FLEETNEWS #08

17.12.18 #08 2 Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.13.343 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΜΑΡΙΑ ΤΣΩΝΟΥ tsonou@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΑΝΝΑ ΜΗΛΙΑΔΗ miliadi@direction.gr info@fleetnews.gr Οι αναβαθμισμένοι κινητήρες diesel D11 και D13 της Volvo Trucks για τα Volvo FH , FM και FMX πληρούν τις νέες προδιαγραφές Euro 6 Step D και περιλαμβάνουν αρκετές βελτιώ- σεις, που μειώνουν το κόστος καυ- σίμου. «Με το καύσιμο να αποτελεί το ένα τρίτο των δαπανών του τομέα των μεταφορών, συνεχίζουμε να διερευ- νούμε κάθε δυνατή λύση που θα μας επιτρέψει να μειώσουμε την κατανά- λωση καυσίμου από τα φορτηγά μας», δήλωσε ο Claes Nilsson , πρόεδρος της Volvo Trucks . «Αυτήν τη φορά, ένας συνδυασμός μικρών βελτιώσεων πετυχαίνει αξιοσημείωτη οικονομία, χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις ή την παραγωγικότητα». Η νέα οδηγία Euro 6 Step D απαιτεί τα οχήματα να συμμορφώνονται με τα πρότυ- πα εκπομπών ρύπων σε κανονικές συνθήκες χρήσης. Ανάμεσα στα μέτρα που έλαβε η Volvo Trucks για τη συμμόρφωση με τους νέους κα- νονισμούς, είναι ένα νέο λογισμικό κινητήρα και η βελτιωμένη επίστρω- ση στο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων. Δείτε περισσότερα στο www.fleetnews.gr Η VOLVO TRUCKS ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ Ανακαλύψτε εδώ το επόμενό σας αυτοκίνητο ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΝΤΙΖΕΛ Τα νέα μοντέλα της BMWπολύ κάτωαπό τα όρια Euro 6d-temp NOx Όσοι προέβλεπαν πως το τέλος του ντίζελ πλησίαζε, θα πρέπει να το επανεξετάσουν. Ο γερμανικός οργανισμός κινητικότητας ADAC διεξήγαγε δοκιμές σε εργαστήρια και στο δρόμο με αρκετά νέα μο- ντέλα ντίζελ και τα αποτελέσματα αποδείχθηκαν πολύ θετικά. Το Dieselgate οδήγησε στην ανά- πτυξη ντίζελ που δεν είναι κα- θαρά μόνο στα χαρτιά, αλλά και στην πράξη. Από την εισαγωγή του προτύπου εκπομπών Euro 6d-temp, τα νέα μοντέλα πρέπει να διατηρούν τις εκπομπές NOx κάτω από τα 80 mg/km σε ερ- γαστηριακές συνθήκες (WLTP) και κάτω από 168 mg/km κατά τη διάρκεια της δοκιμής RDE. Η ADAC διαπίστωσε τώρα ότι ορισμένοι κατασκευατές αυτο- κινήτων, όπως η BMW , έκαναν καλά τη δουλειά τους. Η βαυα- ρική κατασκευαστική εταιρεία ανακοίνωσε με υπερηφάνεια ότι οι πραγματικές δοκιμές έλα- βαν εξαιρετική βαθμολογία από το τμήμα εκπομπών του ADAC EcoTest για μια σειρά μοντέλων: το BMW 520d touring , το 218d Active Tourer Steptronic και το X1 sDrive 18d Steptronic . Η BMW 520d Touring απέδωσε εξαιρετικά στις δοκιμές οξειδίου του αζώτου, με καταγραφή μι- κρότερη από 16 mg/kmσε αστική οδήγηση και κάτω από 10mg/km σε αγροτική οδήγηση και στον αυτοκινητόδρομο. Η ADAC λέει ότι είναι ευτυχής για τη θετική εξέλιξη μεταξύ Euro 6b και Euro 6c / Euro 6d-temp . Τα 25 μοντέλα που δοκιμάστηκαν, παρουσίασαν έναν μέσο όρο εκ- πομπών NOx 81 mg/km σε εργα- στηριακές συνθήκες, σύμφωνα με το πρωτόκολλο της ADAC, το οποίο είναι μόλις 1 mg / km πάνω από το όριο που εφαρμόζεται βά- σει του προτύπου Euro 6d-temp.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=