FLEETNEWS #10
14.01.19 #10 7 «TOTAL-CARE SERVICE» ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ RIDE-HAILING ΑΠΟ ΤΗΝ TOYOTA Η Toyota Motor Corporation ανακοίνωσε την παροχή της υπηρεσίας πλήρους φροντίδας «Total-care Service» , ενός πρω- τοποριακού πακέτου υπηρεσιών κινητικότητας ειδικά σχεδιασμένο για εταιρείες ride-hailing (όπως η Uber και η Lyft ). Ηυπηρεσία αυτή θα επιτρέψει στην Toyota να αξιο- ποιήσει τα δεδομένα τηλεματικής των οχημάτων, μέσω μιας κοι- νής πλατφόρμας πληροφόρησης και να παρέχει υπηρεσίες όπως διαχείριση στόλου, ασφάλεια αυτοκινήτου και πακέτα συντή- ρησης οχημάτων, με στόχο την επέκταση της χρήσης υπηρεσιών ride-hailing και την ενίσχυση της οδηγικής εμπειρίας των τελικών χρηστών. Παράλληλα, η υπηρεσία Total Care Service θα επιτρέπει στις εταιρείες ride-hailing να παρέ- χουν στους συνεργάτες-οδηγούς τους οικονομικά αποδοτικότερες και έγκαιρες υπηρεσίες συντήρη- σης. Η υπηρεσία θα λειτουργήσει πρώτα στη Σιγκαπούρη, όπου θα διατεθεί σε 1.500 οχήματα της Toyota που ανήκουν στην GrabRentals . Στη συνέχεια, θα διατεθεί στα οχήματα της Toyota που ανήκουν στην Grab , σε όλη τη Νοτιοανατολική Ασία. Δεδομένου ότι τα οχήματα ride-hailing διανύ- ουν περίπου πέντε φορές περισσό- τερα χιλιόμετρα από τα ιδιωτικά, είναι σαφές ότι η διατήρησή τους σε ασφαλή, καλή κατάσταση λει- τουργίας, είναι σημαντική για την παροχή σωστής εξυπηρέτησης προς τους πελάτες. Χρησιμοποι- ώντας τη συσκευή μετάδοσης δεδομένων της Toyota, ονόματι Translog, η υπηρεσία Total Care συλλέγει τα δεδομένα οδήγησης και τα διαβιβάζει στην πλατφόρμα υπηρεσιών κινητικότητας (MSPF), μια δομή πληροφόρησης που αναπτύχθηκε από την ιαπωνική μάρκα για τη συνδεσιμότητα οχη- μάτων. Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα, η Grab (αλλά και άλλοι πελάτες) θα είναι σε θέση να παράσχει στους οδηγούς-συ- νεργάτες της συμβουλές υπο- στήριξης και ασφάλειας, ανάλογα με τις ανάγκες, με πλήρως βελτι- στοποιημένα χρονοδιαγράμματα συντήρησης για κάθε όχημα, με βάση τα στοιχεία οδήγησης και κατάστασης οχήματος. Επιπλέον, η Aioi Nissay Dowa Insurance , ασφαλιστική εταιρεία θυγατρική της Toyota, θα προ- σφέρει στην GrabRentals ασφάλι- ση αυτοκινήτου με βάση την τηλε- ματική, επιτρέποντας ασφάλιστρα χαμηλότερου κόστους. Ξεκινώντας από τη Σιγκαπούρη, στόχος της Toyota είναι η σταδι- ακή επέκταση αυτής της πρωτο- βουλίας σε παγκόσμιο επίπεδο. BMWGROUP HELLAS Και στην Ελλάδα στην κορυφή των premium Το BMW Group Hellas διατήρησε την πρώτη θέση της πολυτελούς κατηγορίας αυτοκινήτων στην ελλη- νική αγορά και το 2018 με τις μάρκες BMW / BMW i και MINI . Βάσει των αποτελεσμάτων που ανακοινώθηκαν από τον ΣΕΕΑ , η εταιρεία κατέγραψε 4.479 ταξινομήσεις επιβατικών αυ- τοκινήτων BMW / BMW i και MINI. Το μερίδιο αγοράς του BMW Group Hellas στην κατηγορία των πολυτε- λών αυτοκινήτων ανήλθε στο 40,5% (BMW/BMW i: 25,9% - MINI: 14,6%) με βασικό πυλώνα επιτυχίας να απο- τελεί η μάρκα ΜΙΝΙ, παρουσιάζοντας αυξημένες ταξινομήσεις σε σχέση με το 2017. Σε διάφορες κατηγορίες πο- λυτελών αυτοκινήτων, η μάρκα BMW σημείωσε πρωτιές πωλήσεων με 2.865 οχήματα που παραδόθηκαν σε πελά- τες. Συγκεκριμένα, στην κατηγορία των SUV / SAV, που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των Ελλήνων καταναλωτών, τα μοντέλα της BMW Σειράς Χ (Χ1, Χ2, Χ3, Χ4, Χ5 και Χ6) «κυριάρχησαν» το 2018 με 1.935 ταξι- νομήσεις, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 8,2% σε σχέση με τις 1.788 ταξι- νομήσεις το 2017. Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η BMWX1 συνεχίζει να ηγείται της κατηγορίας των πολυτελών SUV στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας επάξια τον τίτλο της ως «best seller». Με ξεχω- ριστό οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, αθλητική σχεδίαση και αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel των 1.500 και 2.000 κ. εκ., 1.403 οχήματα BMW X1 παραδόθηκαν σε πελάτες το 2018. Διαβάστε περισσότερα στο fleetnews.gr
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=