FLEETNEWS #09
07.01.19 #09 6 Στη φετινή έκθεση CES ( Consumer Electronics Show ), από τις 8 έως τις 11 Ιανουαρίου στο Λας Βέγκας, αρκε- τοί κατασκευαστές αυτοκινήτων δεν θα παρουσιάσουν μόνο τα νεότερα μοντέλα τους, αλλά και το μέλλον της οδήγησης με βάση το δυναμικό της ψηφιακής συνδεσιμότητας. BMW Συνοδευόμενοι από την BMW Intelligent Personal Assistant , οι επισκέπτες θα μπορούν να κάνουν μια εικονική διαδρομή με το BMW Vision iNEXT . Χάρη στα γυαλιά ει- κονικής πραγματικότητας και σε μια ειδικά σχεδιασμένη χωροταξική συσκευή, οι επισκέπτες θα μπορούν να εισέλθουν στον εικονικό κόσμο. Επιπλέον, όταν η προσομοίωση ει- σέλθει στην αυτόνομη λειτουργία Ease , ο χειριστής θα οδηγηθεί και θα γίνει αποδέκτης διαφόρων ψηφια- κών υπηρεσιών που παρέχει η BMW Intelligent Personal Assistant, από τηλεδιάσκεψη και ψώνια μέχρι έξυ- πνες οικιακές λειτουργίες. MERCEDES-BENZ / DAIMLER Εκτός από την παγκόσμια πρώ- τη παρουσίαση της νέας CLA , η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει επί- σης το σχέδιο κινητικότητας VISION URBANETIC , το οποίο θεωρητικά θα ανεβάσει τα αυτόνομα οχήματα στο επόμενο επίπεδο. Με το επαναστατι- κό της όραμα, αναμένεται να μειώσει τις ροές της κυκλοφορίας, βελτιώνο- ντας παράλληλα την ποιότητα της αστικής ζωής και εξαλείφοντας το διαχωρισμό μεταξύ μετακινήσεων ανθρώπων και μεταφοράς εμπο- ρευμάτων. Παράλληλα, η Daimler Trucks θα παρουσιάσει σημαντικά νέα σχετικά με τη στρατηγική της για αυτοματοποιημένα φορτηγά. NISSAN Εκτός από την παρουσίαση των δυ- νατοτήτων της για ηλεκτρικά οχήμα- τα και ακόμα και τη δημιουργία και επίδειξη ολόκληρων οικοσυστημά- των EV, η Nissan θα παρουσιάσει τις δυνατότητες της Nissan Intelligent Mobility . Μέσω της νέας τεχνολογίας της Invisible-to-Visible , i2V , οι επι- σκέπτες θα μπορούν να «βλέπουν το αόρατο». Με τη συγχώνευση πραγ- ματικών και εικονικών κόσμων, η Nissan προσπαθεί να δημιουργήσει την απόλυτη εμπειρία του συνδεδε- μένου αυτοκινήτου. TOYOTA Συμμετέχοντας για πρώτη φορά, η Toyota Boshoku Corporation θα επικεντρωθεί σε τεχνολογίες και σχέ- δια που αποσκοπούν στην αύξηση της αξίας άνεσης της κινητικότητας και στη μετατροπή του χρόνου και του χώρου της κινητικότητας σε μέ- ρος του τρόπου ζωής. Σε μια μακέτα, τα μοντέλα εσωτερικού χώρου AceS και το μοντέλο MOOX θα επιτρέψουν στους επισκέπτες να έχουν μια ενι- σχυμένη εμπειρία των αυτόνομων αυτοκινήτων επιπέδου 4 και 5, αντί- στοιχα. Ενώ το πρώτο εστιάζει στην οδηγική απόλαυση, την ασφάλεια και την άνεση, το δεύτερο περιλαμβάνει διάφορες υπηρεσίες, από εργασία έως ψυχαγωγία. BYTON Η Byton θα παρουσιάσει το πρώτο της πιλοτήριο προς παραγωγή, με ιδιαίτερη έμφαση στις δύο τεράστι- ες οθόνες infotainment, τη μια σε ολόκληρο το πλάτος του ταμπλό, την άλλη στο τιμόνι, ακριβώς μπροστά στον οδηγό - δεν υπάρχουν ακόμα λεπτομέρειες για το πώς το τιμόνι θα περιλαμβάνει αερόσακους ή άλλα χα- ρακτηριστικά ασφαλείας. Ωστόσο, η Byton θα περιλάβει επίσης κανονικά κουμπιά στο τιμόνι, επιτρέποντας στον οδηγό να αποκτά γρήγορη πρό- σβαση. Ο τελικός στόχος πρέπει να είναι μια «από κοινού εμπειρία», κατά την οποία ο επιβάτης μπορεί να αλλη- λεπιδρά με το αυτοκίνητο. HYUNDAI Ενδιαφέρον παρουσιάζει και το ολο- καίνουργιο σχέδιο της Hyundai , το Elevate Walking Car , το οποίο θα δημιουργήσει μια νέα κατηγο- ρία οχημάτων Ultimate Mobility Vehicles . Το τετράποδο Hyndai Elevate θα συνδυάζει τις τεχνολογί- ες των EVs με τη ρομποτική και θα επιτρέπει στους χρήστες να οδηγούν, να περπατούν ή ακόμα και να αναρρι- χώνται στα πιο δύσκολα έδαφη. ΕΞΕΡΕΥΝΏΝΤΑΣ ΤΗ CES 2019 Οι αυτοκινητοβιομηχανίες
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=