FLEETNEWS #06

03.12.18 #06 15 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ FCA ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΣΤΟ ΤΟΡΙΝΟ Η FCA επενδύει περισσότερα από 5 δισ. στην Ιταλία Σε συνάντηση της FCA με τα συνδι- κάτα εργατών στο Τορίνο, η διοίκηση του ομίλου παρουσίασε τα σχέδια που θα στηρίξουν το επιχειρηματικό πλάνο 2018-2022 της FCA. Οι επενδύ- σεις θα εστιάσουν στην ηλεκτροκί- νηση και τα υβριδικά συστήματα. Η πρώτη εφαρμογή της ειδικά σχεδια- σμένης για ηλεκτρικά οχήματα πλατ- φόρμας θα είναι στο νέο Fiat500 BEV . Θα δημιουργηθούν σημαντικές συνέργειες μέσω της χρήσης κοινών ηλεκτρικών κινητηρίων μονάδων και πλαισίων. Θα γίνει βέλτιστη αξιοποί- ηση των μονάδων παραγωγής που βρίσκονται στην Ιταλία. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στις 29 Νοεμβρίου στο Mirafiori. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η διοίκηση της FCA παρουσίασε το σχέδιο παραγωγής για τις μονάδες της Ιταλίας, το οποίο θα υποστηρίξει το επιχειρηματικό πλάνο του ομίλου για την περίοδο 2018-2022. Ο CEO της FCA , Mike Manley , ανοίγοντας τη συνάντηση ανέφερε: «Το Mirafiori θα αποτελέσει την πρώτη μονάδα στην οποία θα παραχθεί μία αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα, αυτή του νέου Fiat 500, ή οποία θα έχει τη δυνατότητα στη συ- νέχεια να χρησιμοποιηθεί και σε άλλα προϊόντα σε παγκόσμια κλίμακα. Επι- πλέον, επενδύσεις σε όλη τη γκάμα των εταιρειών του ομίλου, θα επιτρέψουν την βέλτιστη αξιοποίηση της δυνατότητας παραγωγής των μονάδων μας. Θα αυξη- θεί η αποδοτικότητα μέσω κοινών πλαι- σίων και Plug-in υβριδικών συστημάτων, διατηρώντας παράλληλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε μάρκας». Από την πλευρά του, ο Pietro Gorlier , Chief Operating Officer του Ομίλου FCA , αναφέρθηκε στις επενδύσεις που θα γίνουν ώστε να υποστηριχθεί η παραγωγή του νέου Fiat 500 BEV στο Mirafiori, στις επενδύσεις στα υβριδικά συστήματα Plug-in, αλλά και στην προετοιμασία της μονάδα παραγωγής του Pomigliano για την παραγωγή ενός νέου συμπαγούς SUV για την Alfa Romeo , καθώς και του Fiat Panda MHV ( Mild Hybrid Vehicle ). Τέλος ο κ. Gorlier ανα- φέρθηκε στη δημιουργία μιας νέας μονάδας παραγωγής στο Termoli, όπου θα παράγονται ατμοσφαιρικές, υπερτροφοδοτούμενες και υβριδικές εκδόσεις των νέων κινητήρων FireFly της Fiat. Η επένδυση στην Ιταλία την περίοδο 2019-2021 θα ξεπεράσει τα 5 δισ. ευρώ. «Το επενδυτικό πρόγραμμα για την Ιταλία εστιάζει στη χρήση κοι- νών, ευέλικτων πλαισίων για ηλεκτρικά οχήματα και θα ενισχύσει το βιομηχανικό αποτύπωμα της Ιταλίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Μέσα στους επόμενους μήνες θα ξεκινήσουμε ένα πρόγραμμα εκπαί- δευσης για τους εργαζόμενους μας, το οποίο θα εστιάζει στις τεχνολογίες των ηλεκτρικών και υβριδικών συστημά- των. Είμαι πεπεισμένος ότι μαζί με το εργατικό μας δυναμικό θα πετύχουμε την επιτυχημένη εφαρμογή αυτών των νέων, προηγμένων προγραμμάτων στην αγορά», κατέληξε ο Pietro Gorlier. ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΚΛΙΜΑΤΙΚΑ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΕΥΡΩΠΗ ΕΩΣ ΤΟ 2050 Καθαρός πλανήτης γιαόλους! Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε στις 28Νοεμβρίου έναστρατηγικόμακρό- πνοοόραμα γιαμια ευημερούσα, σύγχρονη, ανταγωνι- στική και κλιματικά ουδέτερη οικονομία έως το 2050. Στις στρατηγικές προτεραιότητες του οδικού χάρτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής γιαμια κλιματικάουδέτερη οικονομία, περιλαμβάνεται η υιοθέτηση της καθαρής, ασφαλούς και συνδεδεμένης κινητικότητας. Αυτό ση- μαίνει την απαλλαγή του τομέα των μεταφορών από τις εκπομπές άνθρακα με τη χρήση εναλλακτικών μέσων, συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης οδήγησης σε συνδυασμό με την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων και μεγαλύτερη χρήση των εναλλακτικών καυσίμων. Η στρατηγική δείχνει πώς η Ευρώπη μπορεί να δείξει τον δρόμο για την κλιματική ουδετερότητα, επενδύοντας σε ρεαλιστικές τεχνολογικές λύσεις, στην ισχυροποίη- ση των πολιτών και ευθυγραμμίζοντας τη δράση της σε βασικούς τομείς, όπως η βιομηχανική πολιτική, η χρηματοδότηση ή η έρευνα —ενώ παράλληλα θα εξασφαλίζεται η κοινωνική δικαιοσύνη για μια δίκαιη μετάβαση. Η επίτροπος Μεταφορών, Violeta Bulc , δήλωσε τα εξής: «Όλοι οι τρόποι μεταφοράς θα πρέπει να συμβάλουν στην απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές του συστήματος κινητικότητάς μας. Σκοπός είναι να έχουμε μηδενικές εκπομπές έως το 2050. Αυτός ο σκοπός απαιτεί μια προσέγγιση που θα περιλαμβάνει οχήματα χαμηλών και μηδενικών εκπομπών, ισχυρή αύξηση της ικανότητας του σιδηροδρομικού δικτύου και μια πολύ πιο αποτελε- σματική οργάνωση του συστήματος μεταφορών, βάσει της ψηφιοποίησης· κίνητρα για αλλαγή των συμπεριφορών· εναλλακτικά καύσιμα και έξυπνες υποδομές· και παγκόσμιες δεσμεύσεις. Όλα αυτά με γνώμονα την καινοτομία και τις επενδύσεις». Βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για τοθέμα στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=