FLEETNEWS #100

08.03.21 #100 14 ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΤΟ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ SUV HYUNDAI BAYON Η Hyundai Motor αποκάλυψε τη σχεδίαση του Bayon. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μικρομε- σαίο SUV σχεδιασμένο ειδικά για την Ευρώπη. Το ολοκαίνουργιο Bayon αποτε- λεί το νεότερο και πιο μικρό μέ- λος της δημοφιλούς οικογένειας των SUV της Hyundai. Διαθέτει συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις και ευρύχωρο εσωτερικό. Μία μεγάλη λίστα έξυπνων hi- tech συστημάτων ασφάλειας και συνδεσιμότητας κάνουν το νέο μοντέλο να ξεχωρίζει στην κα- τηγορία του. Τεχνολογίες αιχμής σε ασφάλεια και συνδεσιμότητα εκδημοκρατίζονται και γίνονται προσιτές σε όλους. Με το Bayon, η Hyundai συμπλη- ρώνει την παρουσίαση επτά νέων μοντέλων σε μόλις 12 μήνες, προ- σμετρώντας όλους τους τύπους αμαξωμάτων και κινητήρων, καθιστώντας το 2020 ένα έτος ρεκόρ για τη διεύρυνση και την ανανέωση της γκάμας της. Το νέο μοντέλο αποτελεί την τε- λευταία σχεδιαστική προσέγγιση της SUV γκάμας της Hyundai και, χάρη στις εντυπωσιακές αναλο- γίες και τα αιχμηρά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του, είναι εντυ- πωσιακό και ξεχωριστό με την πρώτη ματιά. Ενσωματώνει τη σχεδιαστική φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai, συνδυ- άζοντας την αρμονία μεταξύ των αναλογιών, της σχεδίασης, του στυλ και της τεχνολογίας. Το Bayon διαθέτει μια αναβαθ- μισμένη και αποδοτική γκάμα κινητήρων Kappa με εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2. Ξεκινώντας με τον δη- μοφιλή κινητήρα 1.2 MPi, 84 PS, που συν- δυάζεται με 5MT κι- βώτιο, περνάμε στον 1.0 T-GDi κινητήρα, που αποδίδει 100 PS και μπορεί να συνδυαστεί τόσο με χειροκί- νητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων (6MT) όσο και με αυτόματο 7DCT. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 1.0lt T-GDi 48V Hybrid κινητή- ρας με ισχύ 100 PS ή και 120 PS, o οποίος μπορεί να συνδυαστεί με το έξυπνο 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6 iMT) ή με το αυτόματο 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη (7DCT). Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2021. Αναλυτικά στο fleetnews.gr Η Mercedes-Benz Bank AG ολοκλή - ρωσε με επιτυχία το 2020, μια δύ - σκολη χρονιά κυρίως λόγω της παν - δημίας Covid-19. Ο συνολικός όγκος των συμβάσεων χρηματοδοτικής μίσθωσης για τα επιβατικά οχήματα του ομίλου Daimler στο τέλος του 2020 ήταν 25,9 δισ. ευρώ, στο ίδιο επίπεδο με το προηγούμενο έτος. Χά - ρη στις μακροχρόνιες συμβάσεις στο υπάρχον χαρτοφυλάκιο, η εταιρεία που εδρεύει στη Στουτγάρδη ήταν σε θέση να αντισταθμίσει σε μια αγορά οχημάτων που μειώθηκε κατά τη διάρκεια του έτους λόγω πανδημίας τη μείωση των νέων χρηματοδοτικών μισθώσεων και χρηματοδοτήσεων. Επιπλέον, η εταιρεία σημείωσε ρεκόρ στη δραστηριότητα μεταχειρισμένων οχημάτων το 2020 με όγκο 2,1 δισ. ευρώ και έφτασε σε ένα νέο ρεκόρ για βαν με όγκο συμβολαίων 5,7 δισ. ευρώ. «Με τις χρηματοοικονομικές μας υπη- ρεσίες, παρείχαμε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη το 2020 στις πωλήσεις οχη- μάτων του ομίλου Daimler στη Γερμανία σε ένα δύσκολο περιβάλλον αγοράς. Για φέτος, βλέπουμε ευκαιρίες που προ- κύπτουν από τη νέα Mercedes-Benz C-Class που παρουσιάστηκε πρόσφα- τα, τα μοντέλα μας μαζικής παραγωγής στην αγορά επιβατικών αυτοκινήτων, καθώς επίσης τη συνεχώς αυξανόμε- νη ζήτηση για υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα. Το ποσοστό των συμβάσεων χρηματοδοτικής μίσθωσης σε αυτόν τον τομέα είναι πολύ υψηλό» , δήλωσε ο Benedikt Schell , CEO της Mercedes- Benz Bank. Στον τομέα επαγγελματικών οχημά - των, ηMercedes-Benz Bank ξεκίνησε πέρυσι προσφορές χρηματοδοτικής μίσθωσης και χρηματοδότησης για το ηλεκτρικό ελαφρύ φορτηγό Fuso eCanter . Συνολικά, ο όγκος των συμ - βολαίων για φορτηγά και λεωφορεία των Mercedes-Benz , Fuso και Setra ήταν 3,9 δισ. ευρώ στο τέλος του 2020. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ LEASING ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ DAIMLER Θετικό το 2020 για τηMercedes-Benz Bank

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=