FLEETNEWS #07

10.12.18 #07 9 Η υπηρεσία κοινής χρήσης αυτο- κινήτων (car sharing) Free2Move ξεκίνησε τη λειτουργία της στις 3 Δεκεμβρίου στο Παρίσι, μετά την είσοδό της σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες (Ισπανία, Ιταλία, Βέλγιο, Γερ- μανία και Ηνωμένο Βασίλειο). Ο στόλος των 55 ηλεκτρικών Peugeot iOn και Citroën C-Zéro θα είναι διαθέσιμος μέσω της εφαρμο- γής Free2Move Paris . Ο οδηγός μπορεί να επιλέ- ξει να εγγραφεί με μηνιαία συνδρομή 9.90 ευρώ. Αν προ- τιμά εναλλακτικά να πληρώσει με τη μέ- θοδο pay-as-you-go, χρεώνεται με 0,39 ευρώ/λεπτό, ποσό ελαφρώς υψηλότερο από το 0,32 ευρώ/λε- πτό που χρεώνεται με τη μηνιαία συνδρομή. Επιπλέον, ο κινούμενος ελεύθερα στόλος της Free2Move επωφελείται από δωρεάν χώρο στάθμευσης στο Παρίσι σε συγκε- κριμένα σημεία, ενώ ειδικές ομάδες θα επαναφορτίζουν τα αυτοκίνητα, καθώς η υπηρεσία είναι διαθέ- σιμη όλο το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα. Η Free2Move είναι ήδη διαθέσιμη σε 12 χώρες όπου έχει ήδη εξυπηρετήσει περισσότε- ρους από 1,5 εκατομμύριο χρήστες. Η Free2Move είναι η εφαρμογή mobility που δρομολογήθηκε από τον όμιλο PSA το 2017 για να ενώσει αρκετές υπηρεσίες κινητικότη- τας, συμπεριλαμβά- νοντας τις μάρκες Peugeot-Citroën και ανταγωνιστές όπως οι Car2Go ( Mercedes-Benz ), η Car Unity ( Opel ) και η Drive Now ( BWM ). Λίγο αργό- τερα αυτόν το μή- να, η εταιρεία λανσάρει στην Ολ- λανδία τη Free2Move Lease . Στην ολλανδική αγορά, η Free2Move Lease θα επικεντρωθεί στη λει- τουργική μίσθωση για τους πελάτες B2B, καθώς τα ιδιωτικά φορτηγά μί- σθωσης παραμένουν στα χέρια των Opel Finance και PSA Finance . Η εταιρεία προσφέρει επίσης LCVs, ένα αυξανόμενο κομμάτι της ολ- λανδικής αγοράς leasing. ΑΠΟ ΤΟ CAR SHARING ΣΤΟ LEASING Η Free2Move στο Παρίσι και την Ολλανδία H GRUAU ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΤΗΝ G’LEASE Η Gruau , η γαλλική εξειδικευμένη εταιρεία μετατροπής van, εισέρχεται σε μια νέα αγορά με την G’Lease , μια υπηρεσία χρηματοδοτικής μίσθω- σης για μεταχειρισμένα επαγγελματικά οχήματα. Αυτό το νέο προϊόν λειτουργεί από την εταιρεία leasing λευκής ετικέτας Parcours , θυγατρική της ALD . Ο Patrick Gruau αναφέρει ότι η εταιρεία του προσφέρει συμβά- σεις χρηματοδοτικής μίσθωσης από 12 έως 72 μήνες και από 10.000 έως 200.000 χλμ. Και οι δύο παράμετροι μπορούν να τροποποιηθούν χωρίς επιβολή κυρώσεων. Παρέχονται πρόσθετες υπηρεσίες όπως συντήρηση, οδική βοήθεια, ελαστικά και καύσιμα. Ο Patrick Buchard , Γενικός διευθυ- ντής αστικής κινητικότητας της Gruau, δήλωσε ότι η μετατροπή μπορεί συχνά να είναι τόσο δαπανηρή όσο το όχημα, καθιστώντας τις συμβάσεις χρηματοδοτικής μίσθωσης έναν βολικό τρόπο για τον έλεγχο των προϋ- πολογισμών. Πρόσθεσε ακόμα ότι η εταιρεία του δεν έχει τη φιλοδοξία να αναλάβει εταιρείες ενοικίασης όπως η Fraikin (ηγετική εταιρεία leasing επαγγελματικών οχημάτων). ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΩΝ Η βελτίωση της ποιότητας του αέρα οδηγεί σε συγκεκριμένες απαγορεύσεις κυκλοφορίας ή πε- ριορισμούς σε διάφορες πόλεις. Η βρετανική πόλη Derby έκανε μια διαφορετική επιλογή. Το Derby ήταν μία από τις πέντε πό- λεις που κλήθηκε από την κυβέρ- νηση του Ηνωμένου Βασιλείου να βελτιώσει την ποιότητα του αέρα. Ενώ το Leeds, το Southampton, το Λονδίνο και το Birmingham εισά- γουν συστήματα χρέωσης της ρύ- πανσης και απαγορεύσεις (ντίζελ), το Derby αποφάσισε να λάβει μέ- τρα διαχείρισης της κυκλοφορίας. Το Δημοτικό Συμβούλιο του Derby δημιούργησε τρία προγράμματα ποιότητας αέρα, δύο από τα οποία θα περιελάμβαναν μέτρα χρέωσης. Μετά από διαβουλεύσεις μεταξύ του Συμβουλίου και των εκπροσώ- πων του κλάδου του στόλου, απο- φασίστηκε να εφαρμοστεί η επιλο- γή χωρίς χρεώσεις, αλλά με μέτρα διαχείρισης της κυκλοφορίας. Η BVRLA , η ένωση χρηματοδοτικής μίσθωσης στόλου του Ηνωμένου Βασιλείου, καλωσορίζει την επι- λογή του Derby για διαχείριση της κυκλοφορίας παρά για συστήματα χρέωσης της ρύπανσης. Το σχέδιο που προτιμήθηκε επι- κεντρώνεται στη διαχείριση της κυκλοφορίας για τη μείωση της συμφόρησης και τη βελτίωση της ποιότητας του αέρα. Το κύριο μέ- τρο επικεντρώνεται στη μείωση της κυκλοφοριακής ροής μέσω της οδού Stafford, περιορίζοντας την κυκλοφορία και ανακατανέμοντάς την σε άλλα τμήματα του δικτύου αυτοκινητοδρόμων. Διαβάστε πε- ρισσότερα στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=