FLEETNEWS #07

10.12.18 #07 12 Σύμφωνα με σχετική έκθεση της διεθνούς νομικής εταιρείας CMS , όλα εξαρτώνται από την υποδομή φόρτισης. Το πρόβλημα που υπάρ- χει στην ευρωπαϊκή βιομηχανία των ηλεκτρικών οχημάτων, επειδή δεν τα αγοράζουν αρκετοί άνθρω- ποι λόγω ανεπαρκούς υποδομής φόρτισης αλλά και ανεπαρκούς επένδυσης στην υποδομή, ακρι- βώς επειδή δεν υπάρχουν πολλά ηλεκτρικά οχήματα στο δρόμο, μπορεί τελικά να μην είναι τόσο κακό. Φαίνεται πως η τεχνολογία plug-in γέρασε πριν καν γεννηθεί. Αντί τα χρήματα να δαπανώνται για σημεία φόρτισης, οι επενδύσεις πηγαίνουν στην ανάπτυξη της ίδιας της τεχνολογίας φόρτισης. ΤΟΜΈΛΛΟΝ ΕΊΝΑΙ Η ΑΣΎΡΜΑΤΗΦΌΡΤΙΣΗ Ημελέτη της CMS διαπίστωσε ότι η τρέχουσα μορφή μοντέλων επαγω- γικής φόρτισης, στα οποία ταμαγνη- τικά πεδίαμεταφέρουν ενέργεια στη μπαταρία στατικών EVs, είναι πιθανό να εξελιχθεί σε κινητή επαγωγική φόρτιση. Η BMW και η Vauxhall λανσάρισαν ηλεκτρικά μοντέλα που μπορούν να τροφοδοτηθούν ασύρ- ματα, ενώ κορυφαίοι προμηθευτές τέτοιας τεχνολογίας, με τη μορφή «χαλιών ισχύος» (power mats), εί- ναι η WiTricity και ο γερμανικός κολοσσός ημιαγωγών Qualcomm . Και οι δύο έχουν συμβάλει στη δη- μιουργία ενός κοινού προτύπου στο οποίο θα βασίζονται τα συστήματα ασύρματης φόρτισης αυτοκινήτων. Τι γίνεται με τα ηλεκτροκίνητα οχή- ματα κυψελών υδρογόνου καυσίμου (FCEV); Οι στόχοι για FCEV υδρογό- νου είναι μικροί σε σύγκριση με τις εκδόσεις EV πλήρους μπαταρίας, χωρίς προσδοκίες αύξησης παρά μετά το 2030, σύμφωναμε το Ευρω- παϊκό Ίδρυμα για το Κλίμα. Επί του παρόντος, οι αριθμοί είναι χαμηλοί, επειδήη τεχνολογία δεν είναι ακόμη εμπορικά εκμεταλλεύσιμη, ενώ οι μονάδες διεθνώς μόλις ξεπερνούσαν τις 7.200 το 2017. Σύμφωνα με το Ίδρυμα, το μερίδιο των FCEV στην παγκόσμια αγορά θα μπορούσε να φθάσει το 27% το 2050, ανταγωνι- ζόμενο μόνο τα EV μπαταριών. Η ανάπτυξη στην τεχνολογία ανατρο- φοδότησης υδρογόνου βρίσκεται σε εξέλιξη στην Καλιφόρνια, την Κίνα, τη Γερμανία, την Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα, σύμφωνα με το 2018 Global EV Outlook του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας , που πα- ρέχει μια ολοκληρωμένη εικόνα της κατάστασης. ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΑΣΥΡΜΑΤΗΦΟΡΤΙΣΗ Ποιο είναι το μέλλον για τα ηλεκτρικά οχήματα; ΤΟ E-CMR «ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2020» «Οι διασυνοριακές μεταφορές και η υλικοτεχνική υποστήριξη είναι πονο- κέφαλος. Θέλουμε να μεταμορφώ- σουμε αυτόν τον πονοκέφαλο σε επι- τυχία» , δήλωσε ο Arnaud Cauchy στο Fleet Europe Remarketing Forum , που πραγματοποιήθη- κε στο πλαίσιο του Fleet Europe Summit 2018, στη Βαρκελώνη. Κλειδί στην παρουσίασή του: το e-CMR . Αυτό το ακρωνύμιο υπο- δεικνύει ένα ηλεκτρονικό έγγρα- φο που αποδεικνύει τη φόρτωση, τον εντοπισμό και την απόδειξη παράδοσης, εξαλείφοντας πολλή γραφειοκρατία και αβεβαιότητα. O κ. Cauchy είναι πεπεισμένος ότι η ΕΕ θα επιβάλει τελικά στα κράτη- μέλη της την αποδοχή του. Εκτιμώ- μενη ημερομηνία το 2020. Και αυ- τό θα απλοποιήσει σημαντικά την διασυνοριακή μεταφορά αγαθών. Η GEFCO σκέφτεται μπροστά και έχει ήδη ενσωματώσει το e-CMR στο υλικοτεχνικό της σύστημα. Η εταιρεία με έδρα τη Γαλλία, η οποία μετέφερε 4 εκατομμύρια νέα οχήματα το περασμένο έτος, επεκτείνει τη δραστηριότητά της στα μεταχειρισμένα οχήματα. Η λύση της GEFCO βασίζεται στους σιδηροδρόμους, συνδέ- οντας τις παραδοσιακές αγορές προμηθευτών της Δυτικής Ευρώ- πης με τις παραδοσιακές αγορές αγοραστών στην Ανατολή. «Χρη- σιμοποιούμε ακόμη και υδραυλικά, διπλά φορτηγά βαγόνια, σχεδιασμένα ειδικά για να μεταφέρουν SUV, που, επίσης, γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκι- νήτων». Μάθετε περισσότερα για το θέμα αυτό στο fleetnews.gr ΣΕΡΙ 5 ΑΣΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗ VOLVO ΜΕ ΤΑ S60 ΚΑΙ V60 ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ EuroNCAP Τα νέα Volvo S60 και V60 κατέκτησαν την κορυφαία αξιολόγηση με πέντε αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας του EuroNCAP , συνεχίζοντας το σερί των άριστων αποτελεσμάτων για την γκάμα της Volvo. Τα αποτελέσματα επισφραγίζουν τη φήμη της Volvo στον τομέα της ασφάλειας. Κάθε νέο μοντέλο της σουηδικής εταιρείας κατακτά μια θέση ανάμεσα στα ασφαλέ- στερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Από το V40 έως το μεγάλο SUV XC90 , όλα τα μοντέλα που διαθέτει σήμερα στην γκάμα της η Volvo προσφέρουν τεχνολογία ασφαλείας βραβευμένη με πέντε αστέρια. Ο κύκλος δοκιμών του EuroNCAP για το 2018 είναι πιο απαιτητικός από ποτέ, με νέες και πιο δύσκολες δοκιμασίες όσον αφορά τις τεχνολογίες ασφαλείας, όπως η ανίχνευση ποδηλάτη με αυτόματο φρενάρισμα και τα συστήματα διατήρησης λωρίδας.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=