Daimler Truck AG και το Volvo Group συμφώνησαν να με - τονομάσουν την εταιρεία cellcentric GmbH & Co. KG . Η κοινοπραξία πρωτίστως θα ανα - πτύξει, θα παραγάγει και θα εμπο - ρευματοποιήσει συστήματα κυψε - λών καυσίμου για χρήση κατ’ αρχάς σε βαρέα φορτηγά, καθώς και άλλες εφαρμογές. Βασικός στόχος της Daimler Truck AG και του Volvo Group είναι να ξεκινήσει με δοκιμές πελατών φορτηγών κυψελών καυ - σίμου σε περίπου τρία χρόνια και να περάσει σε μαζική παραγωγή κατά το δεύτερο ήμισυ της δεκαετίας. Το Volvo Group και η Daimler Truck AG διαθέτουν ίσα συμφέροντα στην κοινοπραξία, αλλά παραμένουν ανταγωνιστές σε όλους τους άλλους τομείς, όπως η τεχνολογία οχημάτων και η ενσωμάτωση κυψελών καυσί - μου στα φορτηγά. ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΚΥΨΕΛΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ CELLCENTRIC Daimler Truck AG και Volvo Group Το όραμα της Toyota για μια βιώσιμη κοινωνία υδρογόνου αντιλαμβάνεται τη σημασία του υδρογόνου ως βιώσιμης και άφθονης πηγής μεταφοράς και αποθήκευσης ενέργειας. Έχει τη δυνατότητα να παρέχει κινητικό - τητα μηδενικού άνθρακα, όχι μό - νο για οχήματα δρόμου αλλά και για τρένα, πλοία και αεροπλάνα και να παρέχει ενέργεια στη βιο - μηχανία, τις επιχειρήσεις και τα σπίτια. Αποτελεί επίσης αποτελε - σματικό μέσο αποθήκευσης ανα - νεώσιμης ενέργειας και μπορεί να μεταφερθεί όπου χρειάζεται. Η Toyota ξεκίνησε την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου το 1992, παρουσιάζοντας με επιτυχία το Mirai sedan στις παγκόσμιες αγο - ρές το 2014. Αυτό το πρωτοπο - ριακό επίτευγμα οφείλεται στην παγκόσμια κορυφαία εμπειρία υβριδικής τεχνολογίας της εται - ρείας, τη βασική τεχνολογία για ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών κι - νητήρων ηλεκτρικών οχημάτων. Η βασική ιδέα της υβριδικής ισχύ - ος προσαρμόστηκε με επιτυχία και οδήγησε στην παραγωγή οχη - μάτων υβριδικών ηλεκτρικών (HEV), ηλεκτρικών υβριδικών plug-in (PHEV), ηλεκτρικών μπα - ταρίας (BEV) και -ξεκινώντας με το Mirai- ηλεκτρικών κυψελών καυσίμου (FCEV). Το καθένα έχει ιδιότητες που ταιριάζουν σε δια - φορετικές απαιτήσεις κινητικό - τητας: για παράδειγμα, τα BEV για μικρότερες μετακινήσεις και αστι - κή οδήγηση. Τα HEV και PHEV για γενική χρήση και μεγάλες προσωπικές μετακινήσεις και τα FCEV ως μεγαλύτερα επιβατικά αυτοκίνητα, βαρέα οχήματα και δημόσιες συγκοινωνίες. Σε 23 χρόνια μαζικής παραγωγής, η Toyota πούλησε πάνω από 16 εκατομμύρια υβριδικά οχήμα - τα παγκοσμίως, καθιστώντας την τεχνολογία κοινότοπη και βοηθώντας στην εξοικονόμηση εκατομμυρίων τόνων εκπομπών άνθρακα. Τώρα κυκλοφορεί μια νέα γενιά Mirai, ένα αυτοκίνητο που μεταφέρει την τεχνολογία FCEV σε ανώτερο επίπεδο και προσφέρει μεγαλύτερη συναι - σθηματική ελκυστικότητα στους πελάτες όσον αφορά στο δυναμι - κό, σύγχρονο ύφος και τις πιο ικα - νοποιητικές οδηγικές επιδόσεις. Ένα πλήρως επανασχεδιασμένο σύστημα κυψελών καυσίμου, η έξυπνη κατανομή και η αερο - δυναμική απόδοση επεκτείνουν την αυτονομία στα περίπου 650 χλμ., χωρίς εκπομπές εκτός από καθαρό νερό. Η πρακτικότητα απόκτησης ενός FCEV υδρογόνου θα αυξάνεται σταθερά, καθώς οι αγορές θα βελτιώνουν τις υποδο - μές υδρογόνου, θα αυξάνεται το πλήθος των πρατηρίων ανεφοδια - σμού και κυβερνήσεις και τοπικές αρχές θα θεσπίσουν νέα κίνητρα και κανονισμούς για καθαρότερη κινητικότητα. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΤΟ ΝΕΟ TOYOTA MIRAI
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=