FLEETNEWS #10
14.01.19 #10 11 Το Συμβούλιο Εμπορικών Οχη- μάτων της Ευρωπαϊκής Ένω- σης Κατασκευαστών Αυτοκι- νήτου ( ACEA ) εξέλεξε τον Pierre Lahutte νέο πρόεδρό του για το 2019. Ο κ. Lahutte, που είναι ο πρό- εδρος του brand IVECO στην CNH Industrial , αντικαθιστά στην προ- εδρία του Συμβουλίου Εμπορικών Οχημάτων τον Joachim Drees , Διευθύνοντα Σύμβουλο της MAN Truck & Bus . Δεδομένου ότι οι διαπραγματεύ- σεις μεταξύ της Ευρωπαϊκής Επι- τροπής, του Ευρωπαϊκού Κοινο- βουλίου και του Συμβουλίου -οι συναντήσεις τριμερούς διαλόγου, οι οποίες σηματοδοτούν το τε- λευταίο σημαντικό βήμα της νο- μοθετικής διαδικασίας- ξεκίνησαν επίσημα στις 8 Ιανουαρίου, η ACEA επαναλαμβάνει την ανάγκη για μια ισορροπημένη ρύθμιση που να είναι μεν φιλόδοξη, αλλά ταυτό- χρονα ρεαλιστική. «Η ξεκάθαρη προτεραιότητά μας για τους επόμενους μήνες είναι η ολο- κλήρωση του νέου κανονισμού που εισάγει τα πρώτα πρότυπα εκπομπών CO2 για τα βαρέα επαγγελματικά οχή- ματα. Η ευρωπαϊκή βιομηχανία φορ- τηγών είναι ο παγκόσμιος τεχνολογι- κός ηγέτης στην οικονομία καυσίμου, με νέα φορτηγά που καταναλώνουν λιγότερο από 1 λίτρο καυσίμου για 100 χιλιόμετρα ανά τόνο, τα οποία είναι ήδη διαθέσιμα στην αγορά» , υπογράμμισε ο Pierre Lahutte. Ωστόσο, τα επίπεδα μείωσης CO2 που προτείνει η Ε.Ε. αποτελούν μείζονα πρόκληση για τους κατα- σκευαστές φορτηγών. Όπως επισημαίνει ο κ. Lahutte, «πρέπει να ανοίξουμε το δρόμο για βιώσιμες λύσεις, έχοντας κατά νου ότι τα φορτηγά εξαρτώνται σχεδόν αποκλειστικά από το ντίζελ σήμερα. Αυτό υποδηλώνει σαφώς μια προ- σέγγιση 360 μοιρών, η οποία όχι μόνο εξετάζει την περαιτέρω βελτι- στοποίηση των οχημάτων αλλά και τη μαζική πρόκληση της εκτόξευσης της υποδομής ανεφοδιασμού που είναι απαραίτητη για τα φορτηγά με εναλλακτική κίνηση». Πράγματι, η επίτευξη αυτών των εξαιρετικά φιλόδοξων στόχων για τις εκπομπές CO2 δεν θα είναι εφι- κτή χωρίς μεγάλες επενδύσεις σε σημεία ανεφοδιασμού και φόρτι- σης. Ωστόσο, σήμερα δεν υπάρχει ένα σαφές σχέδιο δράσης της Ε.Ε. για συγκεκριμένη υποδομή για τα φορτηγά. Η εξασφάλιση ότι αυτό θα συμβεί θα παραμείνει βασική προτεραιότητα για την ACEA τα επόμενα χρόνια. «Οι θέσεις εργασίας των ανθρώπων που θα κατασκευάσουν τα φορτηγά και τα λεωφορεία του αύριο εξαρ- τώνται από τους υπεύθυνους για τη χάραξη πολιτικής που επιδιώκουν τη σωστή ισορροπία σήμερα. Πρέ- πει να έχουμε κατά νου ότι για τους πελάτες μας τα εμπορικά οχήματα είναι απαραίτητες επενδύσεις σε κεφαλαιουχικά αγαθά, τα οποία είναι απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουρ- γία της οικονομίας και της κοινωνίας γενικότερα» κατέληξε ο κ. Lahutte. Το Συμβούλιο Εμπορικών Οχημά- των της ACEA εκλέγει νέο πρόεδρο κάθε χρόνο. ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΤΡΙΜΕΡΗ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 Ο Pierre Lahutte πρόεδρος του Συμβουλίου Εμπορικών Οχημάτων της ACEA Πρόσωπα ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ MVI Ο GUY VAN GAEVER Από τις 7 Ιανουαρίου 2019, ο Guy Van Gaever είναι ο νέος γενικός διευθυντής της εταιρείας επιθε- ωρήσεων MVI ( Macadam VAB ), αντικαθιστώντας τον Bertrand Donck , ο οποίος κατείχε αυτήν τη θέση από τη συγχώνευση των υπη- ρεσιών Macadam και VAB Fleet Services τον Ιούλιο του 2017. Ο 48χρονος Guy Van Gaever έχει μεγάλη εμπειρία στην αγορά του αυτοκινήτου. Μέχρι το τέλος του 2018, ήταν επικεφαλής για το B2B στη Opel Βελγίου, έχοντας προη- γουμένως εργαστεί για τις Nissan , Alcopa , Fiat και Koopman . Στην προηγούμενη εμπειρία του, ειδι- κεύτηκε στην εμπορική και επιχει- ρησιακή ανάπτυξη της διαχείρισης στόλου και των προϊόντων leasing. Από τη νέα θέση του, ο Guy Van Gaever θα επεκτείνει και θα εδραι- ώσει τις υπηρεσίες που παρέχει η MVI, εστιάζοντας στην αειφόρο ανάπτυξη του υφιστάμενου χαρ- τοφυλακίου πελατών και στην κάλυψη νέων αναγκών στην αγο- ρά επιθεώρησης. «Ο συνδυασμός ενός ισχυρού τοπικού προμηθευτή, όπως η VAB, και η ευρωπαϊκή κάλυ- ψη του Macadam Group, επιτρέπει στην MVI να προσφέρει καινοτό- μες, διεθνείς λύσεις και να εγγυηθεί μια τοπική προσέγγιση. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε στο μέλ- λον» , δήλωσε ο Guy Van Gaever. Ο Bertrand Donck παραμένει CEO της μητρικής εταιρείας Macadam Europe NV . Η Macadam εξειδι- κεύεται στις επιθεωρή- σεις οχημάτων στο τέλος της σύμ- βασης και στις συναφείς υπη- ρεσίες.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=