FLEETNEWS #08
17.12.18 #08 4 Η BMW είναι ο ευρωπαϊκός ηγέτης στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα ( EV και PHEV ). Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής ετήσια στοιχεία ταξινομήσε- ων για το 2018 (YTD) της IHS Markit , που δημοσίευσε η BMW, φαίνεται ότι είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης για τα ηλεκτρικά και τα plug-in υβριδικά οχήματα στην Ευρώπη. Είναι σημα- ντικό ότι το “EV” σε αυτόν τον πίνα- κα δεν περιορίζεται στα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά περιλαμβάνει και τα plug-in υβριδικά (PHEV). Χωρίς αυτά τα PHEV, η Tesla ( Model S , Model X ), η Nissan ( Leaf , e-NV200 ) και η Renault ( Zoé , Kangoo ZE ) εξακο- λουθούν να υπερισχύουν της BMW στην Ευρώπη. Σε παγκόσμιο επίπε- δο, η BYD και η Tesla παραμένουν οι μεγαλύτεροι πωλητές EV, εκ των οποίων η καθεμιά κατέχει το 11% της αγοράς. Η BMWβρίσκεται στην τρίτη θέση, αν συμπεριλάβουμε τα PHEV. Η βαυαρική μάρκα διαθέτει σήμερα ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην περιοχή της, το i3 . Όλα τα άλλα ηλεκτροκίνητα μοντέλα είναι plug-in: το 225xe Active Tourer , το X1 25Le (μόνο για την Κίνα), το 530e , το 730e , τα i8 και i8 roadster , συν το Mini Countryman Cooper S-E Hybrid . ΑΝΑΜΟΝΉ ΈΩΣ ΤΟ 2020 ΓΙΑ ΕΠΙΠΛΈΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΤΑ Η BMW θα προσθέσει ένα πλήρως ηλεκτρικό Mini στις τάξεις της στα τέλη του 2019, αλλά η πραγματική ηλεκτρική εκστρατεία θα αρχίσει το 2020. Τότε, το iX3 θα ξεκινήσει να ανταγωνίζεται το Mercedes EQC και το Jaguar I-Pace . Είναι αξιοσημείωτο ότι το μοντέλο Tesla 3 δεν θα πρέπει να φοβάται κανέναν βαυαρικό αντα- γωνισμό πριν από το 2021. Φαίνεται πως η BMW επικεντρώνεται κυρίως στα plug-in της τα επόμενα χρόνια και όχι στα καθαρά ηλεκτρικά μοντέλα της. Το νέο 330e θα προσφέ- ρει μια καλύτερη ηλεκτρική αυτονο- μία όταν κυκλοφορήσει, σε περίπου έναν χρόνο. Το ίδιο ισχύει και για το X5 xDrive 45e , το οποίο ενσωματώνει μεγαλύτερη μπαταρία από το X5 40e το οποίο αντικαθιστά. Η BMWΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Μερίδια ηλεκτρικών και υβριδικών ΤΟ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ Ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου, Xavier Bettel, ανακοί- νωσε ότι από τις αρχές του 2020, οι δημόσιες συγκοινωνίες θα είναι ελεύθερες στοΜεγάλο Δουκάτο. Η κίνηση θα περιλαμβάνει όλα τα τρένα, τραμ και λεωφορεία, τα οποία, αν η πρωτοβουλία υλοποιηθεί, θα παρέχουν δωρεάν μετακινήσεις μέχρι το 2030. Δεν υπάρχουν ακόμα ενδείξεις για το ποιοι θα είναι οι δικαιούχοι για τη δωρεάν μεταφορά. Ωστόσο, δεδομένου ότι στόχος είναι η μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, μπορεί να θεωρηθεί ότι θα εφαρμοστεί σε όλους. Αυ- τή είναι μια λογική πιθανότητα, δεδομένου ότι ο πληθυσμός του Λουξεμβούργου είναι μόνο 600.000 και ότι περίπου 190.000 επιπλέον άτομα από τη Γαλλία και το Βέλγιο πηγαίνουν καθημε- ρινά σε αυτό για να εργαστούν.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=